Top/Flop spelers

DeletedUser77455

Guest
Als DU van bassienw flopt hij dan weer niet, want hij bouwt ze uit voor hem :(
 

DeletedUser

Guest
heb je hier echt uitleg voor nodig? Kijk zijn dorp overnames.. bijna alles is BB onder de 2k.

Sorry voor late reactie was op vakantie haha..

Gast, ben je serieus? Er wordt hier klakkeloos sh*t op het forum gegooid zonder enige uitleg. Wij moeten dan maar lekker zelf uitzoeken waarom hij flopt. Zo hoort het niet volgens mij.
 

DeletedUser76269

Guest
Als DU van bassienw flopt hij dan weer niet, want hij bouwt ze uit voor hem :(

en haalt toch de farms weg.. ligt maar wat je wel of geen flop wilt noemen.. Maar bassienw gaat het waarschijnlijk toch ook niet lang vol houden dus we zullen het wel zien.
 

DeletedUser77455

Guest
Ja hij edelt o.a. onze farms weg maar je kan hem geen flop noemen als DU
 

DeletedUser61161

Guest
en haalt toch de farms weg.. ligt maar wat je wel of geen flop wilt noemen.. Maar bassienw gaat het waarschijnlijk toch ook niet lang vol houden dus we zullen het wel zien.

Jij bent wel een man van de argumenten/onderbouwing he?:p
 

DeletedUser77430

Guest
Heb jij ook op een andere wereld op durante a gespeeld?

Op 28 was ik iemand anders (zie handtekening)
Op 43 ook een tijdje, van 100K - 1,4 M ongeveer. Dan gestopt & ander team erop :eek:

EDIT: Stond in m'n handtekening zag ik, dus nee nergens anders :p
 

DeletedUser76269

Guest
We moeten het zelf maar uitzoeken op tw stats hè. :rolleyes:

volgende keer zal ik speciaal voor jou alles onderbouwen met linkjes of screenshots (wat je prettiger vind?). Had verwacht dat bassienw en adriaanw niet echt een onderbouwing nodig had.
 

DeletedUser61161

Guest
volgende keer zal ik speciaal voor jou alles onderbouwen met linkjes of screenshots (wat je prettiger vind?). Had verwacht dat bassienw en adriaanw niet echt een onderbouwing nodig had.

Ag, ik zie niet veel verschil tussen die acc's en jou acc dus geen idee of je jezelf nu indirect een flop heb genoemd :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
volgende keer zal ik speciaal voor jou alles onderbouwen met linkjes of screenshots (wat je prettiger vind?). Had verwacht dat bassienw en adriaanw niet echt een onderbouwing nodig had.

Lekkere onderbouwing, alweer. Maar goed ik verwacht ook eerlijk gezegd niet iets anders als je een punt probeert te maken over een speler, dat je de lezer even laat zien waarom je dat vind. Niet dat de lezer het zelf maar moet gaan uitzoeken. ;)
 

DeletedUser76269

Guest
Ag, ik zie niet veel verschil tussen die acc's en jou acc dus geen idee of je jezelf nu indirect een flop heb genoemd :rolleyes:

haha, jij hebt ook wel lekker makkelijk praten he. Jij speelt anoniem zodat niemand over je kan oordelen :D. En daarnaast zou je snel in de top 25 staan toch? Ik wacht nog steeds ^^. Daarnaast waren de vorige werelden inderdaad ook niet al te best en was ik ook flop. Dat ontken ik niet. Zeg daarbij ook niet dat ik nu pro ben.
 

DeletedUser

Guest
haha, jij hebt ook wel lekker makkelijk praten he. Jij speelt anoniem zodat niemand over je kan oordelen :D. En daarnaast zou je snel in de top 25 staan toch? Ik wacht nog steeds ^^. Daarnaast waren de vorige werelden inderdaad ook niet al te best en was ik ook flop. Dat ontken ik niet. Zeg daarbij ook niet dat ik nu pro ben.

Misschien weet iedereen al waar ze spelen behalve jij :eek:
 
Reactiescore
1.893
en haalt toch de farms weg.. ligt maar wat je wel of geen flop wilt noemen.. Maar bassienw gaat het waarschijnlijk toch ook niet lang vol houden dus we zullen het wel zien.
Of nu een onbekende speler je bb's edelt die je niet gratis over kan nemen, of een DU waarvan dat wel kan.. Ik zie het probleem niet?

volgende keer zal ik speciaal voor jou alles onderbouwen met linkjes of screenshots (wat je prettiger vind?). Had verwacht dat bassienw en adriaanw niet echt een onderbouwing nodig had.
Tussen simpelweg niet onderbouwen en onderbouwen d.m.v. allerlei linkjes en screens zit nog een middenweg hoor.

haha, jij hebt ook wel lekker makkelijk praten he. Jij speelt anoniem zodat niemand over je kan oordelen :D. En daarnaast zou je snel in de top 25 staan toch? Ik wacht nog steeds ^^. Daarnaast waren de vorige werelden inderdaad ook niet al te best en was ik ook flop. Dat ontken ik niet. Zeg daarbij ook niet dat ik nu pro ben.
Rustig maar, overmorgen maken we het bekend.
 
Bovenaan