Top/Flop spelers

Reactiescore
3.584
Dus Humble + At All vs Edict was volgens een capabale TW'er wel gewoon normaal en eerlijk?

Hoeveel acties heb je van ons gezamenlijk gekregen toen? Humble heeft in heel je oorlog met At all niet eens een aanval op Edict gedaan.

Dus dergelijke domme vergelijkingen maken is vrij onnodig. Ik ben nog altijd voorstander dat als je kennis minimaal is wat nu maar weer blijkt je beter geen uitspraken kan doen doordat dit enkel ten koste gaat van de geloofwaardigheid.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Als jullie denken dat ik Humble zo in de steek laat zonder er wat aan te kunnen doen, denken jullie wel fout over me hoor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Verwachtingen van mij 0? Denk toch dat je je plek moet kennen tov mij hoor. :D
 
Reactiescore
7.942
Wat heeft dat uberhaupt met verwachtingen te maken? Ik weet dat jouw redeneringen doorgaans op geen bal slaan, maar dit is wel heel absurd. :D

Je maant hem om zijn plaats te kennen tov jou, echter is jouw acc kapot en dat van hem niet. Betekende dat je wel even dimmen mag.
 
Reactiescore
3.584
Zijn account is niet kapot en gaat ook niet kapot dus wat je zit te brabbelen weet niemand,...
 
Reactiescore
3.584
Uiteraard is 1/3 van de dorpen verliezen niet je account kapot. Succes met de wereld verliezen Jannes ;)

Dus 'stel' je hebt 9 miljoen punten je verliest 1/3 en houd 6 miljoen over. Dan is volgens jouw redenatie dat account kapot? Dus jij zou dat account op del gooien dan want kan je niets meer mee aanvangen?

Rare redenatie van iemand die al 50 jaar niets meer gepresteerd heeft op TW. Buiten die keer op w42 toen je als leider je stam achterliet voor je vijand omdat je met de poepers zat (lag aan het front) en toen je ex stam maar bent gaan edelen. Ik snap dat mensen die enkel op save spelen tot dergelijke conclusies komen maar er zijn ook mensen die moeilijke situaties ook kunnen verbeteren zodat het alsnog erg nuttig kan zijn.

Trouwens, ging jij nog met mij praten dan? Je hebt al 50x gezegd niet meer op mij in te gaan in de afgelopen maanden en jaren maar je kan het nog altijd niet laten he. Heb echt een hekel aan mensen die zich niet aan hun woord kunnen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je maant hem om zijn plaats te kennen tov jou, echter is jouw acc kapot en dat van hem niet. Betekende dat je wel even dimmen mag.

Dimmen? Voor wie? Voor jou? Ik was er niet om mijn eigen account te deffen, kan je zo fotos sturen van waar ik zit in italie hoor. Ik zou mijn grote waffel maar houden als ik jou was, want je hebt nog nooit iets tegen mij gepost waarin geen wrok zit.

Je bent imo gewoon maar een kneusje, begrijp zelfs niet waarom jij hier nog komt. Je bent gestopt toch?
 
Reactiescore
7.942
Dimmen? Voor wie? Voor jou? Ik was er niet om mijn eigen account te deffen, kan je zo fotos sturen van waar ik zit in italie hoor. Ik zou mijn grote waffel maar houden als ik jou was, want je hebt nog nooit iets tegen mij gepost waarin geen wrok zit.

Je bent imo gewoon maar een kneusje, begrijp zelfs niet waarom jij hier nog komt. Je bent gestopt toch?

Dimmen ja, je hebt altijd een grote mond en waant je als god, echter ligt jouw account in de prak en die van hem niet. Ik ga mijn grote waffel tegen zo'n zelf verheven persoon niet houden. Je moet gewoon normaal doen. En ik post inderdaad meestal negatief naar jou, gezien je ego mij vrijwel altijd in de weg zit en ik niet een persoon ben die dat gaat negeren.

Verder vind ik het wel grappig dat je mij weer een kneusje moet noemen, kun je het niet winnen zeker dus ga je maar mensen beledigen. Ik verlaag me daar niet naar, vind je meestal best een aardige kerel. Soms gewoon lichtelijk irritant, maar ik ga je niet een kneusje noemen hoor. Mijn niveau is daarvoor net wat te hoog.

En Jannes, deze discussie hebben we al zo vaak gehad, lees het w42 forum maar terug. Elke keer haal je dit weer aan, krijg je blijkbaar een hard plassertje van. Op dat forum kun je onze gehele discussie omtrent dit onderwerp weer vrolijk nalezen. Ik wil het ook wel linken voor je hoor, maar dan moet ik even zoeken. Je hebt een hekel aan mensen die zich niet aan hun woord houden? Dan zou jij jezelf vast moeten haten zeg. Ik heb een hekel aan mensen die denken een stam te kunnen leiden maar achteraf door eigen gedrag mensen wegjagen. Mensen die altijd alles beter te kunnen weten, maar ik moet je uit je dromen helpen, je zit met je uitspraken weeral fout (waar ken ik die uitspraak ook alweer van, oja)

Genoeg tijd aan jullie besteed, succes Laurens met je kapotte account. En jij met je stam redden Jannes. Toedels
 

DeletedUser63648

Guest
Het vaststellen dat iemand een bobbel in zijn broek krijgt is van een verhevener niveau dan iemand een kneusje noemen. Interessant.
 
Reactiescore
3.584
Nu lul je toch pure bullshit Jannes.

Een account is pas kapot als je er niets meer mee kan doen. Als jullie vinden dat wij niets meer met een 800k account kunnen doen met massa's edels dan zeg ik dat ik deze mening niet deel. Jij vind het BS ik vind het logica.
 
Bovenaan