Top/Flop spelers

Reactiescore
3.457
Ik verlaag mij niet om hier rapportjes neer te zetten maar geloof mij maar dat het deff werk diep en diep triest was:)
 

DeletedUser67275

Guest
Ik ben tegen muurboosten , maar de zwaarste pp abusers van de wereld horen klagen over pp abuse is toch wel erg grappig
:D
Op Maut is er zeer weinig tot niets geboost, hadden genoeg mobiel om continue te schuiven dus vraag me af waar je dit vandaan haalt.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik verlaag mij niet om hier rapportjes neer te zetten maar geloof mij maar dat het deff werk diep en diep triest was:)

Nu niet onnozel doen.
Ik geloof best dat er duur gedeffed is maar niet dat het zo slecht is als jij uitmaakt.
Dan was sophia weg geweest met de eerste ronde


Op Maut is er zeer weinig tot niets geboost, hadden genoeg mobiel om continue te schuiven dus vraag me af waar je dit vandaan haalt.

Heb het over het account waar je nu op speelt en savior , allebei heel harde pp abusers.
 
Reactiescore
3.457
Nu niet onnozel doen.
Ik geloof best dat er duur gedeffed is maar niet dat het zo slecht is als jij uitmaakt.
Dan was sophia weg geweest met de eerste ronde




Heb het over het account waar je nu op speelt en savior , allebei heel harde pp abusers.
Bedoel je nu Sophia? Oh wacht..:biggrin:

Eerste ronde? Met die paar edels die we gestuurd hebben?
Dat onze edels die 12 uur liepen doorkwamen zegt wel het een en ander denk ik :p
 
Reactiescore
3.586
Komen we weer bij het punt terecht dat Hans trachtte te maken:

ba42e0cc08035570f9f016ad420fa9a5.png


Of het voor de aanvallende partij leuk is, super leuk is of mega super Jannes leuk, is volledig irrelevant aan zijn punt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Beste resultaat, aanvaller blij, verdediger blij
 
Reactiescore
3.540
Dat er wave 1 veel def gesloopt is en weinig veroverd geeft alleen maar aan dat wave 2 misschien wel grotere klappen gaan vallen. Hangt er van af hoeveel mobiele def er ook is gesneuveld, maar we gaan het zien.
 
Reactiescore
735
Eerste dag paar recaps en 7 dorpen overgenomen is gewoon een dikke score, zeker gezien het aantal edels dat er liep, als er degelijk gedeft wordt op een acc dat nog geen klappen heeft gehad zou je de eerste ronde geen verliezen mogen lijden imo
 

DeletedUser75339

Guest
Dat er wave 1 veel def gesloopt is en weinig veroverd geeft alleen maar aan dat wave 2 misschien wel grotere klappen gaan vallen. Hangt er van af hoeveel mobiele def er ook is gesneuveld, maar we gaan het zien.

Nee meestal is wave 2 een pak minder effectief.
Dit was de grootste massa die de wereld al heeft gezien en daarvoor hebben accounts als sick minds en phoenix weken stilgelegen.
Om met die overmacht en met die ligging volledig zonder verliezen te deffen , is bijna onmogelijk.
 
Reactiescore
1.278
Nee meestal is wave 2 een pak minder effectief.
Dit was de grootste massa die de wereld al heeft gezien en daarvoor hebben accounts als sick minds en phoenix weken stilgelegen.
Om met die overmacht en met die ligging volledig zonder verliezen te deffen , is bijna onmogelijk.

Hoe grootte massa? Laat ons een beeld kunnen vormen ^^, aantal incs? edels? nukes indicatie?. ;)
 
Reactiescore
3.457
Grootste massa betwijfel ik,als ik zag hoeveel Dejavu stuurde met hun hulpjes en Mb stammen...

Het is ook maar net over welke fase je spreekt, early game heeft Savior echt wel de grootste wave gehad met in totaal 70 edels en alle kanten front op een klein ministukje na bij Repel.
70 edels heeft Sophia echt bij lange na niet gehad vandaag.
 
Reactiescore
1.278
Valt dan wel mee dan inderdaad, op een speler als snailtrail liepen toch wel een 'iets' meer edels. Al is het natuurlijk niet alleen de edels wat een massa maken . Zolang er maar genoeg nukes lopen valt het gebrek aan edels nog prima te compenseren.

Maar zoveel dorpen verliezen bij een eerste wave is geen goed def werk te noemen. Aan de voorbereidingstijd kan het niet gelegen hebben denk ik.
 

DeletedUser77896

Guest
Grootste massa betwijfel ik,als ik zag hoeveel Dejavu stuurde met hun hulpjes en Mb stammen...

Het is ook maar net over welke fase je spreekt, early game heeft Savior echt wel de grootste wave gehad met in totaal 70 edels en alle kanten front op een klein ministukje na bij Repel.
70 edels heeft Sophia echt bij lange na niet gehad vandaag.

Inge leer effe tellen, de 70 zijn ruimschoots gehaald, ruimschoots.

Maar wat is Gods toch geweldig he! Eerst wekenlang enkel maar faken om te proberen het spel plezier weg te nemen. Daarna komt ie hoor de massa, tuurlijk was het te verwachten maar de overmacht was wel absurd natuurlijk. Dus om nu te zeggen dat jullie een goede massa hebben uitgevoerd, in mijn ogen niet. Ja er zijn fouten gemaakt en dat ontken ik ook niet. Maar met 300+ clears mag je ook wel verwachten dat je wel wat winst pakt met een redelijk groot front zoals sophia heeft.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
is fakes sturen tegenwoordig ook al spelbederf?
 
Bovenaan