Top/Flop spelers

Reactiescore
331
Is het geen idee dat Hans een apart topic krijgt? Zoiets als de praathoek ofzo,kan hij zijn dagelijkse frustratie en zijn nieuwste roddels daar plaatsen .
Mods?
Als er iemand een leuke naam weet voor dat topic ik zou zeggen gewoon reageren .(zal Albert van der Linde ook even vragen om mee te denken)

Hans-worst
Hans-olo
Hans en Pietje
...
 

DeletedUser6916

Guest
Ik ben Hans, ik pp mijn muren, mijn buurman/vrouw Sophia krijgt een mass, upt muren sneller dan usain bolt op de 100, ik denk dat er in een bepaald uur 4-5k aan muren is uitgegeven.

Sick minds upt 2 muren, gelijk huilen.

De echté Hans die we kennen is weer begonnen, daarnaast hoorde ik ook dat je online checks doet.

Als je kritiek uit op het uppen van muren omdat je het er niet bij vind horen, ben je hypocriet om het vervolgens zelf wel te doen.
 
Reactiescore
735
Ach hou toch eens op dat zo uit te melken. Valt allemaal wel mee hoeveel Sick daarover heeft zitten zeiken, dat gezeik nu achteraf dát mag wel eens ophouden. Daarnaast heb je een verschil in hoe Sophia een muur upt en hoe Sick dat in dit geval deed, een factor 10 zit er zeker in, al dan niet meer :')
 

DeletedUser78434

Guest
Ach hou toch eens op dat zo uit te melken. Valt allemaal wel mee hoeveel Sick daarover heeft zitten zeiken, dat gezeik nu achteraf dát mag wel eens ophouden. Daarnaast heb je een verschil in hoe Sophia een muur upt en hoe Sick dat in dit geval deed, een factor 10 zit er zeker in, al dan niet meer :')

Naast de factor, ook de omstandigheden.

Sick heeft 2-3 muren geuppt om een relatief belangrijk dorp te behouden

Sophia heeft een aantal weggebeukte stacks, van notabene eigen deff meerdere malen van onder de 10 naar 20 pp'ed. In het ergste geval zelfs 3 keer van 0-20 binnen een uur. Sick heeft 290pp uitgegeven aan muren in de afgelopen 2 maanden, sophia heeft met 1 dorp van 5-20 al meer uitgegeven dan dat.

Maar om het dan leuker te maken, sick heeft de dorpen nog. Sophia is er 2 kwijt en heeft bij pp'de muren na 2-3 nieuwe clears toch besloten te dodgen.

Oftewel, eerst beuk je 1,5k pp erdoor op een aantal muren, dan een half uur later dodge je je aanval en is je muur 0 of zelfs je dorp kwijt. Dan is er in mijn ogen niet goed gegaan met deffen/pp spenden.

Dat er commentaar/grapjes over kwamen vanaf sick/Gods is dan ook logisch.

Als je een muur van 17 naar 14 beukt, dan van 20 naar 12 en dan van 12 naar 3 en dan weer van 20 naar 0 door een dodge is gewoon enorm dom gedeffed en een grapje waard.
 
Reactiescore
3.540
Nu er enkele dagen voorbij zijn sinds de aankomst van massa op Cube., ben ik wel benieuwd: hoe voelt de aanvallende partij zich? Enige opmerking/feedback?

Is veel overheen geluld door onzin waar ik me niet in interesseer, dus zie dit nu pas. De massa was nog niet voorbij op het plaatsen van dit bericht, aangezien vandaag weer 4 dorpen verloren zijn bij heer Kurt en co.

Wil niet al te uitgebreid ingaan op feedback, aangezien we het zo wel lekker vonden gaan en dat graag zo willen houden. Al vind ik het jammer dat de activiteit in Cube niet in orde is, er zijn zo godgans veel dodgefouten gemaakt dat we er een boek over kunnen schrijven, dus dat is wel iets dat beter moet kunnen. Verder is het ook balen dat Icescream nu lekker een week naar de Bahama’s zou kunnen met z’n allen aangezien 50% van die dorpen op stack OK staan na 3 CF’s te hebben weggegeven aan ons.

Verder aantal goede recaps gezien, bar weinig snipes. Heb vandaag ZEER ondermaats aangevallen wegens tijdsgebrek (zat in college mobiel te sturen, heb zelfs een eigen edel gesloopt met OS dus geen dank daarvoor :p) en toch eindig ik met een dorp er bij. Nul druk vanuit Cube als counter of op die CF’s, dat valt ook tegen.

Verder is abuser noob 0 dorp winst lololo
 

DeletedUser7072

Guest
Ach hou toch eens op dat zo uit te melken. Valt allemaal wel mee hoeveel Sick daarover heeft zitten zeiken, dat gezeik nu achteraf dát mag wel eens ophouden. Daarnaast heb je een verschil in hoe Sophia een muur upt en hoe Sick dat in dit geval deed, een factor 10 zit er zeker in, al dan niet meer :')

Een corrupte politie agent die honderden euro's aanneemt moet niet klagen over een corrupte politicus die miljoenen aanneemt.
 

DeletedUser73358

Guest
Wij van GK hadden vandaag de eer om vanaf 07:20 VV te mogen draaien, spijtig vanwege miscommunicatie was er gehele nacht niemand en dat heeft zeker wel veel impact gehad op het def-werk.

Hierdoor stond het account gewoon niet goed, waren 15 treintjes verkeerd of niet getagged en stond het account er op meerdere posities niet goed.
In een normale situatie zou het echt niet gebeuren, het was simpelweg teveel werk om rond half 8 een 15 tal treintjes te snipen, alles juist taggen en 250+ dodges te doen binnen 30-40 minuten. Daarnaast stonden niet op alle locaties edels en was een deel van de OS te strak getimed voor de mogelijkheden op dat moment.

Al met al meer dan 120 edels op Kurt vandaag, toch redelijk netjes stand gehouden minus uiteraard de eerste edels. In de namiddag veel voorgeedeld (gezien er af en toe edelclears kwamen), backtimes en OS nukes.

1. dorpje kwijt was omdat het geluk -20% was van de 1e clear, waardoor de recap edel doodliep;
2. & 3. waren de snipes net te klein, ook hier was de edel-aanval +24% geluk anders zou de edel doodlopen;
4. Was simpelweg volledig over het hoofd gezien, stond letterlijk een def dorp naast om mee te snipen (niet getagged).

3095df192f.png

fbbb97e8a8.png

Bash op Cactus
Uiteraard zal ik dit punt ook naar voren brengen gezien Cactus reeds betrapt is op meerdere wanpraktijken (SnailTrail & CF's)

Daarnaast wel leuk op welke wijze jullie een zogenaamde neutrale speler hebben weten te overtuigen om te participeren en zelfs de VV af te staan aan een Cactus lid om aanvallen te sturen.

Dat terwijl deze speler in kwestie beloofd had om niet zomaar uit of the blue aan te vallen i.v.m. met de vriendelijke onderlinge relaties en het feit dat er nog veel coordinatië tussen deze spelers plaats had gevonden (enkele dagen ervoor).

b82a429205.png


db469ace12.png

Deze speler in kwestie ligt daaraast letterlijk in het cluster van Kurt met een 10 tal dorpjes. Ook hier weer zie je Cactus gebruik maken van onnodige praktijken (lopen klagen dat wij samenwerken met twee spelers van 100k (die overigens alles zelf deden), daarnaast wel volhouden dat ze tegen een overmacht stijden wat ik absoluut weerleg gezien het feit dat ze geen druk van Manipulate. hebben en Cube heeft ook nog een volwaardig front met Gods.

Cactus & MB's en nu Doske is meer dan 7.5m aan punten, om zich volledig te kunnen richten op een (4) tal spelers (GK/Nida/Kurt/Ice totaal 6.6m of zoiets)

Zonder Doske had er aanzienlijk minder druk uitgeoefend kunnen worden, gezien de meeste clears van vandaag daarvandaan kwamen.

Met betrekking tot de counters, de eerste edels kon ik niet veel tegen doen gezien de OS-timings en het ontbreken van voldoende edels op die locaties. De recaps op de enkele overgenomen dorpjes net na 8 uur kwamen daardoor te laat en verdere druk op de CF's zou onzin zijn gezien het feit dat door alle drie de spelers (Unique, Cacturne & Doske) muren werden geboost werden.

Het switchen van targets was wel iets wat we niet geheel hadden zien aankomen, maar verder toch wel een leuke massa tot zover vanuit Cactus & co op Ice & Kurt. Geen van de dorpjes hadden verloren hoeven te zijn.

Veel VV mogen en kunnen draaien de afgelopen dagen, merci voor het spelplezier in ieder geval want uiteindelijk is die uitdaging altijd het leukst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74825

Guest
Uiteraard zal ik dit punt ook naar voren brengen gezien Cactus reeds betrapt is op meerdere wanpraktijken (SnailTrail & CF's)

De herhaal knop terug gevonden? Ps: CF is keurig opgelost en daar ben jij eigenlijk de enigste die hierover een probleem had gemaakt.
 
Reactiescore
3.540
Uiteraard zal ik dit punt ook naar voren brengen gezien Cactus reeds betrapt is op meerdere wanpraktijken (SnailTrail & CF's)

Framing. We hebben een discussie gehad over SnailTrail waarbij ik niet van een onafhankelijk persoon heb gehoord "goh wat een wanpraktijken daar bij Cactus"

Cactus & MB's en nu Doske is meer dan 7.5m aan punten, om zich volledig te kunnen richten op een (4) tal spelers (GK/Nida/Kurt/Ice totaal 6.6m of zoiets)

En Icescream. krijgt os van Zlatan. en Chuchuu, staat helemaal volgepompt met 40+ stacks. Dat je die niet meerekent is gewoonweg frappant.

Zonder Doske had er aanzienlijk minder druk uitgeoefend kunnen worden, gezien de meeste clears van vandaag daarvandaan kwamen.

Dit is gewoon een leugen. Nou was ik me niet bewust tot in welke mate Doske bezig was vandaag tot ze tot mijn verbazing ineens een dorp d'r bij hadden. Wel zijn er in overleg met Unique. een twintigtal clears uit Doske gegooid, maar in totaal zijn er wel 80+ voorbij gekomen vandaag dus 'de meeste clears' is wederom het verdraaien van de situatie. Ik ben het er mee eens dat de druk vanuit Doske heeft geholpen. Ik ben het er ook mee eens dat het niet zo aardig is van Doske om pm's naar jullie over zijn positie te negeren. Tegen Unique. was Doske duidelijk, Unique. vroeg of hij misschien wilde helpen, Doske zei (tijdje terug inmiddels) al ja, en zou eigenlijk gisteren al mee doen. Wij kunnen niet ruiken wat Doske allemaal naar Kurt pm't al heb ik wel van een speler van Kurt te horen gekregen dat Doske eigenlijk niks wist over AM en groepen en dat Kurt dat voor ze heeft gefixt. Als iemand je zo helpt ben ik het er mee eens dat je dan wel wat netter mag communiceren wat je intenties zijn, al heb ik me hier zelf ook niet optimaal aan gehouden.

daardoor te laat en verdere druk op de CF's zou onzin zijn gezien het feit dat door alle drie de spelers (Unique, Cacturne & Doske) muren werden geboost werden.

Vanochtend heb ik exact 0 pp gebruikt. Waarom je hier nu over liegt snap ik echt niet. Kurt en Icescream hebben zelf ook muren geboost en daar hoor je mij ook niet over klagen.
1a5a19d072c1f9316f61e0a58984f53c.png


Ah ik zie dat je het over alle CF´s hebt, wij hebben inderdaad 200 pp geleend om de muur te boosten (wat vervolgens niet nodig is gebleken), maar ik laat dit even staan om te laten zien dat we het 3 dagen zonder pp hebben gedaan terwijl Kurt vandaag nog muren heeft geboost (om vervolgens 10k def te laten staan wat gebashed werd, muur terug naar 0).
 
Reactiescore
735
Een corrupte politie agent die honderden euro's aanneemt moet niet klagen over een corrupte politicus die miljoenen aanneemt.
Ja zo kan je idd random vergelijkingen gooien Dirk, heel knap.. Een manager die zelf een fout maakt wat uiteindelijk 1000 euro kost mag niet iemand onder hem ontslaan die een fout maakt met een schade van 100.000 euro. Wat een gelul. Als dat de constructies worden mag iemand die ooit maar 1 pp heeft gebruikt in het voordeel van het acc een ander acc nooit iets kwalijk nemen omtrent welk PP gebruik dan ook. Zoals Roy netjes heeft uitgelegd was het buiten proportie en op sommige momenten hilarisch te noemen, prima om daar wat over te zeggen.

Maar zoals al eerder gezegd, laten we stoppen met die zinloze discussie..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73358

Guest
Ja het is wel heel frapant dat een speler die amper ervaring heeft, geen groepen kan maken op eens tactisch weet te splitten en met de losse pols zulke OS weet te timen achter edels:
18e53903da.png

Waren 4 timings binnen een gap van 100MS en gezien we het dorpje hielden zag ik dat het volle dorpjes waren en alles op de 1e poging (gezien de looptijden). Nee, de spelers zelf voerden die aanvallen niet uit, daar geloof ik niets van gezien de communicatie met de desbetreffende speler.

Ik blame jullie niet m.b.t. muur boosten, maar dat is de motivatie waarom het niet erg wijs was om de CF's te bashen gezien we het wel degelijk geprobeerd hebben maar als je dan binnen 1 uur op een muur van lvl 16 loopt heet het niet zoveel nut meer.

Verder omtrent de stacks, als je naar de ODS statieken kijkt (spijtig zie je enkel totaal inclusief aanvallers) dan zie je dat er niet meer dan 3 accounts zijn geweest die grote hoeveelheden OS gestuurd hebben. De 1e dag draaide het voornamelijk op eigen defence en wat van Kurt/GK. Later kwam er uiteraard wat kruisdef maar in verhouding is dat echt minimaal geweest en hetgeen dat verstuurd was stond er absoluut niet binnen 24 uur.

94bf4f3575.png

Anders was Ice toch helemaal niet genoodzaakt om op (en achter) de 2e linie zoveel te recappen.

32fe068105.png
 

DeletedUser78434

Guest
Ja het is wel heel frapant dat een speler die amper ervaring heeft, geen groepen kan maken op eens tactisch weet te splitten en met de losse pols zulke OS weet te timen achter edels:
18e53903da.png

Waren 4 timings binnen een gap van 100MS en gezien we het dorpje hielden zag ik dat het volle dorpjes waren en alles op de 1e poging (gezien de looptijden). Nee, de spelers zelf voerden die aanvallen niet uit, daar geloof ik niets van gezien de communicatie met de desbetreffende speler.

Ik blame jullie niet m.b.t. muur boosten, maar dat is de motivatie waarom het niet erg wijs was om de CF's te bashen gezien we het wel degelijk geprobeerd hebben maar als je dan binnen 1 uur op een muur van lvl 16 loopt heet het niet zoveel nut meer.

Verder omtrent de stacks, als je naar de ODS statieken kijkt (spijtig zie je enkel totaal inclusief aanvallers) dan zie je dat er niet meer dan 3 accounts zijn geweest die grote hoeveelheden OS gestuurd hebben. De 1e dag draaide het voornamelijk op eigen defence en wat van Kurt/GK. Later kwam er uiteraard wat kruisdef maar in verhouding is dat echt minimaal geweest en hetgeen dat verstuurd was stond er absoluut niet binnen 24 uur.

94bf4f3575.png

Anders was Ice toch helemaal niet genoodzaakt om op (en achter) de 2e linie zoveel te recappen.

32fe068105.png

Ik ken doske van eerdere wereld(en)

Is een speler die niet super goed is qua deffen/offen in het algemeen, maar kan wel timen. Dit kan offcourse ook een vv zijn geweest. Maar op 55 heeft die laten zien dat hij wel kan timen als die actief is.

Ben benieuwd of de speler in kwesti zelf zal reageren of dat de vv erop reageert:)
 
Reactiescore
1.049
We kunnen daarmee altjd een zelfde methode hanteren als destijds met KDK en Apog.
Een neutrale partij de VV list laten screenen
Klaar gezeur
 
Reactiescore
1.478
Ik ken doske van eerdere wereld(en)

Is een speler die niet super goed is qua deffen/offen in het algemeen, maar kan wel timen. Dit kan offcourse ook een vv zijn geweest. Maar op 55 heeft die laten zien dat hij wel kan timen als die actief is.

Ben benieuwd of de speler in kwesti zelf zal reageren of dat de vv erop reageert:)
Daarbij is 150 ms ook een redelijke gap, zeker als je genoeg mogelijkheden hebt. Nou ben ik zelf wel een noob qua timen, ik zit er geregeld 300 ms naast. :(
 
Reactiescore
3.540
Twan, iets wat ik wel wil meegeven is dat het makkelijk klagen is over dingen op het AF (die CF, Doske) maar als je vervolgens nul initiatief toont om het er in game over te hebben worden wij nou ook niet bepaald gemotiveerd om er op in te gaan. Stuur maar een pm als je het er over wilt hebben voordat je direct naar het forum stapt. Die CF heeft Sokaa uiteindelijk prima opgelost door zelfs aan te bieden het dorp weer af te staan en om te ruilen, maar zelfs dat vonden ze niet nodig dus al die moord en brand schreeuwerij op het AF was nergens goed voor. Ik heb ook een kritieke kwestie met Icescream over potentiële NAP schending intern gehouden en zijn er (al ben ik er niet helemaal tevreden mee) uitgekomen. Dat van Doske kan ik je nu al vertellen, het is zijn eigen keus wie hij aan wilt vallen en zolang hij geen NAP of BG’s schend is het toch fair game?

Als laatst wil ik vragen of er behoefte is aan een officiële oorlogsverklaring CACTUS vs Cube., zo ja dan wil ik die wel eens in elkaar zetten als ik tijd heb. Vind dan wel dat er iets respectvoller met elkaar mag worden omgegaan, en dat is natuurlijk voor beide partijen het geval. Zoals je terecht al aangaf, het moet gewoon leuk zijn en als wij plezier beleven aan het aanvallen en jullie aan het verdedigen dan is het win win. Wie weet zijn de rollen volgende week omgedraaid.
 
Reactiescore
1.049
Twan, iets wat ik wel wil meegeven is dat het makkelijk klagen is over dingen op het AF (die CF, Doske) maar als je vervolgens nul initiatief toont om het er in game over te hebben worden wij nou ook niet bepaald gemotiveerd om er op in te gaan. Stuur maar een pm als je het er over wilt hebben voordat je direct naar het forum stapt. Die CF heeft Sokaa uiteindelijk prima opgelost door zelfs aan te bieden het dorp weer af te staan en om te ruilen, maar zelfs dat vonden ze niet nodig dus al die moord en brand schreeuwerij op het AF was nergens goed voor. Ik heb ook een kritieke kwestie met Icescream over potentiële NAP schending intern gehouden en zijn er (al ben ik er niet helemaal tevreden mee) uitgekomen. Dat van Doske kan ik je nu al vertellen, het is zijn eigen keus wie hij aan wilt vallen en zolang hij geen NAP of BG’s schend is het toch fair game?

Als laatst wil ik vragen of er behoefte is aan een officiële oorlogsverklaring CACTUS vs Cube., zo ja dan wil ik die wel eens in elkaar zetten als ik tijd heb. Vind dan wel dat er iets respectvoller met elkaar mag worden omgegaan, en dat is natuurlijk voor beide partijen het geval. Zoals je terecht al aangaf, het moet gewoon leuk zijn en als wij plezier beleven aan het aanvallen en jullie aan het verdedigen dan is het win win. Wie weet zijn de rollen volgende week omgedraaid.
Ik vind dat ook wel tof, Maar als we het doen doen we het goed
Stuur maar een skypeberichtje, Kunnen we altijd kijken!
 
Bovenaan