Top/Flop spelers

Reactiescore
735
Heb jij de wereldchat überhaupt gelezen? Echt een bizar belachelijke reactie kreeg ik. Het is allemaal nooit goed genoeg voor vooral de kanaries. Wij hebben 100% goodwill getoond, maar nee, dat moest weer belachelijk gemaakt worden en vervolgens ons weer te kakken zetten hier dat we er gebruik van maken. Zet je maar eens over dat ego heen en ga netjes met ons het gesprek aan ipv hier tof te doen. Wij hebben de voorzet gegeven, Mp hoeft m alleen maar binnen te koppen, klaar.
 

DeletedUser73358

Guest
Heb jij de wereldchat überhaupt gelezen? Echt een bizar belachelijke reactie kreeg ik. Het is allemaal nooit goed genoeg voor vooral de kanaries. Wij hebben 100% goodwill getoond, maar nee, dat moest weer belachelijk gemaakt worden en vervolgens ons weer te kakken zetten hier dat we er gebruik van maken. Zet je maar eens over dat ego heen en ga netjes met ons het gesprek aan ipv hier tof te doen. Wij hebben de voorzet gegeven, Mp hoeft m alleen maar binnen te koppen, klaar.

Ik zit niet in de wereldchat, lees die niet en heb daarvan niets meegekregen. Ik heb namelijk al voldoende spam. Sta eerder op het punt om chats te verlaten dan nog extra chats te joinen.
 
Reactiescore
967
Hoe moet ik nu weten wat er moet gedaan worden, er was geen plan of niks. Gewoon "stuur wat scouts en clears". Ik heb inderdaad scouts via 1c gestuurd wat verwacht je dan. Ik heb mezelf ook nooit geprofileerd als een tw-god. Dus wat spreek je kerel.

En er was inderdaad een nieuwe co gezocht, en die heeft 1x 10 minuten gelogged en ik mocht meteen weer loggen. Geen enkele keer meer gelogged erna buiten vanmorgen.
Je post is een en al bullshit.

Zelf nadenken is ook erg lastig, je stond ook niet open voor een gesprek. Ik was ook online op skype maar een vraag stellen was teveel werk blijkbaar. Scouts sturen via 1C met het scoutvinkje aan en dan 2 per dorp op looptijden van 4 uur plus. Neem je jezelf nog serieus?

Je hebt wel degelijk doen overkomen alsof je super goed was. Ook met geïrriteerde uitspraken op skype waarbij je iedereen die niet elke minuut online is om te c-dodgen, uitmaakt voor noobs. Dat is weer een van de kenmerken die jou een idioot maakt.
 
Reactiescore
3.457
Zoals ik ook aangeef ergens in de duizenden berichten vind ik dat backstabben bij het politieke landschap van Tribalwars mag horen.

Nou gelukkig,is het hoofdstuk Lars nu afgesloten voor je?

Waarschijnlijk een van de leukste stabs in TW en met een iets stabieler groepje was het zeer waarschijnlijk beter uitgevoerd en niet back getraceerd naar ons.

Het is een risico dat je loopt, het had ons een snelle wereldwinst kunnen opleveren.

Twan draait nergens zijn hand voor om,dikke leugens verspreiden horen er gewoon bij,zo ook stabs;-)
 
Reactiescore
735
Wij hebben jullie niet benaderd?! Stap toch een eind op met je gelul. Wij hebben wederom op ons initiatief meerdere mensen binnen Mp waaronder de leiding benaderd betreft deze kwestie. Waar het initiatief eigenlijk van jullie had moeten komen. De reactie van je geliefde teamgenoot was letterlijk, ja netjes maar verwacht geen reactie van onze kant. Sterker nog, je stammies hebben hun verontschuldigingen aangeboden voor hoe er gereageerd werd op onze geste. Heb de feiten eens op de rij, dankje.

Ahja en ga nu niet doen alsof het aan Mp te danken is dat repel geen ban kreeg. Meermaals hebben wij gevraagd om samen een support in te dienen zodat beide accs geen straf zouden krijgen, maar nee, daar had Mp absoluut geen oren naar. Dan nu doen alsof Mp ervoor gezorgd heeft dat Repel unbanned werd door de second opinio van UM, wat een klinkklare onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Nou gelukkig,is het hoofdstuk Lars nu afgesloten voor je?
Geen idee waarom je een oude post van mij naar voren haalt. Stabs vinden vandaag de dag nog steeds vaak voor W62 is hier dan ook een goed voorbeeld van, waar ik persoonlijk al meerdere stabs heb mogen ervaren. Ik snap niet hoezo dit relevant is en het hoofdstuk m.b.t. Lars oppeens moet afsluiten. Hij heeft een stab uitgevoerd, ik vermeld enkel dat dit wel degelijk een stab is geweest, zoals jullie allereerst probeerden te ontkrachten n.a.v. de gesprekken.

Ik sta erbij dat stabs vooralsnog bij het politiek landschap mogen horen, sterker nog het gebeurd dus nog volop en je ontkomt er gewoon doorgaans niet aan. Soms maakt dit alles spannender en soms verneukt het je situatie. Is precies hetzelfde met rekruteringsbeleid, PP abuse en een hele boel andere zaken waar je geringe invloed op hebt.

Twan draait nergens zijn hand voor om,dikke leugens verspreiden horen er gewoon bij,zo ook stabs;-)

Nee W43 heeft me voldoende geleerd en ik heb me niet vies gemaakt van ook maar een stab op deze wereld, of op w61. Ik heb voledig fair-play laten zien in-game en dat ik op het forum de acties van Gods, Cactus, SnailTrail, Lars of wie dan ook niet goedpraat, of tegenspreek wilt niet zeggen dat ik nergens mijn hand voor omdraai. Geloof me, als Simon in Gods kan komen dan kan iemand die Gods wilt stabben dat ook met gemak, helemaal als jullie actief voor co-spelers zoeken.

Wij hebben jullie niet benaderd?! Stap toch een eind op met je gelul. Wij hebben wederom op ons initiatief meerdere mensen binnen Mp waaronder de leiding benaderd betreft deze kwestie. Waar het initiatief eigenlijk van jullie had moeten komen. De reactie van je geliefde teamgenoot was letterlijk, ja netjes maar verwacht geen reactie van onze kant. Sterker nog, je stammies hebben hun verontschuldigingen aangeboden voor hoe er gereageerd werd op onze geste. Heb de feiten eens op de rij, dankje.

Ja ik heb je net duidelijk gemaakt dat ik nergens van op de hoogte ben en dat ik hierover niets in de stamchat gezien heb, of persoonlijk aangeproken. Was druk bezig met het uitzoeken van de situatie, maar ik krijg doorgaans helemaal niets daarvan binnen. Ik vind het dan ook vrij logisch dat ik mijn reacties baseer op hetgeen dat ik weet, of waarvan ik op de hoogte ben. Als jullie daadwerkelijk de leiding van MP. hebben gecontacteerd voor een afspraak dan laat dat inderdaad goodwill zien. Verder maakt dat niets ongedaan, ik heb nergens gevraagd voor een afspraak, of dit naar voren gehaald. Als je de reacties van mij leest gaf ik enkel dit aan:

Daarnaast weet ik verder van helemaal niets af omtrent een NAP en waarom kom je dat hier delen, wij zijn geen leiding en willen dat ook niet zijn dus hetgeen dat Kanarie spelers zeggen is ook niet heel relevant m.b.t. officiele afspraken.

En

Nogmaals horen zulke dingen niet hier of met ons besproken te worden, als je praat over officiële afspraken dan moet je bij de spelers van Sophia zijn of de leiding van MP. Ik verwacht dat die echter wel hopen op een afspraak, gezien het nooit leuk is om op zo'n manier dorpen te verliezen.

Dat jullie vervolgens die discussie verder met mij voeren schiet je niets mee op, ik kan niet mee discussieren of op persoonlijk verwijten ingaan als ik niet eens weet waar jullie het over hebben. Geen idee wat Anton wel/niet gezegd heeft.

Dan nu doen alsof Mp ervoor gezorgd heeft dat Repel unbanned werd door de second opinio van UM, wat een klinkklare onzin.
Als UM uiteindelijk niet akkoord gegaan was met de straf, of niet voor een second opinion ging dan was er inderdaad een penalty geweest (zoals trouwens ook normaal zou zijn bij fusiefouten). Als MP/UM dus echt die penalty wouden dan zouden ze er toch direct mee akkoord gaan i.p.v. het een dag lang te discussiëren met de support.

Nee natuurlijk was het voornamelijk persoonlijk/stam belang, maar ook hier poetsen jullie weer alle daden van MP weg alsof het niets was en vervolgens benoemen jullie enkel de negatieve aspecten, namelijk dat na de ban lifting er direct aanvallen op Repel gestuurd werden, dat vind ik persoonlijk vrij logisch gezien alle clears al liepen alvorens de ban en er een massa geplanned was. Als jullie niet denken dat het resultaat van Repeltje uiteindelijk niet in jullie voordeel was, dan zal ik jullie nooit kunnen overtuigen. Sick Minds heeft hier eerder reeds aangegeven dat er geen edels zouden lopen, maar dat het enkel n.a.v. de AF drama dus met opzet wel gebeurd is.

Maar gezien je deze case naar voren haalt en je het weer op actie/reactie wilt gooien, leg de case van Ice dan eens uit, waarom gaven jullie die geen adem-pauze n.a.v. de vrij frapante ban (door een Gods speler en een MP speler binnen hetzelfde huishouden)

Uiteindelijk kunnen we hier wel lang over discussiëren, maar het komt erop neer zoals ik reeds aangegeven heb of jullie de situatie willen misbruiken of niet. In dat geval make up your mind, maak er een persoonlijk verwijt richting ''ons'' van, of een actie/reactie. Momenteel zie ik al tekenen van allebei om de actie alvorens goed te praten.

In mijn optiek als ik dit zie, dan kan ik toch niet spreken van enig goodwill en wijst alles er toch op dat jullie de situatie willen misbruiken. Sorry dat ik niet up-to-date van alles ben, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo impactvol geweest is dat ik hieruit oppeens goodwill kan concluderen i.p.v. misbruik.

e6d184170d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Op Sick minds zit wel echt een held die heerlijk van deze stab gebruik maakt om zelfs in de nacht door te edelen. Je moet de overwinning maar op zo'n manier proberen binnen te halen hé. Gods laat zich weer goed kennen deze dagen.
 
Reactiescore
1.278

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik weet niet wat jullie verwachten. Bij de Ice situatie hebben wij Ruben een nap voorstel gedaan via skype, zodat Ice kon herstellen. Jullie schelden ons hierom uit dat dit geen voorstel is want dat moet via pm met de leiding. Nu doet de volgende situatie zich voor, zeggen zijn. Laat de leiding een pm sturen met info en wij zijn bereid mee te denken. Ondertussen is het bijna een dag verder, is er geen pm geweest. Lopen jullie ons wel te beledigen op welke plek maar ook. En vinden jullie het vreemd dat wij aanvallen? Laat je leiding via pm contact opnemen, want dat willen jullie graag en we kunnen praten.
 

DeletedUser73358

Guest
Ice heeft geen NAP voorstel gezien, anders hadden ze die wel geaccepteerd.
 
Reactiescore
735
Ice heeft geen NAP voorstel gezien, anders hadden ze die wel geaccepteerd.
Tsja das dan mooi een intern probleem bij jullie, niet bij ons gezien ik voor Ice ook heb aangegeven dat Gods er voor open stond. Net zoals dat nu is, want na meerdere malen aangeven dat we er voor open staan zijn zowel Pim als ik nog steeds niet benaderd door je leiding betreft Sophia (misschien nu net wel, want ik ontwaak net).
Tevens is er geen Gods speler op Ice, Lasse is dat nooit geweest dus wat je wil insinueren klopt niet.

Misschien wordt het tijd je eigen leiding eens een draai om de oren te geven ipv ons te bashen;)
 

DeletedUser69389

Guest
Je gaat toch niks vinden hoor janker

Dus het is mijn fout dat ik op een account wordt gezet, een "nieuw team van 10 spelers" waar er niemand logt? Er is nooit gezocht naar nieuwe co's vanuit jullie, voor de echt moeilijke momenten heb ik zelf voor iemand geregeld wat daarna dus niet nodig bleek want ik was er zelf die dag omdat ik me ziek gemeld had. Daarnaast die "blunder" was omdat ik in slaap gevallen was om 3 uur.

Dat Ice hier de dupe van is kan goed zijn maar daar was zelf niemand. Ik moest daar wat scout aanvallen versturen en clears, totaal geen plan opgesteld, ik heb de scouts gestuurd en daarna in slaap gevallen. Anders was er niks gedaan, ondankbaarder kan niet?

Hoezo lijk ik een runner als ik zelf geen co's ga zoeken? Wat is dat nu weer voor bs. Ik heb nooit gezegd dat ik het allemaal zelf kon. Ik heb nog meermaals gezegd dat er hier totaal niemand logt buiten mij en dat er echt iemand moest komen om de uren te vullen. Maar daar moet ik allemaal maar voor zorgen, een account waar ik amper een week speel. Waar ik zelf geen beslissingen mocht maken ookal was ik degene die alles mocht doen. Ik mocht geen vlaggenbooster gebruiken, want die moest late game gebruikt worden. Ik mocht geen bbs edelen voor clusters aan het front, ookal trok dat front op niks. Wat verwacht je dan van mij? Ik heb al veel moeilijkere accounts gedeffed dan deze dus waarom zou ik hier gaan runnen en op die andere dan niet?
En die beschuldigingen over dat botten is gewoon lachwekkend, geloof je jezelf wel? Gewoon omdat ik ietwat redelijk kan timen bot ik automatisch?

Leuke poging knul, maar ik ga lang genoeg mee om de kennis te hebben dat dat niet mogelijk is. Alleszins niet mogelijk zonder dat er ook foutieve timings plaatsvinden. Dus hou die stoere praat maar voor je.

Hier een aantal voorbeelden van je strakke timings....

29532769d86de07aa86d3749cfb5ffc8.png

ea3eeae9154a027ee52be3f23d31e168.png

a3877f3c96634742e59edfdec32c2938.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Waar hebben we het hier überhaupt nog over met Gele Kanarie als ze aangeven stabs bij het spel horen, en moeten kunnen volgens hun zelf. Volgens mij is de discussie dan al gauw afgelopen. Ze hebben zelf 2-3 weken terug nog gestabt. Geloofwaardigheid is er sowieso al niet, wat denk je hier nog te komen zoeken over dergelijke onderwerpen? Gewoon je smoel houden, want niemand heeft een boodschap aan jullie met jullie gestoorde visie en kijk op zaken.
Gele Kanarie pakt dit onderwerp enkel aan om de oorzaak wederom buiten henzelf te plaatsen en te kunnen bashen op Gods.
 
Reactiescore
2.508
Grappige discussie:

Gods dit, gods dat. Volgens mij is dit hun manier van het aanbidden.

Maar algemene conclusie is dat GK toch wel in haar eigen wereld leeft. De grootste moraalridder op TW is Inge, ik denk dat als je haar aanspreekt bij een bewezen stab ze heel Gods op de knieën krijgt voor een NAP (of anders verlaat ze de stamchat). Een tip voor jullie (GK/MP) vind haar op skype, dan voorkom je dat je jezelf zo verschut zet op het AF.

En waar zijn die GVD mods? Deze hele discussie staat vol dubbelposten en het 'betere' onrespectvolle scheldwerk, werken voor jullie PP!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan