Top/Flop spelers

Reactiescore
1.278
Anton, welk acc speel je?

Aldo hier (Axfire W42)

Aldo jij bent goed vermomd, dacht dat jij altijd gebruik maakte van een ander AF account. Welk account speel jij op? (waag het niet om weer naast mij te liggen)

Maar ik ga fijn anoniem spelen. Even flink oefenen voordat ik mijn af account met een ingame account link. Straks word ik er nog op betrapt dat ik er niks van bak.:(
 
Reactiescore
2.508
Aldo jij bent goed vermomd, dacht dat jij altijd gebruik maakte van een ander AF account. Welk account speel jij op? (waag het niet om weer naast mij te liggen)

Maar ik ga fijn anoniem spelen. Even flink oefenen voordat ik mijn af account met een ingame account link. Straks word ik er nog op betrapt dat ik er niks van bak.:(

Ik heb inderdaad een naamsverandering gehad sinds ik mod ben.

Ik speel trouwens niet serieus op deze wereld, enkel pp farmeb. Ik 'speel' op A Lone Wolf als je in de buurt lig poke dan ff dan zorg ik voor je def ;)
 

DeletedUser67467

Guest
Ik heb inderdaad een naamsverandering gehad sinds ik mod ben.

Ik speel trouwens niet serieus op deze wereld, enkel pp farmeb. Ik 'speel' op A Lone Wolf als je in de buurt lig poke dan ff dan zorg ik voor je def ;)
Mag ik ook effe poken Aldo? :D
 

DeletedUser78770

Guest
Verbaas mezelf wel over het enorme ODA aantal ten opzichte van het vrij kleine dorpje dat hij heeft overgenomen. Daarnaast ODA hoeft niet altijd positief te zijn he, zie dat zijn buurman er bijvoorbeeld 9k ODD bij heeft. Dat kan een dure zijn geweest. Het is nog te vroeg om te oordelen of de agressieve speelwijze van pietertje succesvol blijkt. Of dat pietertje eventjes mag wisselen.:D

mwah:p kan je vertellen dat die speelwijze uitermate goed uitpakt op dit moment als je naar zijn farm stats kijkt die elke dag groeien, kan je ook weten dat hij zeer snel terug gekomen is van de dure actie :p
 

DeletedUser78577

Guest
Aldo jij bent goed vermomd, dacht dat jij altijd gebruik maakte van een ander AF account. Welk account speel jij op? (waag het niet om weer naast mij te liggen)

Maar ik ga fijn anoniem spelen. Even flink oefenen voordat ik mijn af account met een ingame account link. Straks word ik er nog op betrapt dat ik er niks van bak.:(
searching....
 

DeletedUser73657

Guest
Zo, wat vinden jullie van de speler FinestHour?

Ik heb er in elk geval wat sappige informatie over :)

De stam fact kreeg incommings van run en heeft hierbij wat verlies geleden. Op zich niks ergs toch? FinestHour daarintegen zag de bui al hangen en zette het dus maar op een lopen. Een stam verlaten net als het zwaar wordt is uiteraard erg laf maar daar blijft het niet bij. Meneer gaat vervolgens de nacht van zijn vertrek al direct over tot aanvallen en edelen van zijn ex stamgenoten terwijl hij weet dat de os uit staat bij het run front.

b30d413dbcf6c60be2e8c39585aa5cd8.png

4a6ef90514fd7e211ca07086002ab271.png


Ter verduidelijking het is zeker geen intern. Er is een toename in de verslagen tegenstanders als aanvaller
e5976bbcc86bbf7f6b1f1235ffa4e786.png


fbdcb6ddd8afc0785ebb63c1247b6975.png


alsook de stamleider van fact kon bevestigen dat dit geen intern was maar een stab.

Toen we dit in de statistieken zagen waren we toch wel benieuwd en zijn we even verhaal gaan halen bij de stamleider van fact. Deze stuurde ons zijn berichtverkeer met FinestStab

Lees het volgende pm verkeer van onder naar boven :

SatJvandaag om 16:07 uur 

dude, je weet dat we onder vuur lagen,dat alle os weg was en dan nog ga je even edelen en ook je MB ... triestig

FinestHourvandaag om 15:42 uur 

Backstabben ? Heb met niemand een nap gehad op archer na dus beschuldig mij aub niet zomaar van backstabben

SatJvandaag om 12:43 uur 

ook nog backstabben ? jij bent een goede naam aan het maken ...

SatJgisteren om 23:02 uur

je geeft het de kans niet ;)

FinestHourgisteren om 23:02 uur

Je weet zelf ook donders goed dat je door stam te hoppen geen wereld zult winnen.. En dat zijn wij ons ook wel bewust geloof me. Daarom trek ik me ook nu gelijk al terug, omdat dit gewoon niet gaat werken..

SatJgisteren om 23:01 uur

dialect

SatJgisteren om 23:01 uur

je bent emmer * je bent gewoon

FinestHourgisteren om 23:00 uur

Emmer?

SatJgisteren om 22:58 uur

als stam !

SatJgisteren om 22:58 uur

ik heb vorig jaar nog een wereld gewonnen

SatJgisteren om 22:58 uur

je bent een emmer een zwakke pion die lekker stammen hopt om zo proberen te overleven.

SatJgisteren om 22:57 uur

en ik niet ofwat ?

FinestHourgisteren om 22:56 uur

Misschien heb ik wel contacten binnen die stammen..

SatJgisteren om 22:54 uur

jij bent gewoon de volgende in de lijst van de grote stammen

SatJgisteren om 22:54 uur

en wat denk je dat jij word als je je stam niet helpt ?

FinestHourgisteren om 22:53 uur

We joinden dan toch net zo goed in tijden van aanvallen.. Het begint er op te lijken dat jullie edelvoer zijn voor grotere stammen. Als ik nou al 30dagen in de stam zou zitten zou ik echt niet vluchten. Maar de stam valt me gewoon enorm tegen. Ik ga liever alleen ten onder dan samen met jullie.

SatJgisteren om 22:42 uur

je zou er juist moeten zijn,dit is zeer teleurstellend en doet het vertrouwen enorm dalen

SatJgisteren om 22:41 uur

wat wel laf is,is dat je in tijden van aanvallen je stam zou verlaten

SatJgisteren om 22:41 uur

dit heeft niks te maken met een oorlog

SatJgisteren om 22:41 uur

en de aanvallen die binnenkomen zijn denk ik allemaal fakes en zijn er doordat ik met humpii aan het fuseren ben,en kentucky zo stiekem dorpen wil afsnoepen

SatJgisteren om 22:40 uur

en we hebben geen orrlog met run :p

SatJgisteren om 22:40 uur

het dorp met timmethy was inderdaad een probleem , maar dit kon makkelijk opgelost worden,al moet je dan niet koppig zijn en durven te praten en zorgen dat je tot een overeenkomst komt.

SatJgisteren om 22:39 uur

als je vroeger 10 mil hebt gehad of weet ik veel wat,wil niet zeggend at je op deze wereld kan meedraaien

SatJgisteren om 22:39 uur

of je presteerd op een wereld of je doet het niet

SatJgisteren om 22:39 uur

een invite moet je niet persse weten wie je bent.

SatJgisteren om 22:38 uur

ik snap je totaal niet ;)

FinestHourgisteren om 22:38 uur

We zijn een beetje teleurgesteld in de manier waarop dingen gebeuren binnen fact. Ten eerste dat jullie ons een invite sturen zonder dat jullie weten wie we zijn. Dat akkefietje van gister met timmethy, en nu blijkt dat jullie in oorlog" zijn met run. Om deze redenen trekken wij ons (iig voorlopig) terug.

SatJgisteren om 22:33 uur

waarom heb je geleaved ?


Enkele mooie quotes er tussen uit geplukt

Misschien heb ik wel contacten binnen die stammen..

Hierbij vraag ik mij dus af welke stam laag genoeg is om met dit soort persoon een plan te maken dat hij zijn stam een mes in de rug steekt? Laten we hopen dat run zich niet gaat verlagen tot dit soort spel en zich distantieert van deze actie en voor de rest van de wereld geen enkele vorm van samenwerking aangaat met dit soort individuen.

Backstabben ? Heb met niemand een nap gehad op archer na dus beschuldig mij aub niet zomaar van backstabben

Blijkbaar vind hij het nog oke ook dat hij de nacht dat hij zijn stam in de steek laat al direct gaat aanvallen :D Want stamgenoten heb je toch geen nap mee ?


Ik ben benieuwd naar jullie meningen over dit heel gebeuren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.508
Zie ik hier nu een actieve Benji:eek:
 

DeletedUser73162

Guest
.Psychedelic Nurse en Realexxt naar .Lick om stabverhaal of omdat Run niet presteert en verliezen lijdt? Vluchten uit ondergang van Run of was dit al langere tijd gaande?
 
Bovenaan