DeletedUser75778
Guest
Ja rustaaaaaahg!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Waar reageer jij in godsnaam op? Hij heeft het duidelijk niet tegen jou.
Waar reageer jij in godsnaam op? Hij heeft het duidelijk niet tegen jou.
Als het bijna dezelfde XB is als op w39 dan gaan ze het er lastig mee krijgen. Geven niet snel op, als één van de weinigen. Te vergelijken met onkruid. Komt altijd terug, mooi om te zien.
Kom even wisselen, dan ga ik op noire met je co's en jij op cr alleen, eens kijken hoelang je dan nog zin hebt om te spelen![]()
Haha, je moet ook wel een beetje moeite doen voor je account.. Bij elke aanval die wij deden waren er immense dodgefouten etc, dan hou je het idd niet lang vol..![]()
Je post constant op het AF met puur gejank dat je CR niet kon houden. Als je al die tijd in je account had gestoken..![]()
Mijn co is onzal je later wel even aanspreken, maar speel je er nu weer wel dan?
PM cristianoronaldo maar ingame dan zal ik het je vertellen anders gaan er weer mensen beweren dat ik het als smoes gebruik/me aanstel etc.
stelt niet veel voor btw
En jij bent er om 24/7 bullshit te praten omdat je niet eens iets over mijn activiteit weet? Zoals ik al zei heb ik de 2e actie van jullie niets meer gedaan, dus je kan dan ook niet gaan jammeren dat er niet gedodged werd want dat spreekt wel voor zich![]()
Je hield het 1 actie vol? Sneu. Zelfs die kerel die post boven me kan het beter.
nee dark has fallen
maar ik wil wel graag verder op 47, is een leuke wereld, maar ik weet alleen niet waar![]()