Top/Flop spelers

DeletedUser31490

Guest
eerst en vooral : wat pp betreft :
- ik heb GEEN gs gekocht voor pp in de opbouw van het account (dat kan sndd zeker al niet zeggen). Ik ben tweemaal terugbegonnen omdat ik door ppabusers werd weggekegeld

Leuk geprobeerd, maar ik heb in w51 volgensmij nog 0 PP uitgegeven aan het binnenhalen van GS via de beurs. Veel farmen en actief zijn laat dat misschien blijken, weet niet hoe je daarbij komt dat ik GS heb gekocht maar je bron klopt van geen kant:p
 

DeletedUser68589

Guest
tussen w30 en w44 lukte het me normaal wel om gewoon door farmen en actief te zijn, in het begin van het spel dominant te worden in een klein gebied. Dat lukt me bij de laatste werelden absoluut niet meer. Er zit steevast wel één bij mij in de buurt die onnatuurlijk snel vooruit gaat. Omdat ik de gewoonte heb om alleen te starten, zonder 'vrienden', verkleint dat mijn kans om de eerste periode levend door te komen.

Ik heb geen bron, dit was een veronderstelling, en als die fout is, dan trek ik die uitspraak terug.
knap gedaan als je daarin slaagt zonder pp. Ik probeerde het ook, maar werd tweemaal van de kaart geveegd. pas bij de derde poging lukte het beter.

PJ
 

DeletedUser78021

Guest
kunnen elkaar wel beschuldigen van pp gebruik.
Maar het gebeurd aan beide kanten. Dus daarover zeuren of überhaupt klagen
lijkt me niet echt terecht. SC deed het, Hannieguy deed het, ADJ deed het, Pjvo deed het.
beetje kansloze discussie dus weer :).

- yvo
 

DeletedUser78021

Guest
Heb Pikhaak het ook zien doen maargoed. Jammer genoeg is de optie er tegenwoordig in het hedendaagse TW.

- yvo
 
Reactiescore
604
Maakt niets uit toch?

Boost=Boost
 

DeletedUser61134

Guest
Heb Pikhaak het ook zien doen maargoed. Jammer genoeg is de optie er tegenwoordig in het hedendaagse TW.

- yvo

De optie was er altijd, alleen op school leer je tegenwoordig dat je weg moet rennen voor je problemen dus dat jonge grut van tegenwoordig doet niks anders meer :eek:
 

DeletedUser78021

Guest
Weer wat geleerd ^^

Maargoed we kunnen elkaar op dingen wijzen waar er zich van beide partijen mensen schuldig aan maken. Beetje nutteloos imo.

Om iemand zn kwaliteiten daarop te baseren is ook niet echt sterk. Met alleen ppen win of verlies je de oorlog niet.

- yvo
 
Reactiescore
604
Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,290
Kant 2: 1,290
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,190,236
Kant 2: 11,925,054
Verschil: 265,182

chart



we staan gelijjk :eek:
 

DeletedUser77014

Guest
Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,290
Kant 2: 1,290
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,190,236
Kant 2: 11,925,054
Verschil: 265,182

chart



we staan gelijjk :eek:
Komt door Yorni
 
Reactiescore
604
Das zeer slecht nieuws voor beide stammen. Wilt zeggen dat we na 249 dagen er geen meter op zijn voorruit gegaan :D Op dit tempo is de wereld in het jaar oneindig gedaan!

Je bedoelt dat we op dit tempo over een week klaar zijn? Gisteren stonden we nog gelijk..

Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,329
Kant 2: 1,291
Verschil: 38

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12,574,527
Kant 2: 11,934,822
Verschil: 639,705

chart
 
Reactiescore
3.583
Je bedoelt dat we op dit tempo over een week klaar zijn? Gisteren stonden we nog gelijk..

Het is al vrij zielig dat je nu loopt te pronken met stats nu het in je voordeel is. Edict zie je nooit op het AF als het slecht gaat (wat vaak het geval was) en als het goed gaat zijn ze er wel. Wees aub 1x tje in u leven een man zoals mij :eek:

Ik moet u toch niet uitleggen hoe TribalWars in elkaar steekt betreft oorlogen? :D,(wil het best doen hoor) maar met jouw ervaring zou je dat wel al mogen weten.
 
Reactiescore
604
Het is al vrij zielig dat je nu loopt te pronken met stats nu het in je voordeel is. Edict zie je nooit op het AF als het slecht gaat (wat vaak het geval was) en als het goed gaat zijn ze er wel. Wees aub 1x tje in u leven een man zoals mij :eek:

Ik moet u toch niet uitleggen hoe TribalWars in elkaar steekt betreft oorlogen? :D,(wil het best doen hoor) maar met jouw ervaring zou je dat wel al mogen weten.

Jij reageert er toch op? Daar heb ik dan ook weer een reactie op. Je zegt iets wat niet waar is dus ik bewijs ff het tegendeel met feiten
 
Bovenaan