Top/Flop spelers

Reactiescore
735
Ons plunderrecord, al is die niet waanzinnig hoog gezien we nooit microfarmen, maar nog steeds 10k, dateert ook van gisteren, wat een flinke verbetering was tov voorgaand record. Als we de hele dag een speler zouden hebben gefarmd voor die rover was die plunderaar echt niet zo hoog geweest:p
 
Reactiescore
2.303
Weer lopen boosten fabian, a la w45,?????
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Vandaag hebben we ook gewoon weer rover, geen kwestie van vol laten lopen. Verder weet ik niet hoe David bij zijn wijsheid komt maar ook dat heeft niet voor die rover gezorgd:) We hebben nu 3 dagen op rij een record, de activiteit is weer maximaal sinds kort ivm vakanties, kortom: het begint te lopen:)

''Gewoon'' weer de rover, afgelopen maand was hij elke dag voor AU. Het is maar wat je gewoon noemt. Voornaamste reden dat jullie een rover halen is omdat wij hem niet halen. Vandaag en morgen kan iedereen hem pakken want AU is niet in de race. Gaat wel vaker voorkomen. Verder is zo een awardje 'leuk' maar het gaat om de totaalhoeveelheid gefarmde gs. Geil gerust op rovers, we don't care. Farmen is één van de minst leuke en meest breindode aspecten van heel tribal wars, althans voor mij.
 
Reactiescore
735
''Gewoon'' weer de rover, afgelopen maand was hij elke dag voor AU. Het is maar wat je gewoon noemt. Voornaamste reden dat jullie een rover halen is omdat wij hem niet halen. Vandaag en morgen kan iedereen hem pakken want AU is niet in de race. Gaat wel vaker voorkomen. Verder is zo een awardje 'leuk' maar het gaat om de totaalhoeveelheid gefarmde gs. Geil gerust op rovers, we don't care. Farmen is één van de minst leuke en meest breindode aspecten van heel tribal wars, althans voor mij.
Vandaag laten we zien dat de hoeveelheid van gisteren niet was omdat we alles hadden laten vollopen, daar doel ik op met gewoon. Verder is het wel makkelijk om te zeggen dat de rover gehaald wordt omdat jullie niet farmen, maar het record van gisteren staat heel wat hoger dan het record van jullie, dus het alleen wijten aan het feit dat jullie niet farmen vind ik behoorlijk overdreven, daarnaast farmden jullie gisteren wel, sterker nog, Jannick trok de hele nacht door, overdag waren jullie alleen minder actief. Waar je het vandaan haalt dat wij geilen op rovers weet ik niet, niet bepaald het geval. Verder is onze totaal hoeveelheid farm in verhouding tot onze grootte prima op orde, maar bedankt voor het meedenken.
 
Reactiescore
2.303
Farmen is net de holocaust.
Goed dat het gebeurd maar je kan het niet iedere dag doen!
 

DeletedUser74373

Guest
200.gif
 

DeletedUser76081

Guest
''Gewoon'' weer de rover, afgelopen maand was hij elke dag voor AU. Het is maar wat je gewoon noemt. Voornaamste reden dat jullie een rover halen is omdat wij hem niet halen. Vandaag en morgen kan iedereen hem pakken want AU is niet in de race. Gaat wel vaker voorkomen. Verder is zo een awardje 'leuk' maar het gaat om de totaalhoeveelheid gefarmde gs. Geil gerust op rovers, we don't care. Farmen is één van de minst leuke en meest breindode aspecten van heel tribal wars, althans voor mij.

Zodan, was dat lekker opstaan? Met een bak zout en een glas azijn.
 
Reactiescore
1.367
On-topic: De noobs van AU groeit al 4 dagen niet meer. Staan ze op del, hebben ze een ban, of plannen ze iets groots?

Of hebben ze medelijden met ons en hebben ze besloten om het war rustiger aan te doen?

Ze gaan in 1x prins pils internen
 
Bovenaan