Top/Flop spelers

Reactiescore
3.457
Is het geen idee dat Hans een apart topic krijgt? Zoiets als de praathoek ofzo,kan hij zijn dagelijkse frustratie en zijn nieuwste roddels daar plaatsen .
Mods?
Als er iemand een leuke naam weet voor dat topic ik zou zeggen gewoon reageren .(zal Albert van der Linde ook even vragen om mee te denken)
 

DeletedUser78021

Guest
Vraag Sebas maar, ik ben gestopt nadat Stefan een dorp had afgegeven aan UM. Ben ik per direct gekapt op TLR.

En om op 59 terug te komen.

Ik heb dingen naar mijn hoofd gekregen op skype waardoor de emmer overliep. Ik heb toen inderdaad al m'n troepen op vodka gegooid. Je weet niet eens 5% van wat er is gebeurt en waarom iedereen op del ging. Ben ik dan direct een stabber? Nee, ja het was misschien geen chique actie, eens. Maar hij heeft bepaalde dingen gezegd over privé zaken wat mij toentertijd veel pijn deed. Nee, ik praat het niet goed. Maar hij deed het zelf.

Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een spelende speler gestabbed of een smerige actie gedaan door middel van een oneerlijke actie, kalm ging namelijk op delete, zelfde als wij dat gingen.

Hoe wil je die actie dan noemen. De stam leaven en een oud stamgenoot direct aanvallen?

- Yvo
 

DeletedUser75339

Guest
Vraag Sebas maar, ik ben gestopt nadat Stefan een dorp had afgegeven aan UM. Ben ik per direct gekapt op TLR.

En om op 59 terug te komen.

Ik heb dingen naar mijn hoofd gekregen op skype waardoor de emmer overliep. Ik heb toen inderdaad al m'n troepen op vodka gegooid. Je weet niet eens 5% van wat er is gebeurt en waarom iedereen op del ging. Ben ik dan direct een stabber? Nee, ja het was misschien geen chique actie, eens. Maar hij heeft bepaalde dingen gezegd over privé zaken wat mij toentertijd veel pijn deed. Nee, ik praat het niet goed. Maar hij deed het zelf.

Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een spelende speler gestabbed of een smerige actie gedaan door middel van een oneerlijke actie, kalm ging namelijk op delete, zelfde als wij dat gingen.

Je praat je actie wel goed door te zeggen dat het zijn schuld was ...
Kalm bestaat trouwens nog altijd op 59 die zijn nooit op delete gegaan , maar enkel van naam veranderd.

http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=player&id=487898640

Zelf zit je dan ook nog eens mensen op hun prive aan te vallen. ( zie onderstaande quote)

Dus jawel je bent een stabber en een hypocriete ook nog

Zeg ook nergens dat het alleen roy is.

Roy komt hier nadat door oa zijn eigen toe doen de stam valt nog even Kalm nasteken en ook nog eens keihard offen. Dan neem ik t voor kalm op aangezien roy gewoon 60% van het probleem jn de stam was en dan komt roy prive huilen. Zelf zo erg datie mij even toe wenst dat mijn relatie stuk gaat en hij hoopt dat mijn vriendin snel merkt wat voor misselijk ventje ik ben. Vervolgens krijg ik een blok en kan ik niet eens reageren xD

Leveltje omhoog op de zieligheids ladder Roy, tis je weer gelukt.
 
Reactiescore
3.457
Zelf zit je dan ook nog eens mensen op hun prive aan te vallen. ( zie onderstaande quote)
Zullen we maar niet over privé beginnen Hans?
Geloof dat jij je daar net zo schuldig aan hebt gemaakt;-)

Maar goed,blijven we bezig over alle shit van hoe slecht Roy wel niet is of geven we hem een tweede kans om zich te bewijzen net zoals vele mensen hebben gedaan met andere op deze wereld en vorige werelden .
Het moge duidelijk zijn dat jij hem niet mag als speler dat heeft iedereen nu wel door nav meerdere post waarin je hem bashde .
Hoe lang gaat dit door denk je?
Of denk je niet dat we nu allemaal wel niet weten wat voor een bad Guy Roy is volgens jou?
Wie probeer je nu eigenlijk te overtuigen ? Gods gaat hem niet kicken,hij ligt pal voor je op de kaart dus ik zou zeggen richt je frustratie ig en stop eens met dit soort gedrag.
Eerst was het Savior daarna Abor nu Roy,we weten nu onderhand wel dat je graag de vijand wil bashen op het af.
Grow up en hou het een beetje gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Kalm met die vodka bestaat inderdaad nog wel op w59, maar heeft sinds de val van chill. niks meer gedaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kom maar op Hansie Pansie. Als je actief gaat aanvallen zal ik ook actief worden op Sick. :D
 
Reactiescore
967
Nu er enkele dagen voorbij zijn sinds de aankomst van massa op Cube., ben ik wel benieuwd: hoe voelt de aanvallende partij zich? Enige opmerking/feedback?
 

DeletedUser78434

Guest
Je praat je actie wel goed door te zeggen dat het zijn schuld was ...
Kalm bestaat trouwens nog altijd op 59 die zijn nooit op delete gegaan , maar enkel van naam veranderd.

http://nl.twstats.com/nl59/index.php?page=player&id=487898640

Zelf zit je dan ook nog eens mensen op hun prive aan te vallen. ( zie onderstaande quote)

Dus jawel je bent een stabber en een hypocriete ook nog


Ik heb inderdaad Valentijn privé gezien aangevallen, dat had ik niet moeten doen, puntje voor jou. Applaus.

Kalm heeft zijn naam veranderd voor w62 en heeft nadat ik mijn troepen stuurde vv afgegeven. Nooit meer gespeeld nadat de aanvallen gelanceerd zijn. Dat weet je ook.

Ik ben absoluut geen stabber, impulsief, rechtvaardig en eerlijk.

Ik heb me inderdaad niet altijd even netjes gedragen, eens, maar stabben? Nee. Nooit een NAP/PBG of wat dan ook gebroken. Daarentegen kan jij er wel wat van Hansje. Ben benieuwd wanneer je eens wat gaat doen op een speler van de grootte van Sick. Je kan wel 300 fakes per dag sturen met je sloopapp, maar verder heb je nog nergens wat laten zien.

Kusjes.
 

DeletedUser78434

Guest
Nu er enkele dagen voorbij zijn sinds de aankomst van massa op Cube., ben ik wel benieuwd: hoe voelt de aanvallende partij zich? Enige opmerking/feedback?

Zoals ik kan zien zijn er maar weinig dorpen winst voor de aanvallende partij.
Hoe groot was de omvang?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb inderdaad Valentijn privé gezien aangevallen, dat had ik niet moeten doen.

Knap dat je dit zegt. Waardeer ik. Ook ik ben vergegaan in mijn beledigingen destijds, iets over in de hitte van de strijd. Laten we t er op houden dat het AF gekke dingen met je doet.
 

DeletedUser75339

Guest
Wel we zullen er maar over ophouden inderdaad.
We zien wel wat het geeft.
Hopelijk kunnen beide kanten dan terug wat fatsoenlijker tov elkaar doen.
 

DeletedUser78434

Guest
Knap dat je dit zegt. Waardeer ik. Ook ik ben vergegaan in mijn beledigingen destijds, iets over in de hitte van de strijd. Laten we t er op houden dat het AF gekke dingen met je doet.

Ook ik wordt ouder en blijkbaar ook wijzer.
Ik wens je het allerbeste, speel je nog ergens?
 

DeletedUser78434

Guest
Wel we zullen er maar over ophouden inderdaad.
We zien wel wat het geeft.
Hopelijk kunnen beide kanten dan terug wat fatsoenlijker tov elkaar doen.

Als je de 'beschuldigingen' als stabber terugneemt, dan kunnen we er over ophouden.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook ik wordt ouder en blijkbaar ook wijzer.
Ik wens je het allerbeste, speel je nog ergens?

Van t zelfde Roy, ik hoop dat deze wereld leuker voor je verloopt dan 59 :p.

Ik speel momenteel 63 sinds kort en ben onlangs pas gestopt op 59. Wel vaker gepolst voor 62 dus wellicht hier nog eens aan de slag.
 

DeletedUser75339

Guest
. Ben benieuwd wanneer je eens wat gaat doen op een speler van de grootte van Sick. Je kan wel 300 fakes per dag sturen met je sloopapp, maar verder heb je nog nergens wat laten zien.

Kusjes.

Ik stuur met 1C , sloopapp is gebanned en zou ik ook nooit gebruiken.
Ik heb nog redelijk wat rim te edelen , terwijl sick het moet doen met interns en barbs.
Waarom zou ik dan aanvallen tegen een kwantitatieve meerderheid ?

Als je de 'beschuldigingen' als stabber terugneemt, dan kunnen we er over ophouden.

Nee dat heb je gewoon gedaan.
Ik ga er niet meer over zagen , maar ga er ook niet over liegen.
 
Bovenaan