Top/Flop spelers.

Deleted User - 487694086

Guest
Twee mensen die allebei op t account speelden dat jij genaaid hebt.. Welke maatjes?
 
Reactiescore
510
Wat een topspeler die gelukzaligen, na zijn intern meteen weer kleine dorpjes pakken
 
Reactiescore
1.094
Ik zou het gewoon laten mats, volgens mij heeft hij genoeg aangetoond wat ik in mijn eerste post al zei.
 

DeletedUser76106

Guest
Btw ik zie geen hard bewijs van ‘het naaien’? Enkel hele essays die jullie schrijven over wat jullie denken en het beste uitkomt :s anywayyyy top/flop spelers deze Classic?!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Zie wel wat flop in de top

Nu nog wat top in de flop gaan zien
 
Reactiescore
661
Btw ik zie geen hard bewijs van ‘het naaien’? Enkel hele essays die jullie schrijven over wat jullie denken en het beste uitkomt :s anywayyyy top/flop spelers deze Classic?!
Ach, uiteindelijk is het belangrijkste dat je toen werd weggespeeld en waarschijnlijk nu ook.
 

DeletedUser76106

Guest
Ach, uiteindelijk is het belangrijkste dat je toen werd weggespeeld en waarschijnlijk nu ook.

True that, we zien onszelf als relatief goeie starters, we zien wel hoe het deze Classic late game verloopt
 

Deleted User - 487694086

Guest
Btw ik zie geen hard bewijs van ‘het naaien’? Enkel hele essays die jullie schrijven over wat jullie denken en het beste uitkomt :s anywayyyy top/flop spelers deze Classic?!
Staat dus een hele discussie over die sseg heeft gepost waar TCOMC je wel degelijk ontmaskert. Maargoed, kan idd beter geen moeite in je steken dan verder.

Als je ontopic wilt: Ignotus Top/Flop?:rolleyes:
 

DeletedUser79370

Guest
Wat een topspeler die gelukzaligen, na zijn intern meteen weer kleine dorpjes pakken
Het zijn niet alleen interns, een paar van zijn 1e dorpen nog voor de intern waren ook gratis. Maar goed ik ga er verder niks over zeggen, zeker niet na de achterstand dat ons acc heeft opgelopen op de absolute top de laatste dagen
Edit: Defnabs everywhere x_x
 

DeletedUser76106

Guest
Staat dus een hele discussie over die sseg heeft gepost waar TCOMC je wel degelijk ontmaskert. Maargoed, kan idd beter geen moeite in je steken dan verder.

Als je ontopic wilt: Ignotus Top/Flop?:rolleyes:


‘Ontmaskert’ lmao, jullie die alles denken te weten, leef verder in jullie fantasie wereld...
 
Reactiescore
1.094
‘Ontmaskert’ lmao, jullie die alles denken te weten, leef verder in jullie fantasie wereld...

Jullie stuurde de pm van de situatie naar ons account, en het verhaal wat jullie vervolgens op het forum deden was niet eens vergelijkbaar zo erg zaten jullie je eigen pm tegen te spreken.
Daarbij naaide jullie ons en de aanval door heel kinderachtig op dat nap voorstel wat jullie zelf deden niet meer reageren. We weten heel goed waar we over spreken omdat wij op het account speelde dat jullie erbij betrokken.
 

DeletedUser76106

Guest
Jullie stuurde de pm van de situatie naar ons account, en het verhaal wat jullie vervolgens op het forum deden was niet eens vergelijkbaar zo erg zaten jullie je eigen pm tegen te spreken.
Daarbij naaide jullie ons en de aanval door heel kinderachtig op dat nap voorstel wat jullie zelf deden niet meer reageren. We weten heel goed waar we over spreken omdat wij op het account speelde dat jullie erbij betrokken.



De achterstand dat ons acc heeft opgelopen op de absolute top de laatste dagen.
Jullie hebben de meeste dorpen, maar oke 'achterstand'. En alsof je de enige bent die tegen defnabs loopt.

Tuurlijk spreken we een fictieve pm tegen?
Benieuwd waar jij speelt op de classic
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tuurlijk spreken we een fictieve pm tegen?
Benieuwd waar jij speelt op de classic
Je kan idd gewoon de 'fake news' kaart spelen, wel iets van deze tijd. Heeft duidelijk op het af gestaan, maargoed nog steeds fake dus?
En probeer jij nou sseg te bedreigen? Lol
 
Reactiescore
1.094
Tuurlijk spreken we een fictieve pm tegen?
Benieuwd waar jij speelt op de classic

k besloot Jan hierover aan te spreken om zo een gunst te vragen. Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest tegen hem met de intenties. Ik heb hem nooit gesmeekt om een nap, heb het hem enkel gevraagd.

Je co heeft het (zie quote) notabene zelf op het AF geschreven, maar whatever Ignotus droom lekker verder. Ik merk dat je nog steeds goed vasthoud aan je AF niveau van toen, en dat was dramatisch

Verder of ik speel en waar ik speel gaat jou geen reet aan.
 
Bovenaan