Top/Flop spelers

Reactiescore
86
Alles gedaan? Hoevaak heeft het acc nog steeds onder vv gestaan toen jij er speelde.

Voor de rest geen woorden voor... ik hoef niet eens te reageren je maakt jezelf al genoeg belachelijk.
Het heeft deze week idd van 2 tot 16 onder vv gestaan.. misschien heb je het nog niet door of wil je het niet begrijpen maar ik speelde solo
SOLO
S
O
L
O
Dit wisten jullie al vanaf ik er begon vorige week vrijdag, en er is nooit naar nieuwe cos gezocht. Ik mocht zelf al cos gaan zoeken voor aankomende massas omdat ik toen op het werk zat.

We zijn nu bezig met de IP logs, maar uit alle acties kan je wel aannemen dat het zeer waarschijnlijk een geplande stab was. Lars is inderdaad hyperactief geweest. Wel wil ik benadrukken dat op de twee belangrijke momenten hij nergens te bekennen was (de aanval van Ice & GK op ALW en het deffen van de ''fake massa'' op Sophia gister nacht).

Maar ik heb ervaring met stabs, het laatste dat je wilt is het te obvious maken. Het is overduidelijk dat hier teveel frapante acties zijn uitgevoerd en ik vermoed dat de acties van gisteren zeker wel correlatie hebben met wat er vandaag heeft plaatsgevonden.
Lmao jullie zijn echt niet te geloven. Denk je dat ik serieus een stab ga plannen om een wereld waar ik 2x voordien ben gelogged? En voor wie moet ik zogezegd gestabbed hebben? Wat een zieligaards zijn jullie zeg. Hier een beetje gaan zeggen dat ik gepland heb om te stabben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Je gaat je niet ziekmelden van school en 100 mil farmen om vervolgens te stabben, kom op, kom uit die tunnelvisie.
 
Reactiescore
86
Lars en ''alles gedaan''.

9420e00c61.png
Vandaag om 08:04. Dus jij bent degene die gestabbed hebt? Wat wil je nu bewijzen met deze screen.. Dat ik vv nodig had wanneer ik er niet was? Ik had even goed dat account onbemand laten staan en gezegd hebben dat ik er wel was. Je kan ook duidelijk zien dat vanaf ik thuis kwam. Half vijf ish, ik altijd vv terug heb genomen, en pas 's nachts of 's morgens teruggaf...
 

DeletedUser73358

Guest
Vandaag om 08:04. Dus jij bent degene die gestabbed hebt?
Dit was VV screen van gisteren.

Je gaat je niet ziekmelden van school en 100 mil farmen om vervolgens te stabben, kom op, kom uit die tunnelvisie.
Jij kent Willem schijnbaar niet. Alvorens je een geplande stab uitvoert, dan laat je zien dat je een waardevolle co-speler bent en dat heeft Lars zeker laten zien. Zoals ik reeds aangaf liet hij hyperactiviteit zien, maar op de belangrijke momenten was hij er doorgaans niet. Sophia heeft op zijn momenten geen serieuze massa gehad en het dodgewerk (intensief) liet hij doorgaans aan iemand anders over zoals uit de VV screens te bezien zijn.

Als jij dagenlang niet farmt en dan oppeens een dagje wel farmt dan is 100m met zijn ligging echt niet lastig hoor. Sophia heeft namelijk het beste farmcluster van de wereld.

Ik vind het ook niet far-fetched om hem te beschuldigen van een geplande stab, nogmaals wie anders van het account is hier anders de culprit? Het bewijs richt namelijk aardig in zijn richting en daarboven op heeft hij dus toegegeven dat hij zich in de laatste daad het account verneukt heeft.

Als het argument gemaakt wordt dat hij veel voor het account gedaan heeft en hyperactieviteit liet zien en daardoor absoluut niet met voorbedachte raden een stab uitvoerde is dan hoop ik die hiermee dan ook te ontkrachten. Dit alles voor schijnbaar een rover, lijkt mij gewoon een drogreden, dat hij het zelf gedaan heeft is veel aannemelijker en dat hij hier dus ook AF-drama van gemaakt heeft.

Ik verwijs je eens door naar de logs van W43, want dat is precies hoe stabs uitgevoerd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
Lars zou nooit gaan stabben voor Gods dat is wel echt ver gezocht man. Welke mongool zou er nu een week no-lifen in een stam om dan te gaan stabben ?
 
Reactiescore
86
Wie anders heeft het account rechtgehouden? Snap je nou nog altijd niet dat ik ook moet gaan werken en naar school moet gaan buiten dit rotspel te spelen? Ik heb inderdaad helemaal niks gedodged, want als ik keek naar de aanvallen van de dag voordien, alleen maar fakes. Als ik filters aanzette, geen enkele clear of half clear. Dus tenzij jij rapporten hebt zitten verwijderen waren het dus alleen fakes.

En als het niet lastig is, waarom doe jij het dan niet ff? Als het toch zo makkelijk is. Ik heb 7 uur lang op c zitten rammen van zodra er troepen terugkwamen waren ze minuten later al terug verstuurd. Op 2 uur 50m gefarmed en tegen 7 uur 80m. Toen ik wakker werd begon ik meteen terug te versturen, het eerste wat ik deed na mn ogen open te doen, na een uur zag ik bij de off zo weinig troepen en ging naar bevelen kijken. Lekker clears verstuurd die morgend met 30 uur looptijd heen en terug (sommige zelfs meer). Maar goed doe jij het me eens na en we zullen dan spreken of het makkelijk is of niet. Prutsertje dat denkt dat iedereen die op 100 ms kan timen bot.. Wat weet jij er nu van?
 

DeletedUser58227

Guest
Vooralsnog sowieso nog geen "hard" bewijs gezien dat Lars gestabt zou hebben. Was Gele Kanarie juist niet het account dat vond je enkel spelers mocht beschuldigen en veroordelen als er hard bewijs getoond wordt?

Tot dusver wijst er niets op dat Lars van plan was Mp. te stabben.
 

DeletedUser73358

Guest
Laten we even duidelijk maken dat Lars met deze wraakactie uiteraard een stab heeft uitgevoerd. (Wraakactie op wie trouwens, hij speelde toch niet reeds op deze wereld waarom zou hij dan wraak op iemand moeten nemen volgens zijn logica)

Het is niet onbelangrijk zoals Anton aangaf dat deze speler reeds in Cactus speelde op het account Sokaa en toen dus een vijand van Cube/MP. was. Er is zeker wel een motivatiegrond te vinden.

Kortom, Lars heeft gestabbed. Momenteel zijn we aan het uitzoeken of dit met voorbedachte raden was of niet, zoals je in mijn eerdere post kon terug zien hebben we al genoeg gronden om Lars hiervan te verdenken.

Daarnaast snap ik dat spelers zoals Stan een snaar richting GK willen geven, maar we zijn dus bezig met bewijs. Vanuit de huidige co-spelers van Sophia heeft niemand het gedaan en je voert een stab heus niet uit via je echte IP-adress, maar je gebruikt een proxy of VPN.

We kunnen vooralsnog niets uitsluiten of met 100% zekerheid zeggen, maar als men proxy's of VPN's gebruikt dan zou je dit nooit kunnen doen. We zien een IP-adress waarvan nog nooit is gelogged op het account alvorens de initiële off-dorpen gedodged werden. (de motivatie/het excuus voor Lars om te quitten en de reden dat we hier uberhaupt op het AF bezig zijn) Ik zie vooralsnog geen reden om Lars hiervan niet te verdenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Handig om ons te beschuldigen van een geplande stab. Jullie willen niet dat wij mee denken zeker?
 

DeletedUser73358

Guest
Handig om ons te beschuldigen van een geplande stab. Jullie willen niet dat wij mee denken zeker?
Niemand beschuldigd Gods van een geplande stab, dit wilt echter niet zeggen dat er geen geplande stab heeft plaats gevonden.
 
Reactiescore
1.367
Die bevelen zijn gestuurd nadat jij het lef had mij een runner te noemen, een stabber en iemand die niks deed op t account. Terwijl ik gvd alles gedaan heb deze week en nog verschillende vvs er bovenop die ook 10x beter gedaan waren dan die van jou.

1 week een beetje spelen op een account stelt toch niets voor? :p
 

DeletedUser73358

Guest
Conclusie vanuit MP.

De situatie is onderzocht en we kunnen nu het volgende met absolute zekerheid zeggen. Lars heeft zelf de off-troepen met insane looptijden verstuurd via C-farmen.

Eerste login van Lars was om 12:55, dit IP valt te traceren n.a.v. het contact met Savior
a622bb41c9.png

De dodges op de barbarendorpen zijn gedodged met C-farm, de verstuurtijden van de bevelen waren rond 13:14. (er stonden geen barb boosts aan)

b3f0e4892a.png


Gezien Lars zelf bezig was met rover voor vandaag stonden de c-farm eenheden aangevinkt.

66fb31d281.png

Zo zag het eruit:
7a05b89513.png


Uit de reeds geposte screens van Lars valt dit ook te bevestigen, kortom in de druk naar een rover heeft Lars zelf met alle eenheden gefarmt en vervolgens toen hij dit zelf heeft opgemerkt gaf hij zijn co-spelers de schuld, zonder de looptijden te controleren.

Net zoals dus gisteren een fout was met de ridders en de 30k stacks was dit ook een zelfgemaakte fout van Lars en niemand anders. Het excuus om te stoppen en de schuld op iemand anders afschuiven is hierom ook foutief, laat staan alle AF-drama die hij hier gecreërd heeft en de latere bewuste stab op Sophia.

Ik hoop dat er nu voldoende informatie aanwezig is met concreet bewijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73358

Guest
Wat een smerige praktijken. Maar wat verwacht je van een botter?
Mijn vermoedens dat Lars een botter is staan wel vrij los van deze actie, maar ik heb hem meermaals in de stamchat beschuldigd (vriendelijke wel) van time-bots. Echter ontbreekt daar bewijs van, dus ik zou het ook absoluut niet op het AF halen.
 
Reactiescore
1.049
Mijn vermoedens dat Lars een botter is staan wel vrij los van deze actie, maar ik heb hem meermaals in de stamchat beschuldigd (vriendelijke wel) van time-bots. Echter ontbreekt daar bewijs van, dus ik zou het ook absoluut niet op het AF halen.
Op 59 beschuldigden ze hem ookal :D
 
Reactiescore
3.457
Het is niet onbelangrijk zoals Anton aangaf dat deze speler reeds in Cactus speelde op het account Sokaa en toen dus een vijand van Cube/MP. was. Er is zeker wel een motivatiegrond te vinden.

Uit de reeds geposte screens van Lars valt dit ook te bevestigen, kortom in de druk naar een rover heeft Lars zelf met alle eenheden gefarmt en vervolgens toen hij dit zelf heeft opgemerkt gaf hij zijn co-spelers de schuld, zonder de looptijden te controleren.

Een fout dus,kunnen de wilde theorieën ook weer stoppen.
 
Reactiescore
86
Meen je deze LMAO
Heb ik niet zelf toegegeven dat ik de rest van de dorpen weggestuurd heb met 30 uur looptijden ect? Dacht dat het om die clears ging waar ik screens van had geplaatst op AF? En lekker IP leak man, klasse :p
 

DeletedUser69389

Guest
Mijn vermoedens dat Lars een botter is staan wel vrij los van deze actie, maar ik heb hem meermaals in de stamchat beschuldigd (vriendelijke wel) van time-bots. Echter ontbreekt daar bewijs van, dus ik zou het ook absoluut niet op het AF halen.
Ow ik heb op skype nog screens zat staan. Toen ik de vv draaide van Vlekje12 (W59) een paar maal draaide zag ik telkens timings binnen de 10 ms zonder foutieve pogingen vanaf zijn account, Flipping Pages, komen. Het viel niet alleen mij op. Dus Hamburg is er ook al van op de hoogte gebracht.
 
Bovenaan