Top/Flop spelers.

DeletedUser76106

Guest
Het probleem is dat ik mijn stelling kan onderbouwen, jij daarentegen niet.

Je post nog steeds als een debiel, en een flop ben je ook (om even on-topic te blijven) want jij speelde op CL9 op een account dat simuleerde dat ze een stab kregen van een vv'er, om zo tegen de vijand (Risk, mijn stam) een nap te eisen midden in een grootschalige aanval met vele dorpen verlies. En vervolgens gaan jullie (jij en je accountgenoot toendertijd) de boel vertragen en rekken, zodat jullie inmiddels zoveel stam OS binnen kregen en jullie eigen voorstel weer introkken.

Valt prima na te lezen:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.185183/page-34 (en verder)

Bij deze inhoud, onderbouwd en on-topic. Dus waar ben jij dan, nog steeds dat kleuterachtige postertje van 3 jaar geleden zo te zien.



WHAHAHAH wie neemt gaming nu zo serieus hahahahahahahaha wij zijn studenten, excuses dat examens voor gaan :s zou je ook beter gedaan hebben? Of...?
 

Deleted User - 487694086

Guest
WHAHAHAH wie neemt gaming nu zo serieus hahahahahahahaha wij zijn studenten, excuses dat examens voor gaan :s zou je ook beter gedaan hebben? Of...?
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar sseg heeft het over iets heel anders iig.
 

DeletedUser76106

Guest
Ik weet niet waar jij het over hebt, maar sseg heeft het over iets heel anders iig.

Eigenlijk niet, ik heb plezier, zeer zeker meer dan jullie ;) en hij maakt comments waar hij niet eens de details over weet... haters gonna hate xs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Eigenlijk niet, ik heb plezier, zeer zeker meer dan jullie ;) en hij maakt comments waar hij niet eens de details over weet... haters gonna hate xs
Het is na die jaren allemaal niet beter gegaan he
 
Reactiescore
1.094
Ik speelde op Jan Zonderland net als meneer Big Bang.
Ik weet heel goed waar ik over praat, en het is ook uitgebreid besproken op het forum.


Maar goed ondertussen denk ik dat dat mijn stelling wel bewezen is.
 

DeletedUser76106

Guest
Laat ik even uitwijzen dat je geen manieren heb met out of the blue mij hier te beginnen uitschelden, getuigd van heel povere opvoeding, 4 jaar geleden en nu, hoe wil je dat ik dit forum met jullie serieus neem LMAO
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
hmmm, ik weet wel wie ik serieus moet nemen van deze partijen :eek:
 
Reactiescore
1.094
Laat ik even uitwijzen dat je geen manieren heb met out of the blue mij hier te beginnen uitschelden, getuigd van heel povere opvoeding, 4 jaar geleden en nu, hoe wil je dat ik dit forum met jullie serieus neem LMAO

Van mij hoef je dit ook niet serieus te nemen, ik neem jou ook totaal niet serieus. Vandaar dat ik de classic bespelers laat weten wat jij 3 jaar geleden hebt gedaan samen met je co speler, namelijk de boel in de maling nemen. Zodat de mensen die dit wel serieus nemen weten dat ze niet met jou hoeven te spelen. En aangezien je op het forum nog steeds dat kinderlijke gedrag van 3 jaar geleden vertoond weet ik genoeg.

En ondanks dat het 3 jaar geleden is hoef ik helemaal geen manieren naar jou te tonen, omdat jullie dat fatsoen toen ook niet konden opbrengen. Had je maar niet de boel bij elkaar moeten liegen en bedriegen, daaraan kleven nou eenmaal consequenties.

hmmm, ik weet wel wie ik serieus moet nemen van deze partijen :eek:
geen van beiden? :)

Ik zou zeggen lees gerust het linkje door dat ik op de vorige pagina heb gepost, dan zal je zien wat voor een laffe streek het account flawless waar ignotus op speelde uit heeft gehaald.

Kan wel een klein voorbeeld geven van zijn niveau:
Wat me erg opvalt is dat WeCant het Ingame kan waar maken en Risk enkel maar woorden in het rond zwiert op AF :p

Zijde 1:
Stammen: Risk
Zijde 2:
Stammen: WeCant

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 248
Kant 2: 129
Verschil: 119


En oplopend, we kunnen het ingame idd niet waarmaken. :rolleyes:

Anyways, ik heb hier wel genoeg verteld. De rest valt allemaal terug te lezen in die link.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79481

Guest
Van mij hoef je dit ook niet serieus te nemen, ik neem jou ook totaal niet serieus. Vandaar dat ik de classic bespelers laat weten wat jij 3 jaar geleden hebt gedaan samen met je co speler, namelijk de boel in de maling nemen. Zodat de mensen die dit wel serieus nemen weten dat ze niet met jou hoeven te spelen. En aangezien je op het forum nog steeds dat kinderlijke gedrag van 3 jaar geleden vertoond weet ik genoeg.

En ondanks dat het 3 jaar geleden is hoef ik helemaal geen manieren naar jou te tonen, omdat jullie dat fatsoen toen ook niet konden opbrengen. Had je maar niet de boel bij elkaar moeten liegen en bedriegen, daaraan kleven nou eenmaal consequenties.




Ik zou zeggen lees gerust het linkje door dat ik op de vorige pagina heb gepost, dan zal je zien wat voor een laffe streek het account flawless waar ignotus op speelde uit heeft gehaald.

Kan wel een klein voorbeeld geven van zijn niveau:

Anyways, ik heb hier wel genoeg verteld. De rest valt allemaal terug te lezen in die link.
idk, lees er snel wat over heen, zie een hoop verwijten en gescheld, neem het niet echt in me op..
dus ja
 
Reactiescore
1.094
idk, lees er snel wat over heen, zie een hoop verwijten en gescheld, neem het niet echt in me op..
dus ja

Goed maar als je de moeite niet wil nemen om de inhoud van het verhaal te kennen, hoef je ook niet te gaan zeuren over het wel of niet serieus nemen van een van beide kanten.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
ik bedoelde ook dat ignotus niet serieus te nemen was, vond tedski zijn opmerking enkel mooi :p
 

DeletedUser76106

Guest
Tgoh jij die gelijk krijgt van je maatjes etc etc etc,... en ik die eens om de zoveel tijd een comment maak. Zoals ik al zei wees eens beleefd (niet moeilijk) en calm your titties. Spreek je ook zo met je vrienden en op je werk?
 
Bovenaan