Top/Flop spelers

DeletedUser79615

Guest
Voelt vast heel lekker voor Inge.


Ja man, hij inspireert me om weer werelden te gaan naaien en dan op het forum mensen boos maken.
Kben mn titel straks kwijt als meest irritante persoon door hun

Dat moment dat je met het verkeerde been uit bed stapt en even op elke thread apart boos moet reageren....
 

DeletedUser78975

Guest
2qx02va.jpg
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Verrek ja vergeten dat ik alwetend was. Jij post het natuurlijk omdat je een kansloos persoon bent zonder leven die stieken een vriendin zoekt en zo de aandacht van Rebecca probeert te trekken!
 

DeletedUser78975

Guest
Verrek ja vergeten dat ik alwetend was. Jij post het natuurlijk omdat je een kansloos persoon bent zonder leven die stieken een vriendin zoekt en zo de aandacht van Rebecca probeert te trekken!
Ah shit, je hebt me door :eek:
Geef niet kan gebeuren Pim, was zelf ook vergeten dat ik met een dementerende god te maken had.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ah shit, je hebt me door :eek:
Geef niet kan gebeuren Pim, was zelf ook vergeten dat ik met een dementerende god te maken had.

Geen probleem hoor. Maar met mijn alwetendheid zal ik je een tipje geven. Een potje trashtalken tegen mij, niet zo slim.
 

DeletedUser78975

Guest
Geen probleem hoor. Maar met mijn alwetendheid zal ik je een tipje geven. Een potje trashtalken tegen mij, niet zo slim.
Pimie toch, ben je nu al weer vergeten wat ik kortgeleden nog zei? Pff, die dementie van je begint zijn tol wel te eisen hoor. Maar hier even een geheugensteuntje: ik geloof niet zo in je m'n jonge.
 
Bovenaan