Top/Flop spelers

Reactiescore
1.015
Als jullie denken dat ik Humble zo in de steek laat zonder er wat aan te kunnen doen, denken jullie wel fout over me hoor.

Versta uberhaupt niet dat je in een stam speelt waar Jannes leider is, Laurens. Alleen daarvoor verdien je al oneindig veel respect. Geniet maar lekker van Italië, man. TW is bijzaak.
 
Reactiescore
3.586
Als ik mij goed herinner heb jij 'meermaals' mij een erg aangename speler in de stam genoemd dus zo ondragelijk zal dat niet zijn :) Hij is overigens al terug van vakantie en TW is idd maar bijzaak :eek:
 
Reactiescore
1.015
Als ik mij goed herinner heb jij 'meermaals' mij een erg aangename speler in de stam genoemd dus zo ondragelijk zal dat niet zijn :) Hij is overigens al terug van vakantie en TW is idd maar bijzaak :eek:

Aangenaam wel, ja. Niet bekwaam als leider, heb ik je ook al meermaals gezegd.
 
Reactiescore
3.586
Nee dat zei je ook pas toen ik je een runner noemde daarvoor was ik een erg goede leider dus dat neem ik sws niet al te serieus :D

Kom ik wel vaker tegen bij mensen op TW dat als je iets slechts over ze zegt hun mening 360 graden veranderd. Vind ik persoonlijk een enorm zwakke eigenschap gelukkig kan ik dat scheiden ofc!
 
Reactiescore
1.015
Ik heb je nooit een goede leider genoemd. Beetje onmogelijk als we zagen hoe je WAO diplomatisch en met je speelstijl de grond in duwde.

Je mag zoveel slechts over me zeggen als je wil met betrekking tot TW. Ik weet van mezelf dat als ik een runner ben, jij zeker. Mij is het allemaal best.
 

DeletedUser68589

Guest
Nee dat zei je ook pas toen ik je een runner noemde daarvoor was ik een erg goede leider dus dat neem ik sws niet al te serieus :D

Kom ik wel vaker tegen bij mensen op TW dat als je iets slechts over ze zegt hun mening 360 graden veranderd. Vind ik persoonlijk een enorm zwakke eigenschap gelukkig kan ik dat scheiden ofc!
Jannes, als je een mening 360 graden verandert, blijft die exact dezelfde. (misschien volgende keer 180 proberen)
 

Deleted User - 1942737

Guest
Echt jammer dat het nu weeral gezeik is met CF's maken etc. Dat zou je nu toch echt niet moeten doen als je aanbiedt samen in een stam te gaan zitten en zo de wereld te winnen... Maar dat Humble dringend nood heeft aan Edict om terug wat leiding te hebben is wel duidelijk. Al die Humbleleden die compleet van geen afspraken weten en Jannes die weigert om te zeggen dat het een fout is.. (facepalm). Anyway zo blijft het wel boeiend :D

Ut vivat, crescat floreatque Edict
Me out
 

DeletedUser50613

Guest
Och, gezeik? Moet je met een korreltje zout nemen. Jannes kreeg een probleem voorgeschoteld waarin z'n stammetje de afspraken overschreed en vond het zijn taak als beste leider van de wereld om dit op te lossen door een potje zelfverheerlijking, zelfmedelijden en beetje zielig doen, om vervolgens heel professioneel z'n kop in het zand te steken.

Chapeau aan Yvo dat die het nog probeert bespreekbaar te maken, spijtig dat die jongen nu eenmaal niet capabel is om normaal te discussieren.

(Beetje olie op het vuur, hoppaa!)
 

DeletedUser50613

Guest
Moet je bij Yvo voor zijn, ga zelf geen skype gesprekken op het AF gooien. :)
 
Reactiescore
3.586
Och, gezeik? Moet je met een korreltje zout nemen. Jannes kreeg een probleem voorgeschoteld waarin z'n stammetje de afspraken overschreed en vond het zijn taak als beste leider van de wereld om dit op te lossen door een potje zelfverheerlijking, zelfmedelijden en beetje zielig doen, om vervolgens heel professioneel z'n kop in het zand te steken.

Chapeau aan Yvo dat die het nog probeert bespreekbaar te maken, spijtig dat die jongen nu eenmaal niet capabel is om normaal te discussieren.

(Beetje olie op het vuur, hoppaa!)

Toon het gesprek maar dan want heb mezelf nergens opgehemeld (leugen 1). Jullie komen CF's opeisen maar kunnen nog geen coords sturen ja zoek het dan maar zelf uit.

Ik ben dat hypocriete gedoe van Edict wel beu om niet te vergeten de ontelbaar nodeloze opmerkingen die nergens op slaan.

Kan me niet voorstellen dat er iets jou meer doet opwinden dan het zien falen van Jannes :D

Waar faal ik dan als ik vragen mag? Wil onze prestaties wel eens naast elkaar leggen al is zegt het niet veel over mij om daarin als de meerdere uit te komen aangezien jij nog nooit iets gepresteerd hebt op TW buiten beetje trollen op het AF.
 

DeletedUser50613

Guest
Hypocriet? Pot verwijt de ketel lijkt me...

Voor iemand die altijd loopt te stomen 'Ik kan normaal communiceren als mensen normaal tegen mij doen'.. denk ik dat je nog nooit met jezelf in discussie gegaan bent.

Als er iemand is die normaal kan communiceren is het Yvo wel, die gast is de rust en redelijkheid zelve.

Feit dat die trouwens verschillende keren probeert om de discussie actueel te houden, dat je compleet negeert, om nog eens wat te gaan tieren tegen edict.

Punt wat jij blijkbaar niet snapt is dat er een verschil is tussen:

a) het edelen van een niet humble speler (vijand) die wel in een humble cluster ligt
b) het edelen van bb'tjes in de 2de lijn bij je tegenstander, waar je uberhaupt afspraken mee hebt omtrent het edelen van bb'tjes in andermans cluster.

En dan vind je nog dat Humble hier het grote slachtoffer is en is Edict hypocriet?

Jij bent gewoon een grote grap, Jannes. Enige geloofwaardigheid van jouw leiderschap is er niet meer, en je woord is geen knars waard.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Potjandikkie!
Dit is exact wat ik elke keer denk als er weer eens iets gebeurt :D (in beide richtingen btw :p )

Hypocriet? Pot verwijt de ketel lijkt me...

Voor iemand die altijd loopt te stomen 'Ik kan normaal communiceren als mensen normaal tegen mij doen'.. denk ik dat je nog nooit met jezelf in discussie gegaan bent.

Als er iemand is die normaal kan communiceren is het Yvo wel, die gast is de rust en redelijkheid zelve.

Feit dat die trouwens verschillende keren probeert om de discussie actueel te houden, dat je compleet negeert, om nog eens wat te gaan tieren tegen edict.

Punt wat jij blijkbaar niet snapt is dat er een verschil is tussen:

a) het edelen van een niet humble speler (vijand) die wel in een humble cluster ligt
b) het edelen van bb'tjes in de 2de lijn bij je tegenstander, waar je uberhaupt afspraken mee hebt omtrent het edelen van bb'tjes in andermans cluster.

En dan vind je nog dat Humble hier het grote slachtoffer is en is Edict hypocriet?

Jij bent gewoon een grote grap, Jannes. Enige geloofwaardigheid van jouw leiderschap is er niet meer, en je woord is geen knars waard.
Verwacht niet meteen reactie he, tis Championsleague dus Jannes is minstens 2uur offline


Maar for the sake of argument: Het gaat om volgende situatie waarbij paars Get high is en het meest rechtse rode dorp is genomen door gregoire, +-4dagen geleden
https://gyazo.com/7a6818e5f35a93dc697f6645169025b5
Voor de mensen die effectief deze wereld spelen en het op de kaart zelf willen gaan bekijken, het dorp in questie met de coordinaten: 497|482
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Zegt de man die stabber KP op w42 bleef steunen? Als er iemand geen geloofwaardigheid heeft ben jij het wel.

Yvo is even hypocriet en zo subjectief als ik weet niet wat. Yvo is voor alle duidelijkheid niet normaal iets komen vragen en GH deed dat voor alle duidelijkheid ook niet. Is al lang geen geheim dat Yvo niks te zeggen heeft in Edict beetje druk van GH en hij komt als een braaf hondje de druk bij mij leggen. Tot op dit moment heeft NIEMAND in Edict mij al coords gegeven nog heb ik eender welk voorstel van de tafel geveegd. En ja Yvo beledigd mijn stam ik ga in discussie hij weet niet meer wat zeggen en wilt weer tot de essentie van het probleem komen echter is de essentie voor mij het geheel en niet enkel dit geval maar blijkbaar snappen de meeste dat niet.

Dus zolang niemand mij coords geeft en niemand op een normale manier kan uitleggen wat het probleem is ga ik mijn enorm kostbare tijd er niet aan geven.
 
Bovenaan