Top/Flop spelers.

Reactiescore
499
Stuur me een Pm dan, eens kijken of je het weet :D
 
Reactiescore
1.089
Jou weet ik wel :3

Jou weet ik ook wel. Doet me deugd om te zien dat je na 3 a 4 jaar nog steeds niets veranderd ben in de manier van posten; namelijk dat als een 4 jarige kleuter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Wel lief zijn tegen Segg he
 

DeletedUser67517

Guest
XS kan verwijzen naar de ISO-3166-2-code van de Zuidelijke Oceaan.

En daarin staat vermeld Ignotus is noob. Bij deze.
 

DeletedUser79370

Guest
Het is weer een echte classic hoor, het drama seizoen is begonnen. Iedereen pak je popcorn en vergeet de classic wereld, het forum is the place2be
 
Reactiescore
1.089
En jij nog altijd zonder inhoud :sss

Het probleem is dat ik mijn stelling kan onderbouwen, jij daarentegen niet.

Je post nog steeds als een debiel, en een flop ben je ook (om even on-topic te blijven) want jij speelde op CL9 op een account dat simuleerde dat ze een stab kregen van een vv'er, om zo tegen de vijand (Risk, mijn stam) een nap te eisen midden in een grootschalige aanval met vele dorpen verlies. En vervolgens gaan jullie (jij en je accountgenoot toendertijd) de boel vertragen en rekken, zodat jullie inmiddels zoveel stam OS binnen kregen en jullie eigen voorstel weer introkken.

Valt prima na te lezen:
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stammen.185183/page-34 (en verder)

Bij deze inhoud, onderbouwd en on-topic. Dus waar ben jij dan, nog steeds dat kleuterachtige postertje van 3 jaar geleden zo te zien.
 
Bovenaan