Top/Flop spelers

DeletedUser73358

Guest
Valt best wel mee toch met die overmacht, tenzij oppeens ALW & ABOR met clears lopen smijten. GoGo heeft toch 10m aan punten, tis enkel dat het iniatief bij Gods ligt en niet andersom.
 

DeletedUser77896

Guest
Valt best wel mee toch met die overmacht, tenzij oppeens ALW & ABOR met clears lopen smijten. GoGo heeft toch 10m aan punten, tis enkel dat het iniatief bij Gods ligt en niet andersom.

ABOR stuurde misschien wel 100 clears, bovendien heeft GoGo pas sinds vandaag 4miljoen aan punten erbij.
 
Reactiescore
3.457
Je ziet ons ook nergens zeggen dat wij het een mooie massa vonden,was meer ff aftasten hoe de verdediger zou handelen en daarop inspelen.
 

DeletedUser67275

Guest
Inge leer effe tellen, de 70 zijn ruimschoots gehaald, ruimschoots.

Maar wat is Gods toch geweldig he! Eerst wekenlang enkel maar faken om te proberen het spel plezier weg te nemen. Daarna komt ie hoor de massa, tuurlijk was het te verwachten maar de overmacht was wel absurd natuurlijk. Dus om nu te zeggen dat jullie een goede massa hebben uitgevoerd, in mijn ogen niet. Ja er zijn fouten gemaakt en dat ontken ik ook niet. Maar met 300+ clears mag je ook wel verwachten dat je wel wat winst pakt met een redelijk groot front zoals sophia heeft.
Sinds ik op Sick Minds speel, zie ik dagelijks minstens 400 fakes op de teller staan. Jullie doen er evengoed aan mee lijkt me zo?:p
 

DeletedUser61134

Guest
Je ziet ons ook nergens zeggen dat wij het een mooie massa vonden,was meer ff aftasten hoe de verdediger zou handelen en daarop inspelen.

Jullie zijn gewoon lui en gaan nu pas meer tijd in je aanval steken als de: "Gooi maar wat" instelling niet werkt
 

DeletedUser79782

Guest
zijn jullie nou echt allemaal stuk voor stuk zo gefrustreerd dat je de hele dag als [neem ik aan] volwassen heren discussiëren op een forum van een online spel wat dient als niks meer als een beetje tijds verdrijf en niet wie de grootste ego heeft?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Deze dickmeasuring competitie is niks anders dan onschuldig tijdsverdrijf hoor :O
 
Reactiescore
3.586
Inge leer effe tellen, de 70 zijn ruimschoots gehaald, ruimschoots.

Maar wat is Gods toch geweldig he! Eerst wekenlang enkel maar faken om te proberen het spel plezier weg te nemen. Daarna komt ie hoor de massa, tuurlijk was het te verwachten maar de overmacht was wel absurd natuurlijk. Dus om nu te zeggen dat jullie een goede massa hebben uitgevoerd, in mijn ogen niet. Ja er zijn fouten gemaakt en dat ontken ik ook niet. Maar met 300+ clears mag je ook wel verwachten dat je wel wat winst pakt met een redelijk groot front zoals sophia heeft.

Als er iets is waar Hans zijn stam niet over mogen klagen is het doelloos incs spammen om de tegenstander doelloos bezig te houden. Want Zowel Runner als GH als Sophia deden maanden lang niks anders op w51. In mijn optiek ook wel echt spelbederf als het echt met de instelling is je tegenstander doelloos bezig te houden.
 

DeletedUser78434

Guest
Nu niet onnozel doen.
Ik geloof best dat er duur gedeffed is maar niet dat het zo slecht is als jij uitmaakt.
Dan was sophia weg geweest met de eerste ronde
Er is net zoveel deff, als off gesloopt in aanvallend en defensief opzicht, amper OS van de stam. Dat is een hele dure.
Als je op muur 0-5 gewoon 2-3 clears in een uur kopt, dan heb je al geen inzicht.

Er is bijna 1:1 gedeft daar joh, bakken troepen weg :p
Heerlijk he<3

Eerste dag paar recaps en 7 dorpen overgenomen is gewoon een dikke score, zeker gezien het aantal edels dat er liep, als er degelijk gedeft wordt op een acc dat nog geen klappen heeft gehad zou je de eerste ronde geen verliezen mogen lijden imo

9 zelfs toch?

Grootste massa betwijfel ik,als ik zag hoeveel Dejavu stuurde met hun hulpjes en Mb stammen...

Niet te vergeten dat er ook op stamloze accies al een week lang 300+ aanvallen lopen waarbij bijna alles clears en edels zijn. Maar daar mogen we vast niet over praten,...... gniffel gniffel

Je ziet ons ook nergens zeggen dat wij het een mooie massa vonden,was meer ff aftasten hoe de verdediger zou handelen en daarop inspelen.

Dat weten we nu<3
Maak je niet zo druk jij! We pakken nog wel meer^^
 

DeletedUser75339

Guest
Als er iets is waar Hans zijn stam niet over mogen klagen is het doelloos incs spammen om de tegenstander doelloos bezig te houden. Want Zowel Runner als GH als Sophia deden maanden lang niks anders op w51. In mijn optiek ook wel echt spelbederf als het echt met de instelling is je tegenstander doelloos bezig te houden.

Mij hoor je niet klagen.

Er is net zoveel deff, als off gesloopt in aanvallend en defensief opzicht, amper OS van de stam. Dat is een hele dure.
Als je op muur 0-5 gewoon 2-3 clears in een uur kopt, dan heb je al geen inzicht.


Heerlijk he<3



9 zelfs toch?



Niet te vergeten dat er ook op stamloze accies al een week lang 300+ aanvallen lopen waarbij bijna alles clears en edels zijn. Maar daar mogen we vast niet over praten,...... gniffel gniffel



Dat weten we nu<3
Maak je niet zo druk jij! We pakken nog wel meer^^

Het is dat jij zo'n deftalent bent he.
Hoe f*cking hard is ranger neergegaan :D
Altijd zo hard roepen dat je wel een cacturn gaat doen. Bouwt je acc 90% Def met verschillende defslaafjes. Eerste aanvallen komen binnen, nog vol vertrouwen.

Volgende morgen paar snipes die falen en praktisch je hele account is op 1 dag weg omdat je dan maar stopte met deffen en vv wegzette

Ik vind het jammer dat je niet van 62 bent nu je voor de 2x maal bent weggespeeld. Ik ben wel blij dat je dan bij gods zit, karakters zullen wel passen en maakt het voor andere stammen maar eenvoudiger.
Niet voor niets dat toen jij recent als speler op 59 in vinage wou. Ik direct zei dat daar geen sprake van kon zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43196

Guest
Een fake molen krijgen heeft nooit echt motiverend gewerkt he.
Communiceren met je stamgenoten vanuit welke dorpen zij aanvallen krijgen. Kijken wat dubbel is en daaruit concluderen/inschatten wat de fakes zijn. Ook door al voorheen gewonnen info, looptijden noteren van aanvallen die je net binnen hebt gehad zodat je kan weten wanneer die echte clear weer uit dat ene dorp kan komen etc. Hoort gewoon bij het spel, is al jaren zo. Kost zeker tijd maar ik vind het leuk om te doen en daarom doe ik dit spel en geen candy crush. Hoort bij het tactisch gedeelte van tw wat gelukkig nog wel bestaat. Maar ach, als ik de spelvooruitgang zo bekijk zal het me niks verbazen als er in een jaar een legale extensie komt om fake's te kunnen onderscheiden zodat ook de(waarschuwing voor stereotypering vanuit mijn kant) mobile spelers gezellig mee kunnen blijven doen. Of bestaat die al lang en loop ik weer achter? XD


Je link werkt niet als je hem uit je eigen ingelogde browser pakt. Wel als je de gastingang gebruikt> link
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan