Top/Flop spelers

Reactiescore
604
Obey telt niet want die bedacht zich op het laatste moment
 

DeletedUser63648

Guest
We hebben het maar over 3 of 4 accounts...
Ik ken de hele geschiedenis niet, maar elke TW'er die over 'maar' 3 of 4 accounts spreekt en dan nog in staat is om zichzelf serieus te nemen ook, is alleen grote massastammen gewend. 25% van een stam... Dat is toch 15 mil, misschien 20 mil, wat niet helemaal netjes is gegaan. Laat dat nou net de reden zijn dat jullie uberhaubt in staat zijn om dorpjes te edelen.
 

DeletedUser63648

Guest
Ik vermaak me prima hoor. Ik vond het alleen grappig dat die illuminated zegt dat het eigenlijk nergens om ging (en het dus impliciet toegeeft). Terwijl 3 of 4 accounts, dat lijkt mij niet niks, dat lijkt elke beetje capabale TW'er niet niks, maar eerder gewoon het voorbeeld waarom Edict alleen nog bestaat door achterbakse acties.
 
Reactiescore
604
Ik vermaak me prima hoor. Ik vond het alleen grappig dat die illuminated zegt dat het eigenlijk nergens om ging (en het dus impliciet toegeeft). Terwijl 3 of 4 accounts, dat lijkt mij niet niks, dat lijkt elke beetje capabale TW'er niet niks, maar eerder gewoon het voorbeeld waarom Edict alleen nog bestaat door achterbakse acties.

Dus Humble + At All vs Edict was volgens een capabale TW'er wel gewoon normaal en eerlijk?
 

DeletedUser77798

Guest
Nog steeds deze discussie? , Als er 40 Man in een stam mag , waarom zou het dan noob zijn om zo de wereld te winnen met z'n 40?
Volgens mij heb jij op het knopje schrijf me in gedrukt, waar duidelijk in de regels stond dat er 40 spelers per stam zijn toegelaten voor die wereld.

Als je niet blij bent met de instellingen ga dan classic spelen met 5 en zoek een andere wereld met volgens jou betere instellingen.
Effe komen klagen over leden aantal o_O
 

DeletedUser77798

Guest
In ieder geval , met die massa hier op mij verveel ik me een beetje dus besloot ik maar een Gedichtje te schrijven over mijn ervaringen over w51 , het gaat als volgt!

verdedigen is tof! Ik verdedig met off.
Zo def ik in stijl met al mijn bijl

. Is de def overbodig? dan deffen we maar ongelovig.

Dodgen?
Dat Kunstje is oud , de nieuwe taktiek is deffen met volle dorpen scout.

het plezier kan niet op want we edelen onszelf op barbaren naar de top!
Snipen is voor losers , ik block wel gewoon alle aanvallen met wat boosters.

Duurdeffen is het plan , opgegroeid met een werkloosheidsuitkering... dus daar kennen we alles van!
24/7 Online want met tw is het leven niet duur. Hehe ik heb weer een clear gestopt op lage muur!

Aanvallend zijn we niet te stoppen
10 Clears lang volledig rode intel?! Tijd om er een edeltrein achter te proppen!

upload_2017-9-16_11-11-14.png



Jaja jongens hopelijk vonden jullie het een leuk rijmpje!
En nog veel spelplezier allen!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Iemand die mij kan bijpraten over SC? Hoor net dat mijn account kapot is :')
 

Deleted User - 1942737

Guest
Geen idee, er wordt naar het schijnt niet gedodged, nauwelijks bijgestackt en al helemaal niet gerecapped...( gisteren toch niet)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Nee ik zit 'gewoon' nog in italie tot volgende week. Mijn welverdiende vakantie na mijn herexamens :D

Idk wat er is gebeurd, ik hoor t wel als ik terug ben.
 

DeletedUser50613

Guest
Ik vermaak me prima hoor. Ik vond het alleen grappig dat die illuminated zegt dat het eigenlijk nergens om ging (en het dus impliciet toegeeft). Terwijl 3 of 4 accounts, dat lijkt mij niet niks, dat lijkt elke beetje capabale TW'er niet niks, maar eerder gewoon het voorbeeld waarom Edict alleen nog bestaat door achterbakse acties.

Dus spelers/accounts die zelf komen solliciteren aanvaarden zijn achterbakse acties?

Amai, dan ga jij hoog oplopen van je leider.. die probeerde heel Edict ineens te rekruteren. :p
 
Bovenaan