Top/flop spelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Waar reageer jij in godsnaam op? Hij heeft het duidelijk niet tegen jou.

En daarbij ook nog is hij zelf verantwoordelijk voor hoe CR ervoor staat. Dat CR ff niet goed gaat is geen resultaat van 1 dag. Dat is het resultaat van de hele wereld spelen en keuzes maken, en welke stam je voor kiest. Kinderachtige opmerking van hem overall. :D
 
Reactiescore
16
Waar reageer jij in godsnaam op? Hij heeft het duidelijk niet tegen jou.

Ik had de verkeerde tekst gequote maar ik reageerde erop dat hij zei dat hij niet snapt waarom dark spelers stoppen.

En als ik op een account kom verwacht ik dat die medespeler ook actief is..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Als het bijna dezelfde XB is als op w39 dan gaan ze het er lastig mee krijgen. Geven niet snel op, als één van de weinigen. Te vergelijken met onkruid. Komt altijd terug, mooi om te zien.

Ik heb nog steeds nachtmerries van die stam, en dan vooral nexx :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Kom even wisselen, dan ga ik op noire met je co's en jij op cr alleen, eens kijken hoelang je dan nog zin hebt om te spelen :rolleyes:

Haha, je moet ook wel een beetje moeite doen voor je account.. Bij elke aanval die wij deden waren er immense dodgefouten etc, dan hou je het idd niet lang vol.. :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je post constant op het AF met puur gejank dat je CR niet kon houden. Als je al die tijd in je account had gestoken.. ;)
 
Reactiescore
16
Je post constant op het AF met puur gejank dat je CR niet kon houden. Als je al die tijd in je account had gestoken.. ;)

En jij bent er om 24/7 bullshit te praten omdat je niet eens iets over mijn activiteit weet? Zoals ik al zei heb ik de 2e actie van jullie niets meer gedaan, dus je kan dan ook niet gaan jammeren dat er niet gedodged werd want dat spreekt wel voor zich:eek:
 
Reactiescore
16
PM cristianoronaldo maar ingame dan zal ik het je vertellen anders gaan er weer mensen beweren dat ik het als smoes gebruik/me aanstel etc. :)

stelt niet veel voor btw
 

DeletedUser68372

Guest
Mijn co is on:( zal je later wel even aanspreken, maar speel je er nu weer wel dan?
 

DeletedUser66265

Guest
PM cristianoronaldo maar ingame dan zal ik het je vertellen anders gaan er weer mensen beweren dat ik het als smoes gebruik/me aanstel etc. :)

stelt niet veel voor btw

Dat je dit zo op het af verkondigd doet mij toch wel vermoeden dat je IG daadwerkelijk een smoes ophangt. Bang dat wij hier op het af je leugen doorzien of? Gezien hetgeen je nu allemaal hebt geroepen kan die verklaring waarom het mis ging er ook nog wel bij. Ik ben benieuwd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
En jij bent er om 24/7 bullshit te praten omdat je niet eens iets over mijn activiteit weet? Zoals ik al zei heb ik de 2e actie van jullie niets meer gedaan, dus je kan dan ook niet gaan jammeren dat er niet gedodged werd want dat spreekt wel voor zich:eek:

Je hield het 1 actie vol? Sneu. Zelfs die kerel die post boven me kan het beter.
 

DeletedUser66265

Guest
Je hield het 1 actie vol? Sneu. Zelfs die kerel die post boven me kan het beter.

Dit hoef je niet als een sneer te zien jipiboy. Dragonshield is een groot fan van mij omdat hij mij als zijn meerdere ziet (dankzij mijn tw kunsten). Het is dus geen schande om slechter te zijn dan ik.

Normaal komt na regen de zonneschijn. Hier komt na zonneschijn helaas de regen. Na dit goede nieuws heb ik nu helaas slecht nieuws voor je. Ik vrees dat je slechter bent dan dragonshield, dat is iets om je voor te schamen.

En ik maar denken dat het af dood was. Eindelijk leesvoer om op te happen, een welkome afwisseling van die saaie stoffige boeken:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan