Top/Flop spelers

DeletedUser75778

Guest
Een hoog od voor iemand met wat minder punten, dit kan betekenen dat hij/zij clears verkeert gebruikt :p

Dat kan, echter is er bij Grutte veel meer over te zeggen. Mocht het enkel gaan om een veel te hoge ODA, dan had ik mijn vraag anders/niet gesteld.
 
Reactiescore
2.303
Waarom zijn jullie altijd zo butthurt als het over iemand van Spared gaat?
 
Reactiescore
241
Tja wij hebben niet voor 1mil ODD gekozen.

Overigens lagen wij al heel snel tegen twee grote stammen die ons niet graag groot zien worden, en wij zijn op het moment de enige van spared die tegen de spelers MNIM, gnomeo en farmer ligt.

Maar ondanks dat Wolf, FIB en trauma samen hun best hebben gedaan ons weg te krijgen is dat tot dusverre niet gelukt.
 

DeletedUser23168

Guest
Tja wij hebben niet voor 1mil ODD gekozen.

Overigens lagen wij al heel snel tegen twee grote stammen die ons niet graag groot zien worden, en wij zijn op het moment de enige van spared die tegen de spelers MNIM, gnomeo en farmer ligt.

Maar ondanks dat Wolf, FIB en trauma samen hun best hebben gedaan ons weg te krijgen is dat tot dusverre niet gelukt.
Gelijk een rots in een branding.
Jullie doen het zeker niet slecht buurman.
 

DeletedUser74650

Guest
Dat kan, echter is er bij Grutte veel meer over te zeggen. Mocht het enkel gaan om een veel te hoge ODA, dan had ik mijn vraag anders/niet gesteld.

Dit klopt, ons ODA is in vergelijking met de vorige keer maar matig gestegen (slimmer met troepen omgegaan) in het begin een wat agressievere speelstijl gehanteerd. Of dat al of niet goed is geweest zal nooit blijken want we gaan alles behalve slecht.

Ons ODD is zoals Eelco al zei te verklaren door sterke en grotere tegenstanders, deze hebben samen een aanval op ons gepland en daar zijn we prima uitgekomen.

Buiten de OD doen we het in de 'een dag' prestaties relatief goed voor een top 50 speler.

Waarom zijn jullie altijd zo butthurt als het over iemand van Spared gaat?

Niemand is 'butthurt' zoals je dit graag wilt noemen enkel vraag ik me af waarom er al 27 pagina's op dit topic zijn getypt met maar een paar spelers die besproken zijn. Om dan Grutte een tweede keer te doen (een top 50 speler) is overdreven.

Maar zoals ik al zei is niemand butthurt maar wordt er meer nadruk op sparen leden gelegd in tegenstelling tot andere stammen.

Maar goed nu we het er toch over hebben wil ik wel graag een beoordeling ook. Zowel Eelco als ik staan altijd open voor (opbouwende) kritiek. Wel graag met een opbouwende mening.
 
Reactiescore
2.303
Maar zoals ik al zei is niemand butthurt maar wordt er meer nadruk op sparen leden gelegd in tegenstelling tot andere stammen.
Logisch toch?
Jullie komen over als de "topstam" van wereld 56. Ook hebben jullie in tegenstelling tot de andere stammen de meest actieve posters op het forum. Ook relatief veel bekenden spelen in spared, dan is het toch logisch dat jullie sneller "benadrukt" worden. Ook is het het leukst propaganda voeren tegen mensen die toch wat kunnen terugposten, jullie dus. Er zijn in Terra maar enkelingen die kunnen deftig reageren, ook heel wat minder actievelingen op het af.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74650

Guest
Logisch toch?
Jullie komen over als de "topstam" van wereld 56. Ook hebben jullie in tegenstelling tot de andere stammen de meest actieve posters op het forum. Ook relatief veel bekenden spelen in spared, dan is het toch logisch dat jullie sneller "benadrukt" worden. Ook is het het leukst propaganda voeren tegen mensen die toch wat kunnen terugposten, jullie dus. Er zijn in Terra maar enkelingen die kunnen deftig reageren, ook heel wat minder actievelingen op het af.

Ik beweer dan ook nergens dat het absoluut niet logisch is. Ik trek alleen de conclusie. Je kan my niet vertellen dat er in Guide/ Faith / Wolf geen enkele deftige poster/speler zit.

Bovendien vraag ik me af als we via jou redenatie moeten kijken wat Spared leden dan überhaupt hier doen op top/flop als hier de 'bekende' spelers zitten. Dan zou ik juist underdogs verwachten die besproken worden waar we vrij weinig van weten maar als verassing te boven komen.

Nogmaals maakt het me vrij weinig uit en vind ik een actief AF altijd leuk.
 
Reactiescore
2.303
Ik beweer dan ook nergens dat het absoluut niet logisch is. Ik trek alleen de conclusie. Je kan my niet vertellen dat er in Guide/ Faith / Wolf geen enkele deftige poster/speler zit.

Bovendien vraag ik me af als we via jou redenatie moeten kijken wat Spared leden dan überhaupt hier doen op top/flop als hier de 'bekende' spelers zitten. Dan zou ik juist underdogs verwachten die besproken worden waar we vrij weinig van weten maar als verassing te boven komen.

Nogmaals maakt het me vrij weinig uit en vind ik een actief AF altijd leuk.

Wat loop jij nou te janken? Ik ligt enkel uit waarom spared leden sneller gefixeerd worden. Het is logisch dat een speler die bekend is bij anderen sneller zal bekeken worden en beoordeeld over Top Flop. Genoeg pro's kunnen starten maar gewoon een immens slechte start hebben waardoor die gerate kan worden bij Top Flop.

Je kan moeilijk heel de top 100 afvragen of ze top flop is, niemand boeit een discussie over een noob speler...

Wat je tijdens je eerste zin zegt: ik heb enkel nog Fabian zien posten van 1 van dergelijke stammen. Voor de rest heb ik nog geen weet van andere deftige posters uit dat kamp :)
 

DeletedUser

Guest
Spared wordt toch niet echt geviseerd? Ja grutte wordt nu weer aangehaald maar we weten zelf ook wel dat dit account niet de beste start heeft gehad maar nu prima presteert met een groot front en heel wat vijanden.
Wij worden ook gezien als ' de slechte recruit van spared'. Prima dat dat gedacht wordt, moeilijk om het tegendeel te bewijzen want niet dat er enige grote weerstand is( atm) waardoor wij het niet weer echt kunnen weerleggen.

Grutte heeft een zware rare gehad van mystic. Nu haalt hij het opnieuw aan dus dit lijkt me de uitgelezen kans om de 'echte grutte' te presenteren.
 

DeletedUser4771

Guest
Ik postte gewoon een reactie met daarin een vraag. Ik weet niet wat jij onder butthurt verstaat, lieve Emile?
Ik denk dat je het wel weet. Vertaald betekend het 'zere kont'. Staat meestal voor anaal zonder spuugie. Of in dit geval.. Zeuren om te zeuren.. Ga maar gewoon weg, Emile heeft gelijk
 

DeletedUser74396

Guest
Waarom zijn jullie altijd zo butthurt als het over iemand van Spared gaat?
Waarom springen jullie met letterlijk elk AF account van Bier, IX-VII of hoe jullie jezelf ook willen noemen op mij als ik 1 trigger post maak.
Maar zit je tegelijk wel elke keer dat iemand van Spared een stamgenoot verdedigd te zeggen dat ze butthurt zijn?

Als ik die redenatie moet volgen dan snap ik wat die geur uit je mond is :$

Wat loop jij nou te janken? Ik ligt enkel uit waarom spared leden sneller gefixeerd worden. Het is logisch dat een speler die bekend is bij anderen sneller zal bekeken worden en beoordeeld over Top Flop. Genoeg pro's kunnen starten maar gewoon een immens slechte start hebben waardoor die gerate kan worden bij Top Flop.

Je kan moeilijk heel de top 100 afvragen of ze top flop is, niemand boeit een discussie over een noob speler...

Wat je tijdens je eerste zin zegt: ik heb enkel nog Fabian zien posten van 1 van dergelijke stammen. Voor de rest heb ik nog geen weet van andere deftige posters uit dat kamp :)
Je negeert het feit dat jullie (IX-VII) de enigen zijn die telkens Spared fixeren. Dat maakt de redenatie vrij krom vind je niet?
Jouw redenatie klopt aangezien die vrij algemeen is.
Maar dan zouden jullie (PP en AU) veel meer moeten besproken worden met al jullie AF gangers als vriendjes/co's.
Verder hebben Faith en Guide min of meer dezelfde eigenschappen. Dus heb jij een stiekeme liefde voor Spared dat jullie ons telkens tussen deze 4 (3 zonder jullie stam erbij) kiezen?
Ga die dan elders op uitleven als je wilt. Daar zou ik zeer blij mee zijn.

Of is het een haat/liefde jegens grutte ih algemeen? Want de enige redenen die ik zie om hem er telkens uit te vissen is dat je vind dat hij veel beter zou moeten gaan dan hij gaat.
Met andere woorden; je hebt hoge verwachtingen voor het account? Wat een tsundere ben jij toch :$

En kom nu niet af met 'heel de top 100 vragen afvragen'.
Je gaat me niet wijsmaken dat er in heel die top100 geen enkele andere speler is die deftige spelers heeft maar niet top10 staat.
Want voor zover ik kan rekenen is het 2 voor grutte en 0 voor heel wat anderen.

Amen
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Daan, de reden dat jij altijd reacties krijgt is vanwege je poststijl. Jij post 'sterk', daar bedoel ik niet 'goed' mee. Ik bedoel daarmee dat je alles graag extra heftig neer wilt zetten. Kijk naar Trump: ''The best'', ''The biggest'', ''Billions, billions and billions''. Emile heeft er ook een handje van dmv woorden als lopen janken en butthurt. Jij reageert daar ook maar al te graag op, net als velen (idem dito trump).

De mensen die wat.. euhm.. rationelere, subtielere en meer onderbouwde posts plaatsen krijgen minder maar vaak beter en diepgaander commentaar en het levert ook nog eens discussies van niveau op. Overigens denk ik dat de aanzet van Sven met deze intentie is gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
Als jullie mijn eerste post gewoon nog eens lezen beantwoord ik gewoon de vraag van wat jullie continu vragen. Spared behoort gewoon tot een actievere AF stam, waardoor deze dus sneller zullen besproken worden en ook uitgedaagd... Daan shh x het Butthurt gedeelte was misschien ook wat te kort door de bocht.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan