Top/flop spelers

Reactiescore
978
persoonlijke belediging, niet mijn probleem.
persoonlijke belediging.

persoonlijke belediging, persoonlijke belediging :rolleyes:

to the point. persoonlijke belediging,
treurig ( fancy duits woord ) . niet interessant.
ween dat de andere de haatzaaier is.
------------------

Weeeeeell then...

Oh dus als je eindelijk door hebt dat wat je allemaal post op niks slaat ga je op zo'n manier reageren? Ga toch fietsen man.

ik reageer op zowat elke post, op teveel zelf, skip ik even jordi zijn post voor de oninhoudelijke bashpost van howlin en neem je de woorden 'alweer' in de mond... ja hoooorrr.

op het feit na dat ik niet weet wat kiektaj opeens in die post komt doen ben ik het gewoon eens met jordi zijn post? Zowat de enige die op een normale manier gereageerd heeft & zijn bronnen gecheckt alvorens zaken proberen te weerleggen / beschuldigingen te uiten, dan geef ik hem graag het plezier dat zijn post daar blijft staan zodat iedereen deze kan interpreteren voor zichzelf zonder een hele discussie erachter die niemand nog leest, vol van persoonlijke verwijten / haatposts.

Uhu, Jordi's post ontkracht praktische alles dat jij hier hebt lopen vertellen (over bronnen checken gesproken), en dan ignore je het en doe je alsof je jij en Jordi het eens zijn? :D Wellicht eerst je eigen bronnen is beter checken voor je onzin gaat lopen lullen.

Dat er haatpost komen op complete onzin die jij uitkraamt is overigens een nogal logisch gevolg, wellicht zou je er iets zelf aan kunnen doen. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73972

Guest
Oh dus als je eindelijk door hebt dat wat je allemaal post op niks slaat ga je op zo'n manier reageren? Ga toch fietsen man.

opnieuw aanhalen dat mijn posts op niks laan nadat je hypocrisie ten top maar eens gebleken is door je vorige post?
Geen zorgen, ik heb al veel meer inhoudelijk gepost dan jij vandaag. Je komt nu gewoon eens graag bashen en weet zelf geen ruk van de situatie af, komaan zeg. Er staan 2 paginas aan discussie over een PM kom jij effe aandraven dat ik poep praat omdat die PM pas dagen later gestuurd zou zijn volgens jou :D Dat getuigt maar weer dat je geen intrinsieke kennis hebt van de zaak en dan heb ik al genoeg inhoudelijke posts gegeven hiervoor om mijn standpunt duidelijk te maken aan dat soort posters

Uhu, Jordi's post ontkracht praktische alles dat jij hier hebt lopen vertellen (over bronnen checken gesproken), en dan ignore je het en doe je alsof je jij en Jordi het eens zijn? :D Wellicht eerst je eigen bronnen is beter checken voor je onzin gaat lopen lullen.

Dat hoeft niets te ontkrachten van alles wat hier gezegd is? Ik reageerde oorspronkelijk op Jordi toen hij zei dat het geen intern was met die logjes. Nu pas krijg ik antwoord van hem, waarvoor dank, en hadden we nu wat zaken kunnen aanhalen voor een beschaafde discussie aan te gaan. Met al die trolls op elke pagina ertussen van mensen die evenveel van de zaak afweten als bakkerij Chris op de hoek is dit nu wel geheel onmogelijk gemaakt, of wou je beweren dat een constructieve discussie wel nog mogelijk is?

Dat er haatpost komen op complete onzin die jij uitkraamt is overigens nogal logisch gevolg, wellicht zou je er iets zelf aan kunnen doen. :rolleyes:

Wat jij van me vindt boeit me net iets minder dan welk soort gehakt ik ga nemen bij slagerij Roger verderop, en dat kan ik zeggen zonder me vast te klampen aan een scheldwoord of persoonlijke belediging.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Argument dat voor elke intern opgaat: 'he ik was al langer van plan in die richting te edelen, he kijk ik krijg daar gratis dorpjes'

Da kan ik even goed 100% van de interns van meow met dat ruk argument afschrijven hoor hahaha. 'he ik wil jouw richting opedelen, kom in de du stam'

Wat ik zei over Kiektjai was hierop gericht. Ik zat op mijn mobiel en quoten ging niet heel goed.
 

DeletedUser

Guest
Met al die trolls op elke pagina ertussen van mensen die evenveel van de zaak afweten als bakkerij Chris op de hoek is dit nu wel geheel onmogelijk gemaakt, of wou je beweren dat een constructieve discussie wel nog mogelijk is?

Een constructieve discussie is natuurlijk mogelijk. Enkel moet er over dit voorval niet gediscussieerd worden omdat het zo eenduidig is.

Noire valt speler aan -> Speler rent omdat ze het niet kunnen halen -> Noire vraagt dan gewoon om VV ergens te droppen -> Ze bedenken zich en geven VV niet -> Noire gaat door met de aanvallen zoals gepland en rekt ze zoals gepland.

Als ik kon tekenen had ik er nog een kleurenplaat voor je bijgestoken, zo kan je de info mss makkelijker verwerken.
 

DeletedUser73972

Guest
Wat ik zei over Kiektjai was hierop gericht. Ik zat op mijn mobiel en quoten ging niet heel goed.

Snap nog steeds niet goed wat kiektaj hier plots komt bij kijken? die heeft volgens mij niks, mis gedaan op die eigenaar die roald eraf trapte na dan?

Een constructieve discussie is natuurlijk mogelijk. Enkel moet er over dit voorval niet gediscussieerd worden omdat het zo eenduidig is.

Noire valt speler aan -> Speler rent omdat ze het niet kunnen halen -> Noire vraagt dan gewoon om VV ergens te droppen -> Ze bedenken zich en geven VV niet -> Noire gaat door met de aanvallen zoals gepland en rekt ze zoals gepland.

Als ik kon tekenen had ik er nog een kleurenplaat voor je bijgestoken, zo kan je de info mss makkelijker verwerken.

Komaan dat is nu weeral compleet foute feiten gebruiken, zeker die eerste 2 stappen die plots uit het niets opduiken, dat kan jordi je zelfs bevestigen denk ik? dat is exact wat er fout is, mensen die komen verdedigen of beschuldigen wederom zonder ook maar enige echte kennis erover.
 

DeletedUser72857

Guest
Komaan dat is nu weeral compleet foute feiten gebruiken, zeker die eerste 2 stappen die plots uit het niets opduiken, dat kan jordi je zelfs bevestigen denk ik? dat is exact wat er fout is, mensen die komen verdedigen of beschuldigen wederom zonder ook maar enige echte kennis erover.

Zoals jij dus? Anders was die post van Jordi met de rechtzetting toch overbodig en dan hoefde je daar zelfs niet stilzwijgend mee akkoord te gaan door de post te negeren. Beter stop je met deze slechte p&p want je lijkt Jannes 2.0 wel, eentje met een spellingcorrector.
 

DeletedUser

Guest
Snap nog steeds niet goed wat kiektaj hier plots komt bij kijken? die heeft volgens mij niks, mis gedaan op die eigenaar die roald eraf trapte na dan?



Komaan dat is nu weeral compleet foute feiten gebruiken, zeker die eerste 2 stappen die plots uit het niets opduiken, dat kan jordi je zelfs bevestigen denk ik? dat is exact wat er fout is, mensen die komen verdedigen of beschuldigen wederom zonder ook maar enige echte kennis erover.

Noire= RIM account -> Arulenus RIM account -> Nore & Arulenus niet dezelfde stam -> Arulenus ligt in de weg voor Noire (volgt uit stap 1 en 2) -> Noire edelt paar dorpan van Arulenus (Lang leve TwStats) -> Kiektjak valt weg (Wow is hier plots de magische uitleg voor 2 vragen in 1 post) -> Noire neemt front van Kiektak over -> Noire heeft niet genoeg edels om dan al door te gaan op Arulenus (Gevolg uit stap 8) -> Noire bouwt edels op en gaat terug op Arulenus -> Zie vorige post.

Als ik nog kortere zinnen moet gebruiken zodat het begrijpelijk wordt voor je let me know.
 

DeletedUser73972

Guest
Zoals jij dus? Anders was die post van Jordi met de rechtzetting toch overbodig en dan hoefde je daar zelfs niet stilzwijgend mee akkoord te gaan door de post te negeren. Beter stop je met deze slechte p&p want je lijkt Jannes 2.0 wel, eentje met een spellingcorrector.

Wie heeft het over P&P? P&P is al bijna jaren dood/ ineffectief, ik amuseer me gewoon met hoe jullie jullie ophitsen hierin.

Noire= RIM account -> Arulenus RIM account -> Nore & Arulenus niet dezelfde stam -> Arulenus ligt in de weg voor Noire (volgt uit stap 1 en 2) -> Noire edelt paar dorpan van Arulenus (Lang leve TwStats) -> Kiektjak valt weg (Wow is hier plots de magische uitleg voor 2 vragen in 1 post) -> Noire neemt front van Kiektak over -> Noire heeft niet genoeg edels om dan al door te gaan op Arulenus (Gevolg uit stap 8) -> Noire bouwt edels op en gaat terug op Arulenus -> Zie vorige post.

Als ik nog kortere zinnen moet gebruiken zodat het begrijpelijk wordt voor je let me know.

alsnog impliceer je dat arulenus eerst onder vuur lag en daarom zijn vv wou afgeven?
 
Reactiescore
978
opnieuw aanhalen dat mijn posts op niks laan nadat je hypocrisie ten top maar eens gebleken is door je vorige post?
Geen zorgen, ik heb al veel meer inhoudelijk gepost dan jij vandaag. Je komt nu gewoon eens graag bashen en weet zelf geen ruk van de situatie af, komaan zeg. Er staan 2 paginas aan discussie over een PM kom jij effe aandraven dat ik poep praat omdat die PM pas dagen later gestuurd zou zijn volgens jou :D Dat getuigt maar weer dat je geen intrinsieke kennis hebt van de zaak en dan heb ik al genoeg inhoudelijke posts gegeven hiervoor om mijn standpunt duidelijk te maken aan dat soort posters

Jij komt random uit de hoek dat een gebroken speler eigenlijk een intern van ons is, waar direct op wordt geantwoord dat dat niet waar is. Vervolgens houd je vol dat het wel zo is.... Vertel me, wat precies wist jij meer van de zaak af dan mij. Ik wist dat het geen intern was, jij daarentegen komt elke post met een complottheorie dat het wel zo is. :rolleyes:


Dat hoeft niets te ontkrachten van alles wat hier gezegd is? Ik reageerde oorspronkelijk op Jordi toen hij zei dat het geen intern was met die logjes. Nu pas krijg ik antwoord van hem, waarvoor dank, en hadden we nu wat zaken kunnen aanhalen voor een beschaafde discussie aan te gaan. Met al die trolls op elke pagina ertussen van mensen die evenveel van de zaak afweten als bakkerij Chris op de hoek is dit nu wel geheel onmogelijk gemaakt, of wou je beweren dat een constructieve discussie wel nog mogelijk is?

Hoe precies is jij die iets beweerd wat niet klopt een discussie? Volgens mij snap je het concept discussie niet helemaal. :rolleyes: Alle voorgaande posters wisten dat het geen intern was en zeiden dat, dat jij vervolgens volhoud met je nonsens is dan uiteraard zwaar triestig en niet meer dan logisch dat je bash antwoorden op je krijgt. :rolleyes:

Wat jij van me vindt boeit me net iets minder dan welk soort gehakt ik ga nemen bij slagerij Roger verderop, en dat kan ik zeggen zonder me vast te klampen aan een scheldwoord of persoonlijke belediging.

Ik legde simpelweg uit waarom je gebashed werd. Mensen die met belachelijke leugens op het AF komen kunnen meer verwachten dan "nee dat klopt niet".
 
Reactiescore
86
Wie heeft het over P&P? P&P is al bijna jaren dood/ ineffectief, ik amuseer me gewoon met hoe jullie jullie ophitsen hierin.

Je bent vast een lieve knul maar op het AF ben je redelijk vaak erg onnozel (blijkt ook alweer uit dat je zegt dat P&P al jaren dood/ineffectief is). Als je dan ook nog eens koppig bent en je zwaktes niet erkent dan is het niet meer dan begrijpelijk dat mensen zich aan je gaan irriteren.
 

DeletedUser71618

Guest
zijn de intenties van de pm die ik postteniet duidelijk dan? overigens kan er nog genoeg via skype besproken zijn, wat ook de logjes die ik gepost heb verklaren :boer:

voor te verdoezelen dat ze zelf een huge intern doen? ik heb al veel gekkere dingen gezien hoor :D

Jij wil nu je 'aanval' op Noire voorzetten door een 'als als als' hier te plaatsen? Fijne beschuldigingen.

Dat je überhaupt ook denkt en aanhaalt dat wij zo achterlijk zijn om troepen van internaccounts te clearen om zo maar je argument te ondersteunen is vrij zwakjes. Je insinueert hier toch mee dat wij dat zouden doen.

Maar laat ik je wat leuks vertellen: nee, zo achterlijk zijn wij niet.

Jij bent degene die maar random shit in deze chain roept Emile. Overigens bestempel je hier zelf Noire als internnoobs. Ik owu niet eens zo ver gaan, maar soit, als gij het zegt. Ben benieuwd of Fire het hier mee akkoord is gezien zij net aan het verdedigen zijn dat Noire niet internt, wat heel jouw redenering dumb as fuck maakt, wat het nu eigenlijk ook al is..

Ook al zo'n slappe uithaal. Noire heeft veel geïnternd in eerdere delen van de wereld ja, vandaar de verwijzing van Emile naar dat ze internnoobs zijn ja. Dat we dan nu zeggen dat dit geen intern is noem jij het 'verdedigen'? En wat voor redenatie is dat trouwens? Ik zie geen relatie tussen het akkoord moeten gaan dat hij ze internnoobs noemt en dat we nu verdedigen dat Noire niet internt. Je legt onmogelijke verbanden omdat je ze veel te beperkt leest en gebruikt in je replies.

Dus die pm van matthi wijst niet uit dat het verdoezelt word?
En inderdaad ik kan niet hard maken dat het vaker gebeurd maar laten we eens realistisch zijn, natuurlijk gebeurd het zoals het op elke wereld gebeurd.

Wat probeer jij nou in godsnaam te zeggen hiermee? Dat jij denkt dat we achterlijk zijn om met de GS - troepen - te smijten als dat niet hoeft?

Nice try om weeral de focus van de discussie te verleggen. Wij komen uit voor die interns, so deal with it. Jij probeert ze te verdoezelen om geen gezichtsverlies te lijden, terwijl de logjes en screen die ik postte 100% boekdelen spreken over de intenties die Noire had bij het account AR

Je wil dat we uitkomen voor een intern die niet eens een intern is? Fuck logic :D :D

'De intenties', je zegt het al goed. Het was mooi geweest als hij het kon internen ja, dat scheelt weer clears die de stam mooi kan gebruiken op de fronten. Graag zelfs, internen buiten de eigen stam. Maar nee, helaas.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik post morgenavond de skypelogjes wel tussen Steff en mij, laat dan deze onzin achterwege.

Matthias, kap aub met je assumpties die op geen hol gebaseerd zijn. Ty.
 

DeletedUser5114

Guest
Wat probeer jij nou in godsnaam te zeggen hiermee? Dat jij denkt dat we achterlijk zijn om met de GS - troepen - te smijten als dat niet hoeft?
Hoe kom je met dit antwoord dan? het ging erom dat iedereen hier loopt te janken over interns? (maar het net zo goed zelf doen)
 

DeletedUser5114

Guest
Tjaa veel interessants is er sowieso niet gezegd op het 47 fora, eigenlijk best wel erg dat ik Jannes zijn topic het meest interessant vond.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ook al zo'n slappe uithaal. Noire heeft veel geïnternd in eerdere delen van de wereld ja, vandaar de verwijzing van Emile naar dat ze internnoobs zijn ja. Dat we dan nu zeggen dat dit geen intern is noem jij het 'verdedigen'? En wat voor redenatie is dat trouwens? Ik zie geen relatie tussen het akkoord moeten gaan dat hij ze internnoobs noemt en dat we nu verdedigen dat Noire niet internt. Je legt onmogelijke verbanden omdat je ze veel te beperkt leest en gebruikt in je replies.

En zelfs dat blijkt natte vinger werk, nu ik net even serieus ga kijken. Ik heb in totaal 86 dorpen geïnternd, welke in feite gewoon accounts zijn die bb's voor mij edelen.

Op een LH wereld heeft het geen enkele zin om bb's in je cluster te hebben (ofja, laat ik het erop houden dat er teveel redenen tegen zijn). Een compact cluster is altijd beter.

Desondanks staat Noire op dit moment op 339 dorpen wat betekent 252 dorpen geen intern zijn. Goed, als ik de fusie met Priestess dan ook even als intern meetel, waar ik gewoon de spelers zelf nodig heb: dan heb ik "slechts" 227 dorpen overgenomen van de 339 die geen intern zijn.

Nou boehoe. :D
 
Bovenaan