Top/Flop spelers

DeletedUser63648

Guest
Had toen een supportje gedaan over Meer abonnementen IPV Meer boosts met PP.

Abonnementen zoals Vlaggenplaatsers , Grondstoffenbalansers , Auto-Farmers of Auto-Dodgers.
Je kan zo veel handige tools bedenken maar dat doen ze liever niet


Was deze naar mij gericht?:p
Auto Farmers, Auto dodgers, Auto deffers of Automatisch aanvallen versturen... Wat een topidee. Dan hoef je niet eens meer te spelen om een spelletje te winnen.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Kun je mij uitleggen hoe de mannen van Inno verdienen aan pp farmen? Ik ben benieuwd
Lijkt me redelijk logisch, de beurs is ontwikkelt zodat er uiteindelijk meer pp uitgegeven wordt als eruit gehaald wordt. Hierdoor gaan een klein aantal spelers met de beetjes pp van heel veel spelers lopen en farmen dus pp, maar over een hele wereld haalt de beurs pp uit omloop.
 
Reactiescore
7.942
Dat lijkt me sterk. Ik heb nog geen toename in accounts gezien die veel pp kochten specifiek voor GS kopen. De meeste pp kopers deden dit voor de beurs ook al. De accounts die veel GS kochten in de beurs hebben eerdere werelden al de pp opgespaard.
 

DeletedUser68589

Guest
ik kan het niet laten om voor de eerste keer ook eens een post te schrijven na de verwijten van sndd aan mijn adres.

ik kan blijkbaar niets, en ben de slechtste speler van tw.

eerst en vooral : wat pp betreft :
- ik heb GEEN gs gekocht voor pp in de opbouw van het account (dat kan sndd zeker al niet zeggen). Ik ben tweemaal terugbegonnen omdat ik door ppabusers werd weggekegeld
- ik heb nooit muurtjes omhoog gepp-d vooraleer HANNIEGUY dit (in jullie opdracht) op mijn 100 clears deed. Het goede voorbeeld komt dus van jullie zelf. En in die ene aanval heeft hannieguy ongeveer evenveel pp verbruikt als ik in mijn ganse spel.
- Als je denkt dat je alleen door muurtjes omhoog te gooien en zonder enige andere kwaliteiten jullie tegen kan houden, dan pleit dat niet voor jullie kwaliteit van spel. Dit klopt echter niet met wat ik van jullie gezien heb (dan praat ik over de spelers op Sndd en (vooral) op Pikhaak. Jullie spelen mijns inziens zeer goed, en spelen goed in op de nieuwe regels. Bovendien ligt er veel variatie in jullie spel. Het uppen van muurtjes is slechts in een klein deel van die aanvallen echt nuttig.
Ik moet toch echt wel verborgen kwaliteiten hebben dat ik jullie voorlopig kan tegenhouden. En daarin is dat pp-gedoe slechts een detail. en dit is hoofdzakelijk gebruikt op momenten dat ik omwille van omstandigheden te laat online kwam. Maar ja, jullie vinden het fijn om 's nachts aan te vallen als ik niet online ben. En als ik dan wakker wordt om 9u30, moet ik soms wat tijd winnen.

Nog dit : Als je het uppen van muren wil onbelangrijk maken, schaf dan de beperking op het gebruik van katas gedeeltelijk af. kata op boer maakt zoiets onbetaalbaar.

en dit nog : ik koop al 3 jaar geen pp meer. dus voor die punten op zijn , zal je nog even moeten wachten.

PJ
 

DeletedUser63648

Guest
Ik denk niet dat Hannie de achievement "Muur uppen van 0 naar 20 binnen 5 minuten" al gescoord heeft hoor.

Je 'verborgen kwaliteiten' zijn ook bekend hoor. Het begint met 80 en eindigt op procent def spelen. Niet dat dat niet terecht is, daar niet van. Maar om ze nou verborgen te noemen :p
 

DeletedUser68589

Guest
wel grappig :ik heb hier een mededeling van een tegenstander (weliswaar uit de rim):
"laurensvogels12
phone.png
op 25.07. om 22:02 uur

Maar wat moet ik beginnen tegen een miljoenen account, die bijna full off speelt? "



De werkelijkheid zal wel ergens in het midden liggen.

ik sta overigens op plaats 10 in oda en 9 in odd. Dat gaat niet lukken als ik 20% off ben.

Het probleem is eerder dat mijn def (tot nu toe) altijd daar staat waar jullie aanvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
604
Ik denk niet dat Hannie de achievement "Muur uppen van 0 naar 20 binnen 5 minuten" al gescoord heeft hoor.

Je 'verborgen kwaliteiten' zijn ook bekend hoor. Het begint met 80 en eindigt op procent def spelen. Niet dat dat niet terecht is, daar niet van. Maar om ze nou verborgen te noemen :p

Zeker wel ;) en vergeet niet dat SC altijd dik boost bij events, is hij dan ook een dikke pp abuser? En tja als hij zo defensief speelt ga je toch lekker offensiever spelen of is dat te risky?
 
Reactiescore
604
Ofc niet, als Edict pp inzet zijn het laffe boosters als wij dat doen mag dat gewoon. Ken de regels!

snap het hele probleem niet, als je er heel erg mee zit ga een classic spelen
 
Reactiescore
604
Dat is waarom Edict spelers in Edict zitten en Humble spelers in Humble :eek:

juist. je moet zo reageren als we een discussie hebben over pp gebruik in de wereld? zegt wel weer iets over Humble spelers
 

DeletedUser61134

Guest
Innogames verdient geld door mensen zoals mij die anderen niks gunnen.
Keb puur om t maar op te maken 170k farm PP grotendeels besteed aan vlaggen :eek:

Mja 170k PP is niet zoveel was 4 wereldjes wat vervelend doen enzo, denk dat Tim wel 200k heeft laten verdwijnen met zijn Exit :eek:
 

Deleted User - 1942737

Guest
Ik denk nog steeds dat als je beter bent je altijd zult winnen op het einde. Ik heb nog geen enkele wereld zien eindigen met iemand die puur op pp gewonnen heeft.
 
Reactiescore
604
Inderdaad er werd niet echt nagedacht deze massa of wel
 
Bovenaan