Top/flop spelers

DeletedUser74452

Guest
Moet nu toch wel even goed lachen met de spelers van De Sukke, commentaar blijven leveren op de overstap van SdB/Drogyn naar Deca, maar zelf ook maar gaan lopen naar SiQ. :rolleyes:

Dat De Sukke naar SIQ zou gaan zat er al de hele wereld aan te komen. Iedereen met een beetje spelinzicht zou dat wel gezien hebben, moet ik zeggen. De overstap van SdB en Drogyn naar Deca is ook iets helemaal anders, want naar mijn weten is De Sukke niet samen met zijn vijand naar een nieuwe stam overgestapt?
Correct me if I'm wrong.
 
Reactiescore
539
@Bram, ik denk dat onze situatie compleet anders was dan die van SdB.
Ten eerste was er toen SdB leavde nog geen wolkje aan de lucht. Mythe liep prima, desondanks koos SdB voor Dea omdat hij daar begrijpelijk meer perspectief zag. Intern heeft dat Mythe een hele knauw gegeven.
De Sukke had al 5 dagen een invite staan van Siq. We hebben nog even onze meningen gegeven binnen de stam over een reorganisatie en gekeken of dat wat zou worden. Zoja zouden we gewoon met mythe door kunnen gaan. We zagen hier geen heil in, en hebben toen na een goed gesprek met de leiding besloten in te gaan op de invite.
 

DeletedUser4900

Guest
@Bram, ik denk dat onze situatie compleet anders was dan die van SdB.
Ten eerste was er toen SdB leavde nog geen wolkje aan de lucht. Mythe liep prima, desondanks koos SdB voor Dea omdat hij daar begrijpelijk meer perspectief zag. Intern heeft dat Mythe een hele knauw gegeven.
De Sukke had al 5 dagen een invite staan van Siq. We hebben nog even onze meningen gegeven binnen de stam over een reorganisatie en gekeken of dat wat zou worden. Zoja zouden we gewoon met mythe door kunnen gaan. We zagen hier geen heil in, en hebben toen na een goed gesprek met de leiding besloten in te gaan op de invite.

Dus als ik het goed begrijp ben je weg gegaan omdat de leiding niet de juiste reorganisatie deed, maar ze nu wel je stamgenoten zijn:(
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp ben je weg gegaan omdat de leiding niet de juiste reorganisatie deed, maar ze nu wel je stamgenoten zijn:(

Wij zijn vertrokken omdat we ons niet konden vinden in het door de leiding uitgestippelde beleid. Dat zij daar vervolgens zelf hun conclusies uit trekken kunnen wij vrij weinig aan veranderen. Bovendien hadden we niks tegen hen als stamgenoten, we zagen enkel geen perspectief meer in Mythe. hoe spijtig ik het ook vind :(
 

DeletedUser76153

Guest
Het was al een wonder dat hij zo snel groeide.
Wanneer de edeltjes op zijn zakt hij wel terug vgm.
 

DeletedUser76132

Guest
een mega noob intern maarja, deca speelt nu eenmaal zielig ook Ftype probeert kleine stammen te manipuleren.
 

DeletedUser57788

Guest
een mega noob intern maarja, deca speelt nu eenmaal zielig ook Ftype probeert kleine stammen te manipuleren.

Wauw een mega noob intern & dit komende van de stam met meeste interns?
Bovendien verwijs je nu naar -an- en krijg je dus duidelijk maar fragmenten doorgestuurd van .whitewolf. Bemoei je niet met dingen waar je het fijne niet van af weet ;)
Het is bovendien ook wel grappig dat iemand van SiQ. zo'n uitspraken gaat doen, jullie staan nogal bekend voor manipulatief gedrag (ik denk maar aan de stam Unit)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67063

Guest
Verslagen tegenstanders (Stammen)

Als aanvaller
Rang Stamnaam Verslagen
1 Sanctum of Imperceivable Quality 20,54 Mil.
2 Decaffeinato Intenso 20,49 Mil.

Ik denk dat Siq. minder lang bestaat als Deca?

Om dan met minder leden een hoger ODA te hebben is Siq. de intern stam van de wereld.
Wat mij dan te binnen schiet is of jullie zijn eigenlijk de intern stam van de wereld of geen van beide stammen is een intern stam.

Gelieve mij te verbeteren als ik iets verkeerd zie.
 

DeletedUser57788

Guest
Verslagen tegenstanders (Stammen)

Als aanvaller
Rang Stamnaam Verslagen
1 Sanctum of Imperceivable Quality 20,54 Mil.
2 Decaffeinato Intenso 20,49 Mil.

Ik denk dat Siq. minder lang bestaat als Deca?

Om dan met minder leden een hoger ODA te hebben is Siq. de intern stam van de wereld.
Wat mij dan te binnen schiet is of jullie zijn eigenlijk de intern stam van de wereld of geen van beide stammen is een intern stam.

Gelieve mij te verbeteren als ik iets verkeerd zie.

Moet ik nu echt het aantal interns gaan aanhalen van SiQ. ?
Er zijn alweer 2 huidige interns bezig die groter zijn dan Obit0 hoor.
Ik denk maar aan
De sukke => Tomatensap
Marstyle => Euroo

Maar als je echt wil dat ik een lijstje maak van alle interns van SiQ. , met plezier
 

DeletedUser67063

Guest
Ja dat zou ik heel leuk vinden, als je dan toch nog tijd over moest hebben gelieve ook alle interns een bb dorpen van Deca erbij te plaatsen zodat we deze naast elkaar kunnen leggen.

Zo krijgen we een beter totaal beeld.

Alvast bedankt voor al uw moeite en het spenderen van uw kostbare tijd aan deze nutteloze kwestie.
 

DeletedUser76153

Guest
Moet ik nu echt het aantal interns gaan aanhalen van SiQ. ?
Er zijn alweer 2 huidige interns bezig die groter zijn dan Obit0 hoor.
Ik denk maar aan
De sukke => Tomatensap
Marstyle => Euroo

Maar als je echt wil dat ik een lijstje maak van alle interns van SiQ. , met plezier

Zet er ondertussen die bij van Deca ook, als je post het maximum van 10000 tekens niet overschrijdt voor Deca natuurlijk.
 

DeletedUser57788

Guest
Ja dat zou ik heel leuk vinden, als je dan toch nog tijd over moest hebben gelieve ook alle interns een bb dorpen van Deca erbij te plaatsen zodat we deze naast elkaar kunnen leggen.

Zo krijgen we een beter totaal beeld.

Alvast bedankt voor al uw moeite en het spenderen van uw kostbare tijd aan deze nutteloze kwestie.

Bbdorpen geeft een vertekend beeld. Kijk maar naar lunchbox, die nam afgelopen 2 weken heel wat bb dorpen, maar die stonden wel vol met troepen uiteraard.
Maar goed, ik voeg bbdorpen wel toe, is toch in jullie nadeel na die stunt van roadkill :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67063

Guest
Een fusie is een intern maar die dorpen zijn ooit wel gecleard door de andere speler die het account gaat versterken, hij heeft er dus ook troepen voor moeten verslagen maar voor jou lijkt het een intern.

Indien je een MB een dorp laat clearen komt er geen ODA bij maar is het ook geen intern wat dus ook verkeerd opgevat kan worden door jou.

Deze kwestie is veel complexer als iedereen zou denken dus ik wens je veel succes met het zo goed mogelijk uitwerken van dit "project" zodat we allen en zo correct mogelijke weergave krijgen.

Hoe jij een intern ziet zal natuurlijk bepalen welke dorpen erin opgenomen worden en welke niet maar die keuze laat ik volledig aan jou.
 

DeletedUser57788

Guest
Ik ga me dus enkel toewijden tot de grootste overnames van beide stammen.

1. Deca :
deca.jpg
=> 85 barbarendorpen (zitten heel wat dorpen bij die vol zaten met troepen, aangezien er een speler van 300k op delete ging)
=> Wieze2 is een intern , goed voor 25 overnames
=> Xhaze is een intern , goed voor 24 overnames
=> JSB is een intern, goed voor 23 overnames
=> Kingandqueen is een intern , goed voor 22 overnames
=> Chicago is een intern, goed voor 18 overnames
=> Obit0 is een intern, goed voor 17 overnames (nog bezig met internen)

Totaal : 214 Overnames
Toekomstige interns: Obit0 nog goed voor 70 overnames

2. SiQ.
siq.jpg
=> 97 Barbarendorpen
=> Dumbeldorf is een intern, goed voor 40 overnames
=> Thatsanothercake is een intern, goed voor 30 overnames
=> Rohba is een intern, goed voor 29 Overnames
=> 88San934 is een intern, goed voor 21 overnames
=> Drollenketser23 is een intern, goed voor 18 overnames
=> QuinPa. is een intern , goed voor 15 overnames
=> Tomatensap staat nog niet tussen de lijst, aangezien De sukke nog maar net in SiQ. zit, toch zal ik hem hier mee gaan rekenen.
==> Goed voor 37 overnames (nog bezig met internen)
=> Rickmoois was een intern, maar die tel ik niet mee aangezien sneaky geen deel meer uitmaakt van SiQ.

Totaal : 287 overnames
Toekomstige interns : Tomatensap - Euroo : goed voor nog een 90 overnames.


Verschil huidige overnames : 73 dorpen
Verschil toekomstige overnames : 20 dorpen

Een fusie is een intern maar die dorpen zijn ooit wel gecleard door de andere speler die het account gaat versterken, hij heeft er dus ook troepen voor moeten verslagen maar voor jou lijkt het een intern.

Indien je een MB een dorp laat clearen komt er geen ODA bij maar is het ook geen intern wat dus ook verkeerd opgevat kan worden door jou.

Deze kwestie is veel complexer als iedereen zou denken dus ik wens je veel succes met het zo goed mogelijk uitwerken van dit "project" zodat we allen en zo correct mogelijke weergave krijgen.

Hoe jij een intern ziet zal natuurlijk bepalen welke dorpen erin opgenomen worden en welke niet maar die keuze laat ik volledig aan jou.

Ik bekijk beide stammen op diezelfde manier, wat ik voor jullie als intern reken, is net hetzelfde bij ons.
 

DeletedUser67063

Guest
Bedankt voor deze mooie post, ik dacht direct hoe komt Siq. aan zoveel bb dorpen maar ik vermoed dat Chef daar een groot aandeel in heeft gehad :p
 

DeletedUser57788

Guest
Bedankt voor deze mooie post, ik dacht direct hoe komt Siq. aan zoveel bb dorpen maar ik vermoed dat Chef daar een groot aandeel in heeft gehad :p

Geen probleem.
Als je dan nog eens zou gaan kijken hoeveel bb dorpen genomen werd door lunchbox, dan kom je op een totaal van 20 bbdorpen. Die bbdorpen waren van een speler genaamd Thebonecrusher die op delete ging, er stonden dus wel degelijk troepen in.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik wat toekomstige interns vergeten ben, ik ben ook niet van alle stamgenoten op de hoogte of ze in de toekomst een fusie zullen doen. Dit geldt natuurlijk ook bij SiQ. want daar heb ik ook geen zicht op toekomstige fusies, behalve euroo dan :)

Om het nog even duidelijker te maken

Deca heeft van de 1239 overnames , 214 intern => 17,27% van de overnames
SiQ heeft van de 939 overnames, 287 intern. =>30,58% van de overnames
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76153

Guest
Waarlijk bedankt Jurgen voor deze mooie en goed onderbouwde post. Dit is de manier om deftige propaganda te voeren, objectief en informatief over beide partijen.
SiQ heeft duidelijk meer geïnternd. Dat is dus een feit.
 
Bovenaan