Top/Flop spelers

DeletedUser61161

Guest
haha, jij hebt ook wel lekker makkelijk praten he. Jij speelt anoniem zodat niemand over je kan oordelen :D. En daarnaast zou je snel in de top 25 staan toch? Ik wacht nog steeds ^^. Daarnaast waren de vorige werelden inderdaad ook niet al te best en was ik ook flop. Dat ontken ik niet. Zeg daarbij ook niet dat ik nu pro ben.

Meh, is het nog een geheim dan?
Verder snap ik niet wat je nu moeilijk doet over dat wij anoniem spelen? Zoals ik al zei mag ik het pas bekend maken als wij rang 25 staan en voor zover ik weet is het nog steeds mijn doel om dat te behalen.

Maar jij bent wel een vent joh, andere afkraken over hun speelwijze en zelf ook een flop zijn :rolleyes:
 

DeletedUser76269

Guest
Meh, is het nog een geheim dan?
Verder snap ik niet wat je nu moeilijk doet over dat wij anoniem spelen? Zoals ik al zei mag ik het pas bekend maken als wij rang 25 staan en voor zover ik weet is het nog steeds mijn doel om dat te behalen.

Maar jij bent wel een vent joh, andere afkraken over hun speelwijze en zelf ook een flop zijn :rolleyes:

bewijs het anders even in het spel zelf hoe flop ik ben. Wordt nu wel nieuwsgierig of jij nu wel zo goed bent^^.
 

DeletedUser61161

Guest
bewijs het anders even in het spel zelf hoe flop ik ben. Wordt nu wel nieuwsgierig of jij nu wel zo goed bent^^.

word*

Maar je zegt zelf paar posten terug dat je een flop bent dus wat doe je nu moeilijk?
 
Reactiescore
111
Ja ben je dan al weg gespeeld? :p
 
Reactiescore
6
Waarom is hij zielig dan?

Ten tijde dat Overlord nog niet in Heaven speelde, deed hij of hij geïnteresseerd was om tezamen met 2 stamgenoten van mij mee aan te vallen op Overlord, maar hij bleef het maar uitstellen, en als puntje bij paaltje kwam, bleek dat macnate alles doorspeelde naar Overlord.

Dom van mijn stamgenoten om een speler buiten de stam te vertrouwen, maar ook best zielig van Macnate, lijkt me.
 

DeletedUser76972

Guest
Ten tijde dat Overlord nog niet in Heaven speelde, deed hij of hij geïnteresseerd was om tezamen met 2 stamgenoten van mij mee aan te vallen op Overlord, maar hij bleef het maar uitstellen, en als puntje bij paaltje kwam, bleek dat macnate alles doorspeelde naar Overlord.

Dom van mijn stamgenoten om een speler buiten de stam te vertrouwen, maar ook best zielig van Macnate, lijkt me.
Was macnate niet.
Je stamgenoten gingen elke speler om mij heen benaderen om samen aan te vallen en vinden het dan vreemd dat het uiteindelijk bij mij terecht komt.

Kata's op smederij inzetten is zielig, dit was meer loyaliteit van spelers met wie ik samenwerk.
 
Bovenaan