Top/Flop Spelers

Reactiescore
55
kijk uit zuur, stoer doen op AF is gevaarlijk:p
 
Reactiescore
831
Is elke wereld zo. Stop eens met wenen man.

Man kom je hier weeral onzin uitkramen? Ik heb nog nooit een wereld gezien waar na de start er zoveel uit de beurs word gekocht dat het gemiddelde al een week is aant dalen. Daarbij is de beurs in andere continenten gewoon al dagen stabiel op 800.
 

Deleted User - 487834254

Guest
Man kom je hier weeral onzin uitkramen? Ik heb nog nooit een wereld gezien waar na de start er zoveel uit de beurs word gekocht dat het gemiddelde al een week is aant dalen. Daarbij is de beurs in andere continenten gewoon al dagen stabiel op 800.

Is ook een beetje normaal toch op een wereld waar je een gelimiteerde farm hebt + geen rooftochten.
als je de grondstoffen niet kan farmen via spelers of bb's dan koop je het toch gewoon lekker op?
Er zijn genoeg spelers die zonder moeite met hun teampje 700 euro in een account pompen. Profiteer er van en pak die pp'tjes :D
 
Reactiescore
524
@Vetus Bellator, geen idee waar we ons eerdere gesprek hadden, maar ik moet deze even kwijt:D
wnrncqxe97bi.jpg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78889

Guest
Duidelijk een flop. Als ik jemamam zou moeten samenvatten in 1 zin zou dit het resultaat zijn

You're not the dumbest person on the planet, but you sure better hope he doesn't die.
 
Bovenaan