Top/flop spelers

DeletedUser

Guest
Mwaa als ik je hypocriete uitspraken zie doen mag ik je er gewoon op wijzen toch?
Als de discussie me erna interesseert staat er los van :p

En als iemand je dan op hypocriete uitspraken wijst op W45 ga je full teletubbie mode.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5114

Guest
En als iemand je dan op hypocriete uitspraken wijst op W45 ga je full teletubbie mode.
Ochjee jij hier, hoe weet je dan als ik hypocriete uitspraken daar doe terwijl je er niet speelt en de wereld niet kent? Ohja omdat je dat niet weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De blauwe auto is rood.

Moet je toch ook geen genie voor zijn om te zien dat je jezelf tegenspreekt? Als je een beetje redeneer vermogen had en je eigen posts zou nalezen heb je al een antwoord op je eigen vraag.
Zolang je jouw posts zelf niet kan lezen ga ik er niet van uit dat je posts van iemand anders zou kunnen begrijpen.
 
Reactiescore
2.303
Ochjee jij hier, hoe weet je dan als ik hypocriete uitspraken daar doe terwijl je er niet speelt en de wereld niet kent? Ohja omdat je dat niet weet.

Hij heeft denk ik evenlang w45 gespeeld als jij ;p
 
Reactiescore
2.303
Je vergeet erbij dat ik wekelijks met Aldo callde en dat hij mij op de hoogte hield.

En daar ging het om? Je viel hem aan terwijl je totaal niets weet van die speler...
 

DeletedUser5114

Guest
En daar ging het om? Je viel hem aan terwijl je totaal niets weet van die speler...
Hij zegt zelf niet op 45 te spelen en er niks van te weten buiten het AF om, hij deed op 45 ook al retarded en had geen zin om weer een discussie met hem aan te gaan. Waarvoor moet ik hem dan kennen als ik vragen mag?
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt zelf niet op 45 te spelen en er niks van te weten buiten het AF om, hij deed op 45 ook al retarded en had geen zin om weer een discussie met hem aan te gaan.

Retarded? Ik wees je er gewoon op dat je redenatie gewoon op niets trok en toen ik jouw reactie zag wist ik dat je er gewoon niets kan aan doen.
 

DeletedUser5114

Guest
Retarded? Ik wees je er gewoon op dat je redenatie gewoon op niets trok en toen ik jouw reactie zag wist ik dat je er gewoon niets kan aan doen.
Fijn voor je dat je me al zo goed denkt te kennen na een reactie van me, ik ken je niet en het boeit me ook niet wie of wat je bent dat is het verschil. Snap uberhaubt je doel niet om hier op 47 er over te door te gaan?
 
Reactiescore
2.303
Hij zegt zelf niet op 45 te spelen en er niks van te weten buiten het AF om, hij deed op 45 ook al retarded en had geen zin om weer een discussie met hem aan te gaan. Waarvoor moet ik hem dan kennen als ik vragen mag?

Iemand die thijs nog niet eens onderuit kan posten, ben je echt zo makkelijk te pakken ricardo? hahah
Hij heeft het gewoon nooit gezegd of die w45 speelde of niet, hij begon gewoon over je postvermogen :)
 

DeletedUser5114

Guest
Iemand die thijs nog niet eens onderuit kan posten, ben je echt zo makkelijk te pakken ricardo? hahah
Hij heeft het gewoon nooit gezegd of die w45 speelde of niet, hij begon gewoon over je postvermogen :)

Dat zei die wel op 45 Emile ;) en ja natuurlijk is mijn postvermogen belabberd als ik er geen eens tijd of moeite aan verspil zie ook geen reden waarom ik dat nu zou doen? Deze discussie gaat nergens over zoals het op 47 vrijwel altijd is, gaat hier overal van alles en nog wat behalve over de wereld en de gebeurtenissen hier zelf.
 
Reactiescore
2.303
Dat zei die wel op 45 Emile ;) en ja natuurlijk is mijn postvermogen belabberd als ik er geen eens tijd of moeite aan verspil zie ook geen reden waarom ik dat nu zou doen? Deze discussie gaat nergens over zoals het op 47 vrijwel altijd is, gaat hier overal van alles en nog wat behalve over de wereld en de gebeurtenissen hier zelf.

En dat komt allemaal door mensen zoals jullie. Als er ook maar 1 discussie is begin je het te verdoezelen als "het boeit me niet", "ik doe geen moeite", "maakt me totaal niet uit". Als het je allemaal niet uitmaakt post dan ook niet :)
 

DeletedUser5114

Guest
En dat komt allemaal door mensen zoals jullie. Als er ook maar 1 discussie is begin je het te verdoezelen als "het boeit me niet", "ik doe geen moeite", "maakt me totaal niet uit". Als het je allemaal niet uitmaakt post dan ook niet :)
Wanneer deed ik dat dan? Ik deed het gister bij jou omdat die discussie nergens over ging, en hier omdat het wederom nergens over gaat. Ik wil gerust toegeven dat ik die uitspraak op het begin niet na jou had moeten maken zo dat de onzinnige discussie niet begon want dat is de reden van de onzininige discussie niet dat ik zei dat ik er niks om gaf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat zei die wel op 45 Emile ;)

Waarom zou ik een wereld in mijn sig moeten zetten waar ik niet eens speel?

Als ik nu ook al uitleg zal moeten geven over hoe werkwoorden werken en wat het verschil is tussen tegenwoordige tijd en verleden tijd is deze discussie inderdaad niet veel waard.

Vanaf ik een opmerking maakte dat je redenering niets waard was begon je mij persoonlijk aan te vallen op dingen die compleet irrelevant zijn voor hetgeen ik vermelde. De dingen je dan beweerd dat ik zeg of gezegd hebt zijn ook compleet uit de lucht gegrepen puur omdat je niet eens deftig leest/ kan begrijpen wat ik post.

Dat ik dan ga zeggen dat je posts inhoudelijk niets inhouden is maar een logische conclusie. Tip: Lees eerst eens iemand zijn post objectief voor je jou onmiddellijk aangevallen voelt en aanvallen volledig naast de kwestie begint in te zetten.

Iemand die thijs nog niet eens onderuit kan posten, ben je echt zo makkelijk te pakken ricardo? hahah

Thijs* :cool:
 

DeletedUser5114

Guest
Dus omdat ik niet de moeite neem om terug te lezen wat je nou precies zei op 45 betekend dat ik het niet goed gelezen heb toen, fijn om te weten verder rest ben je alleen een doeloze discussie verder aan het doorzetten hier. Maar goed ben nu al veel te lang hier op in gegaan had het beter gewoon kunnen laten bij "okee cool"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.037
[video=youtube;SnK2i5tngRQ]https://www.youtube.com/watch?v=SnK2i5tngRQ[/video]

Bij deze dan mijn bijzonder nuttige bijdrage over hoe deze discussie eruit ziet(bow)
 
Bovenaan