Top/Flop spelers

Reactiescore
3.540
90387c22edb0b25f242aa206f1f0e19e.png


Wat valt je hier op Tedje?

323323232
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
challenge voor beide accounts in aantocht :O haal 3.333.333 punten met 333 dorpen :O
 
Reactiescore
1.478
Ik luister nog altijd alleen de iets oudere nummers van eminem, zoals underground, white trash party, bagpipes from bagdad, deja vu en spacebound. Plus nog een paar bekende nummers zoals when i'm gone en lose yourself / till i collapse.

Blijven gewoon de beste nummers.
 

DeletedUser79481

Guest
90387c22edb0b25f242aa206f1f0e19e.png


Wat valt je hier op Tedje?
Veel dingen
naast de obvious, ABOR is in gehaald..
ik begin patroontjes te zien met 3 - 2 - 3 :p
in het aantal dorpen, in het eerste getal van het aantal punten van de 3 spelers
weet niet waar je op doelt
 

DeletedUser70476

Guest
Ik luister nog altijd alleen de iets oudere nummers van eminem, zoals underground, white trash party, bagpipes from bagdad, deja vu en spacebound. Plus nog een paar bekende nummers zoals when i'm gone en lose yourself / till i collapse.

Blijven gewoon de beste nummers.

:boer::redface:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Veel dingen
naast de obvious, ABOR is in gehaald..
ik begin patroontjes te zien met 3 - 2 - 3 :p
in het aantal dorpen, in het eerste getal van het aantal punten van de 3 spelers
weet niet waar je op doelt

ABOR staat dan ook op delete. simpel zat.
 

DeletedUser78434

Guest
Eindelijk een offensief van GODS op GO-GO?

Hoe doet de verdedigende kant het?
 
Reactiescore
3.457
Ik ben tegen muurboosten , maar de zwaarste pp abusers van de wereld horen klagen over pp abuse is toch wel erg grappig
:D
Was dat klagen dan? :p
Ik heb wel genoten van het uppen van de muur van 0 naar 20 in een uur, tussendoor clears die de muur weer naar 0 gooide en er werden geen stacks teruggetrokken , bizar veel deff gemold en dat voor een 3k dorpje :)
 

DeletedUser75339

Guest
Was dat klagen dan? :p
Ik heb wel genoten van het uppen van de muur van 0 naar 20 in een uur, tussendoor clears die de muur weer naar 0 gooide en er werden geen stacks teruggetrokken , bizar veel deff gemold en dat voor een 3k dorpje :)


Als de aanvallende partij moet beginnen over hoeveel def ze hebben gemold is doorgaans een goed teken voor de verdediger.
 
Bovenaan