Top/Flop spelers

Deleted User - 487834254

Guest
.Psychedelic Nurse en Realexxt naar .Lick om stabverhaal of omdat Run niet presteert en verliezen lijdt? Vluchten uit ondergang van Run of was dit al langere tijd gaande?
Geen stabverhaal. ik zou zelf niet weten over wet je het hebt.
 

DeletedUser56551

Guest
.Psychedelic Nurse en Realexxt naar .Lick om stabverhaal of omdat Run niet presteert en verliezen lijdt? Vluchten uit ondergang van Run of was dit al langere tijd gaande?

Zwetsen zonder enig idee, leuk he? haha
 

DeletedUser73162

Guest
Geen stabverhaal. ik zou zelf niet weten over wet je het hebt.

Zwetsen zonder enig idee, leuk he? haha

Toevallig dat deze stabber nu in Hide zit?

Zo, wat vinden jullie van de speler FinestHour?

Ik heb er in elk geval wat sappige informatie over :)

De stam fact kreeg incommings van run en heeft hierbij wat verlies geleden. Op zich niks ergs toch? FinestHour daarintegen zag de bui al hangen en zette het dus maar op een lopen. Een stam verlaten net als het zwaar wordt is uiteraard erg laf maar daar blijft het niet bij. Meneer gaat vervolgens de nacht van zijn vertrek al direct over tot aanvallen en edelen van zijn ex stamgenoten terwijl hij weet dat de os uit staat bij het run front.

b30d413dbcf6c60be2e8c39585aa5cd8.png

4a6ef90514fd7e211ca07086002ab271.png


Ter verduidelijking het is zeker geen intern. Er is een toename in de verslagen tegenstanders als aanvaller
e5976bbcc86bbf7f6b1f1235ffa4e786.png


fbdcb6ddd8afc0785ebb63c1247b6975.png


alsook de stamleider van fact kon bevestigen dat dit geen intern was maar een stab.

Toen we dit in de statistieken zagen waren we toch wel benieuwd en zijn we even verhaal gaan halen bij de stamleider van fact. Deze stuurde ons zijn berichtverkeer met FinestStab

Lees het volgende pm verkeer van onder naar boven :

SatJvandaag om 16:07 uur 

dude, je weet dat we onder vuur lagen,dat alle os weg was en dan nog ga je even edelen en ook je MB ... triestig

FinestHourvandaag om 15:42 uur 

Backstabben ? Heb met niemand een nap gehad op archer na dus beschuldig mij aub niet zomaar van backstabben

SatJvandaag om 12:43 uur 

ook nog backstabben ? jij bent een goede naam aan het maken ...

SatJgisteren om 23:02 uur

je geeft het de kans niet ;)

FinestHourgisteren om 23:02 uur

Je weet zelf ook donders goed dat je door stam te hoppen geen wereld zult winnen.. En dat zijn wij ons ook wel bewust geloof me. Daarom trek ik me ook nu gelijk al terug, omdat dit gewoon niet gaat werken..

SatJgisteren om 23:01 uur

dialect

SatJgisteren om 23:01 uur

je bent emmer * je bent gewoon

FinestHourgisteren om 23:00 uur

Emmer?

SatJgisteren om 22:58 uur

als stam !

SatJgisteren om 22:58 uur

ik heb vorig jaar nog een wereld gewonnen

SatJgisteren om 22:58 uur

je bent een emmer een zwakke pion die lekker stammen hopt om zo proberen te overleven.

SatJgisteren om 22:57 uur

en ik niet ofwat ?

FinestHourgisteren om 22:56 uur

Misschien heb ik wel contacten binnen die stammen..

SatJgisteren om 22:54 uur

jij bent gewoon de volgende in de lijst van de grote stammen

SatJgisteren om 22:54 uur

en wat denk je dat jij word als je je stam niet helpt ?

FinestHourgisteren om 22:53 uur

We joinden dan toch net zo goed in tijden van aanvallen.. Het begint er op te lijken dat jullie edelvoer zijn voor grotere stammen. Als ik nou al 30dagen in de stam zou zitten zou ik echt niet vluchten. Maar de stam valt me gewoon enorm tegen. Ik ga liever alleen ten onder dan samen met jullie.

SatJgisteren om 22:42 uur

je zou er juist moeten zijn,dit is zeer teleurstellend en doet het vertrouwen enorm dalen

SatJgisteren om 22:41 uur

wat wel laf is,is dat je in tijden van aanvallen je stam zou verlaten

SatJgisteren om 22:41 uur

dit heeft niks te maken met een oorlog

SatJgisteren om 22:41 uur

en de aanvallen die binnenkomen zijn denk ik allemaal fakes en zijn er doordat ik met humpii aan het fuseren ben,en kentucky zo stiekem dorpen wil afsnoepen

SatJgisteren om 22:40 uur

en we hebben geen orrlog met run :p

SatJgisteren om 22:40 uur

het dorp met timmethy was inderdaad een probleem , maar dit kon makkelijk opgelost worden,al moet je dan niet koppig zijn en durven te praten en zorgen dat je tot een overeenkomst komt.

SatJgisteren om 22:39 uur

als je vroeger 10 mil hebt gehad of weet ik veel wat,wil niet zeggend at je op deze wereld kan meedraaien

SatJgisteren om 22:39 uur

of je presteerd op een wereld of je doet het niet

SatJgisteren om 22:39 uur

een invite moet je niet persse weten wie je bent.

SatJgisteren om 22:38 uur

ik snap je totaal niet ;)

FinestHourgisteren om 22:38 uur

We zijn een beetje teleurgesteld in de manier waarop dingen gebeuren binnen fact. Ten eerste dat jullie ons een invite sturen zonder dat jullie weten wie we zijn. Dat akkefietje van gister met timmethy, en nu blijkt dat jullie in oorlog" zijn met run. Om deze redenen trekken wij ons (iig voorlopig) terug.

SatJgisteren om 22:33 uur

waarom heb je geleaved ?


Enkele mooie quotes er tussen uit geplukt

Misschien heb ik wel contacten binnen die stammen..

Hierbij vraag ik mij dus af welke stam laag genoeg is om met dit soort persoon een plan te maken dat hij zijn stam een mes in de rug steekt? Laten we hopen dat run zich niet gaat verlagen tot dit soort spel en zich distantieert van deze actie en voor de rest van de wereld geen enkele vorm van samenwerking aangaat met dit soort individuen.

Backstabben ? Heb met niemand een nap gehad op archer na dus beschuldig mij aub niet zomaar van backstabben

Blijkbaar vind hij het nog oke ook dat hij de nacht dat hij zijn stam in de steek laat al direct gaat aanvallen :D Want stamgenoten heb je toch geen nap mee ?


Ik ben benieuwd naar jullie meningen over dit heel gebeuren :)
 

DeletedUser73657

Guest
Ze kunnen er geen antwoord op geven dus zullen zelf wel inzien dat het een stab is :D Morele waarden in hide zijn dus niet aanwezig
 

DeletedUser56551

Guest
Ah ja, Alles heeft altijd 2 kanten he :) Maar er moet iemand met modder gooien... Toch magic? Heb je een trauma opgelopen dat je zo aan het zoeken bent naar dingen tegen Hide?
 

DeletedUser73162

Guest
Ah ja, Alles heeft altijd 2 kanten he :) Maar er moet iemand met modder gooien... Toch magic? Heb je een trauma opgelopen dat je zo aan het zoeken bent naar dingen tegen Hide?

Beetje P&P kan geen kwaad op een dood forum, nietwaar? Tuurlijk heeft alles 2 kanten, maar zolang er geen andere kant wordt getoond met bewijsjes, zie ik geen reden om deze kant aan te nemen. Verder ben ik niet aan het zoeken naar dingen tegen Hide, zoals je noemt, ik haal argumenten aan van een vorige post, omdat men die hier blijkbaar niet goed had gezien.

Misschien eens overwegen op dit 'stab' verhaal te reageren als jij denkt dat het totaal anders in elkaar steekt.
 

DeletedUser73657

Guest
Ah ja, Alles heeft altijd 2 kanten he :) Maar er moet iemand met modder gooien... Toch magic? Heb je een trauma opgelopen dat je zo aan het zoeken bent naar dingen tegen Hide?

Als er geen reactie komt vanuit finest om zijn kant van het verhaal te vertellen kunnen wij enkel aannemen dat hij geen poot heeft om op te staan en zich maar stil houdt in de hoop dat het voorbij waait :)
 

DeletedUser56551

Guest
Dit jullie zitten hier liever als oude dames te zeiken over iets waarvan je nauwelijks iets weet? Wellicht kun je het ook gewoon eens vragen aan hem? Niet iedere Tw speler is een AF gangster zoals jullie o_O
 

DeletedUser73657

Guest
Dit jullie zitten hier liever als oude dames te zeiken over iets waarvan je nauwelijks iets weet? Wellicht kun je het ook gewoon eens vragen aan hem? Niet iedere Tw speler is een AF gangster zoals jullie o_O
Al gedaan hoor ;) net zoals bij jou kwam er niks deftigs uit.
 

DeletedUser56551

Guest
Al gedaan hoor ;) net zoals bij jou kwam er niks deftigs uit.

Het bewijs is anders zeer matig, en wordt overigens aangenomen zonder het verhaal erachter... Dat deze speler een nap had met 1 speler, betekent niet dat hij zijn stam zou aanvallen.. Een zin uit zijn context halen heet zoiets. Hij bedoelde uiteraard NA het verlaten van zijn stam.. Zijn jullie nou echt zo blind?

Sorry maar magic, maar alle post van jouw gaan over Hide. Serieus waar, zoek een leven..
 
Reactiescore
1.278
Het bewijs is anders zeer matig

In welke zin is het bewijs matig?

en wordt overigens aangenomen zonder het verhaal erachter... Dat deze speler een nap had met 1 speler, betekent niet dat hij zijn stam zou aanvallen.. Een zin uit zijn context halen heet zoiets. Hij bedoelde uiteraard NA het verlaten van zijn stam.. Zijn jullie nou echt zo blind?

Het verhaal erachter is bekend, ik heb samen met zenj contact gezocht met finesthour direct na het constateren van deze dubieuze overnames. Pas na het verhaal van twee kanten aangehoord te hebben heeft zenj die post gemaakt. Dus al val ik mijn (ex)stamgenoten aan net na het verlaten van mij stam terwijl ik weet dat ze een massa krijgen, ben ik dan niet droevig? Ik denk dat jij blind bent voor het bewijs.
 

DeletedUser73657

Guest
Het bewijs is anders zeer matig, en wordt overigens aangenomen zonder het verhaal erachter... Dat deze speler een nap had met 1 speler, betekent niet dat hij zijn stam zou aanvallen.. Een zin uit zijn context halen heet zoiets. Hij bedoelde uiteraard NA het verlaten van zijn stam.. Zijn jullie nou echt zo blind?

Sorry maar magic, maar alle post van jouw gaan over Hide. Serieus waar, zoek een leven..

Laten we de feiten op een rij zetten
1: fact kreeg incommings
2: finest zag dat fact geen geweldig kwalitatieve stam is
3: hij kiest er dus maar voor om fact te verlaten ( laf maar kan het ergens begrijpen )
4: hij weet dat zijn stam onder vuur ligt en dat alle os naar het front is gestuurd. Zijn buren staan dus leeg.
5: hij valt direct na het verlaten van zijn stam stamgenoten aan, deze kunnen uiteraard niet verdedigen want hun def loopt naar het front

Het wordt nog erger want meneer zegt in pm dat hij contacten heeft met andere stammen. Dit kan dus betekenen dat dit allemaal gepland was en dat er nog meer mensen deel uitmaken van de stab.

Als je dan vaststelt dat dit allemaal gebeurde door incommings van hide en dat hide vervolgens nog doodleuk deze speler aanneemt alsof er niets aan de hand, dan krijg ik toch sterke vermoedens dat hide dit op voorhand uitgestippeld had ( dit weten we natuurlijk niet zeker ).

Hoe dan ook hebben jullie een stabber in jullie stam en doen jullie niet eens het kleinste beetje moeite om het goed te maken met fact. Dan kan er enkel geconcludeerd worden dat jullie een bende bavianen zijn die niks kunnen bereiken met eerlijk spel. Het is dan ook enorm mooi om te zien dat de stats van hide dit bevestigen :)
 
Reactiescore
634
Hi,

Opzicht heeft sjonnie.m gelijk.
Wat we ons moeten afvragen is of de nieuwe speelstijl van sommige accounts wel als STAB gezien moet worden.

Sommige zien een spion gebruiken als een nieuwe speelstijl, terwijl andere dat als een STAB zien.
Sommige zien een NAP of samenwerking negeren als een nieuwe speelstijl, terwijl andere dat als een STAB zien.

Zo heeft onze account ook een aanvaring gehad met account Critler (toendertijd leider van Run)

Een van de Co's van Critler kende nog de spelers van Coruscant van W54.
Hierop benaderden ze eerste instantie via PM en later zijn de gesprekken voortgezet via Discord. en Skype over een samenwerking tegen de stam Tanken.

Vertrouwen vanuit Coruscant was dermate "notabene kenden we 1 co nog van W54" dat we zelfs met Critler over edellijnen afspraken gingen maken, zodat we elkaar niet zouden blokkeren.

Tijdens deze gesprekken gaf account Critler aan dat we zijn DU's in onze cluster mochten overnemen.
Hierop benaderden wij die DU's en maakten afspraken met hun van wanneer we hun dorp mochten overnemen.

Helaas liepen onze edels telkens dood, terwijl wij op de aangegeven datum pas edels erheen stuurden.

Hierop zijn wij met clears gaan lopen op die DU's en kwamen erachter dat Critler deze DU's aan het OS was.
Toen we Critler hierop aanspraken gaven ze aan dat zij niet OS.

Tweede keer dat wij die DU's gingen aanvallen, gaf Critler 1 uur van te voren aan, dat zij de samenwerking per direct gingen stoppen.
Dus liepen wij weer dood op de OS van Critler en bij een geslaagde overname zagen we OS vanuit Critler erheen lopen.

Antwoord van Critler was:

Hey! Is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Maar is een kwestie van miscommunicatie
En wat frustratie

Nu kunnen wij ons dus na voorbeeld wat boven wordt beschreven (waarvan alle screens aanwezig zijn) afvragen of de nieuwe speelstijl binnen TW wel of geen stab is.
Zoals ik het begrijp is een samenwerking zomaar opzeggen of terwijl afspraken zijn over dorpovernames deze OS geen STAB volgens Critler.

Dus opzicht heeft sjonnie.m gelijk :), waarom zou spion gebruiken STAB zijn, terwijl voorbeeld van hierboven het als dood normale zaak wordt gezien door hem ;).


Mvg,

Mark - Team Coruscant
 

DeletedUser20783

Guest
Hi,

Opzicht heeft sjonnie.m gelijk.
Wat we ons moeten afvragen is of de nieuwe speelstijl van sommige accounts wel als STAB gezien moet worden.

Sommige zien een spion gebruiken als een nieuwe speelstijl, terwijl andere dat als een STAB zien.
Sommige zien een NAP of samenwerking negeren als een nieuwe speelstijl, terwijl andere dat als een STAB zien.

Zo heeft onze account ook een aanvaring gehad met account Critler (toendertijd leider van Run)

Een van de Co's van Critler kende nog de spelers van Coruscant van W54.
Hierop benaderden ze eerste instantie via PM en later zijn de gesprekken voortgezet via Discord. en Skype over een samenwerking tegen de stam Tanken.

Vertrouwen vanuit Coruscant was dermate "notabene kenden we 1 co nog van W54" dat we zelfs met Critler over edellijnen afspraken gingen maken, zodat we elkaar niet zouden blokkeren.

Tijdens deze gesprekken gaf account Critler aan dat we zijn DU's in onze cluster mochten overnemen.
Hierop benaderden wij die DU's en maakten afspraken met hun van wanneer we hun dorp mochten overnemen.

Helaas liepen onze edels telkens dood, terwijl wij op de aangegeven datum pas edels erheen stuurden.

Hierop zijn wij met clears gaan lopen op die DU's en kwamen erachter dat Critler deze DU's aan het OS was.
Toen we Critler hierop aanspraken gaven ze aan dat zij niet OS.

Tweede keer dat wij die DU's gingen aanvallen, gaf Critler 1 uur van te voren aan, dat zij de samenwerking per direct gingen stoppen.
Dus liepen wij weer dood op de OS van Critler en bij een geslaagde overname zagen we OS vanuit Critler erheen lopen.

Antwoord van Critler was:

Hey! Is uiteraard niet de bedoeling geweest.
Maar is een kwestie van miscommunicatie
En wat frustratie

Nu kunnen wij ons dus na voorbeeld wat boven wordt beschreven (waarvan alle screens aanwezig zijn) afvragen of de nieuwe speelstijl binnen TW wel of geen stab is.
Zoals ik het begrijp is een samenwerking zomaar opzeggen of terwijl afspraken zijn over dorpovernames deze OS geen STAB volgens Critler.

Dus opzicht heeft sjonnie.m gelijk :), waarom zou spion gebruiken STAB zijn, terwijl voorbeeld van hierboven het als dood normale zaak wordt gezien door hem ;).


Mvg,

Mark - Team Coruscant

Dat zou erg jammer zijn als het zo is. Toch vind ik dat als je zulke beschuldigingen maakt je ook bewijs moet tonen.
 
Bovenaan