Top/Flop spelers

DeletedUser75778

Guest
Waarom trek je de conclusie dat hij hiermee flop bedoelt? Hij schets gewoon een situatie en vraagt top/flop om een discussie te openen. Hij geeft niet eens zijn mening

Er staat overduidelijk 'al dan niet' in de zin. In Jip-en-janneketaal betekent mijn vraag zoiets als: 'Sven, vindt jij Grutte's OD iets slechts of iets goeds, en waarom?'

Komop Pim, lees eens goed, ik wil niet in de verwachting leven elke keer een les grammatica, spelling of woordkeuze te moeten geven.

Ik denk dat je het wel weet. Vertaald betekend het 'zere kont'. Staat meestal voor anaal zonder spuugie. Of in dit geval.. Zeuren om te zeuren.. Ga maar gewoon weg, Emile heeft gelijk

Volgens mij hebben wij elkaar nog niet eerder ontmoet, m'n beste kerel. Aangenaam kennis te maken, je eerste indruk is abominabel neerbuigend en bevat bovendien een heel geinig ingrediënt. Het is een fruitsoort wat ik ook wel zuurpruim noem.

Nogmaals, voor de hulpbehoevende lieden onder ons: @.Mystic deed een oproep aan het AF om meningen te spuien over Grutte. Hij noemde daarbij drie feiten op. De eerste is de grootte van het account, de tweede de groeicurve en als derde noemt hij de hoge OD. Dit is een tamelijk objectieve zin, waar echter wel geïnsinueerd wordt dat de hoge OD richting een flop neigt. Mijn eerste reactie was daarbij dat ik mezelf de vraag stelde wat Sven dan zelf top of flop vindt aan deze specifieke OD. Dat is geen onlogische vraag, dat is geen aanvallende vraag en laat staan dat het een butthurt vraag zou zijn.
 

DeletedUser4771

Guest
Volgens mij hebben wij elkaar nog niet eerder ontmoet, m'n beste kerel. Aangenaam kennis te maken, je eerste indruk is abominabel neerbuigend en bevat bovendien een heel geinig ingrediënt. Het is een fruitsoort wat ik ook wel zuurpruim noem.

Zuurpruim, butthurt, je aangesproken voelen of wat dan ook. Feit alleen is dat als Emile iets zegt voor 22u in de avond dat hij gewoon gelijk heeft (is de alcohol nog niet in het spel). Maar om verder in te haken op je mooie toevoeging. Voor de mensen die me niet kennen ben ik mega cool, voor de mensen die me wel kennen ben ik een vliegtuig.
 

DeletedUser75778

Guest
Voor de mensen die me niet kennen ben ik mega cool, voor de mensen die me wel kennen ben ik een vliegtuig.

Die twee staan voor mij aan elkaar gelijk. Ik kan dus stellen dat je een bekende vreemdeling voor mij bent?

Verder is Emile voor mij geen raadsel, dus verdere ludieke statements zullen niks nieuws onder de zon brengen, haha.
 

DeletedUser74650

Guest
Waarom zijn jullie altijd zo butthurt als het over iemand van Spared gaat?

Wat loop jij nou te janken? Ik ligt enkel uit waarom spared leden sneller gefixeerd worden. Het is logisch dat een speler die bekend is bij anderen sneller zal bekeken worden en beoordeeld over Top Flop. Genoeg pro's kunnen starten maar gewoon een immens slechte start hebben waardoor die gerate kan worden bij Top Flop.

Je kan moeilijk heel de top 100 afvragen of ze top flop is, niemand boeit een discussie over een noob speler...

Wat je tijdens je eerste zin zegt: ik heb enkel nog Fabian zien posten van 1 van dergelijke stammen. Voor de rest heb ik nog geen weet van andere deftige posters uit dat kamp :)

Als jullie mijn eerste post gewoon nog eens lezen beantwoord ik gewoon de vraag van wat jullie continu vragen. Spared behoort gewoon tot een actievere AF stam, waardoor deze dus sneller zullen besproken worden en ook uitgedaagd... Daan shh x het Butthurt gedeelte was misschien ook wat te kort door de bocht.

Het enige wat je momenteel probeert te bereiken met je teksten is iemand uit de tent lokken door agressief taalgebruik met 'janken' en 'butthurt'. Als je mijn tekst inhoudelijk serieus gelezen had had je gezien dat ik je deels gelijk gaf maar daar verder niet meer op in wil gaan maar gewoon beoordeeld wil worden zoals dat eerder gevraagd werd. Bij deze distantieer ik me dan ook van dit gesprek en kijk ik uit naar degene die iets over GruttePi3r te zeggen heeft met een opbouwende mening zowel positief als negatief is uiteraard welkom.
 
Reactiescore
2.508
On-topic: De noobs van AU groeit al 4 dagen niet meer. Staan ze op del, hebben ze een ban, of plannen ze iets groots?

Of hebben ze medelijden met ons en hebben ze besloten om het war rustiger aan te doen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.411
ik gok op een combinatie van 1 en 2 met een hoop op nr 3: de unban
 

DeletedUser74650

Guest
On-topic: De noobs van AU groeit al 4 dagen niet meer. Staan ze op del, hebben ze een ban, of plannen ze iets groots?

Of hebben ze medelijden met ons en hebben ze besloten om het war rustiger aan te doen?

Een ban zou zonde zijn voor de wereld, ik hoop dat ze iets groots plannen. Of ze hebben medelijden, zou ook nog kunnen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.411
Aanvallen die alvast liepen
 
Reactiescore
735
Vandaag hebben we ook gewoon weer rover, geen kwestie van vol laten lopen. Verder weet ik niet hoe David bij zijn wijsheid komt maar ook dat heeft niet voor die rover gezorgd:) We hebben nu 3 dagen op rij een record, de activiteit is weer maximaal sinds kort ivm vakanties, kortom: het begint te lopen:)
 

DeletedUser75778

Guest
Vandaag hebben we ook gewoon weer rover, geen kwestie van vol laten lopen. Verder weet ik niet hoe David bij zijn wijsheid komt maar ook dat heeft niet voor die rover gezorgd:) We hebben nu 3 dagen op rij een record, de activiteit is weer maximaal sinds kort ivm vakanties, kortom: het begint te lopen:)

Dat heeft de speler zelf verteld. Of het waar is, dat weet ik natuurlijk niet. :biggrin:
 
Reactiescore
735
Het klopt dat we een aantal farms daar hebben mogen doen, zal een verschil van zo'n 1 a 1.5mil zijn als ik het zo inschat, lekkere opsteker, maar geen verschil tussen 20 en 35 mil
 

DeletedUser61134

Guest
Niet zo jokken Fabian!
Je hebt mijn mede godin Inge gewoon gevraagd of ze alle GS in de barbaren telkens aan kon vullen terwijl je bezig was!
Al die barbaren die je vermoord hebt die daarna naar mijn domein kwamen hebben t zelf verteld!

Dat heeft de speler zelf verteld. Of het waar is, dat weet ik natuurlijk niet. :biggrin:

David ouwe god van de overwinning, nog wat overwinningen gehad? :eek:
 

DeletedUser75778

Guest
Het is een feit dat Savior zonder spelersfarm ook zeer goed farmde. De invloed van deze speler hoeft dus niet zo groot te zijn, Elko, al snap ik dat dit wel voor de hand ligt op het eerste gezicht.
 
Bovenaan