Top/flop spelers

DeletedUser77215

Guest
Stel eens iets voor zou ik zeggen! ;)

Ooh, waarde prins der Saiyans, reeds menige uren heb ik het hoofd gebroken over een onderwerp dat gepast zou zijn voor wereld 46. Maar niets volstaat aan het ongeziene niveau dat dit forum kent. Intelligentie van dergelijke hoge kwaliteit vereist iets meer! Meer dan zomaar een onderwerp! Nee, dit forum heeft iets nodig dat sensatie teweeg brengt! Sensatie met een grote S! Sensatie van de bovenste plank!

Daarom daag ik u allen uit, beste forumgangers! Zoek en vind een geschikt onderwerp dat uren leesplezier en emoties met zich meebrengt! Roep dit forum weer tot leven!
 
Reactiescore
241
Clinton, Trump of Ted Cruz?
 
Reactiescore
241
Heeft die een kans dan? :rolleyes:

Ik zie het zo, bij de democraten is overduidelijk clinton de winnaar, bij de republikeinen krijgt trum de meeste stemmen. Echter heeft in binnen het republikeinse "bestuur" veel tegenstand. En is het nog maar de vraag of hij als presidents kandidaat gekozen wordt, dit kan ook nog Ted Cruz zijn nu Rubio zich teruggetrokken heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64057

Guest
Wat si jullie mening van rbeaksite?

vraag ik naar aanleiding van zijn clusterfucks
 

DeletedUser73497

Guest
Hallo iedereen,

Na een tijdje afwezigheid IG en AF door verschrikkelijke omstandigheden hebben we gisteren een inhaalspurt gemaakt :)
En omdat ik zie dat het AF terug wat stil valt neem ik een klein initiatief weer activiteit in deze wereld te pompen..

Laten we de top 10 van deze wereld eens beschrijven met hieraan de twee top stammen gekoppeld.

ftype:

33a5s01.png


Lemarq:

2uo5469.png


GruttePi3r:

2exn5s6.png


As.iLayDying:

juy0qc.png


GameBreak:

6zpj15.png


Liquicity:

15dazaa.png


Evoker of Lament:

ir6i5l.png


Stan de burittoman.:

347z148.png


El terror amenaza:

e99eu9.png


Bougieboy:

2r3zf4l.png



Hoop dat jullie allemaal genieten van het kleine stukje tekst, iedereen kijkt uit naar wie deze wereld zal winnen :p

spkw84.png

En wens iedereen nog een fijn Pasen!
 

DeletedUser64057

Guest
Neee ejadeon als je dit nou had verteld was ik egwoon door blijven edelen inplaats van edels sparen, dan ahd ik ngosteeds top 10 gestaan:eek: nu sta ik neit in dit lijstje:(
 

DeletedUser

Guest
Mooi gemaakt Jadeon, zulke posts mogen idd wat vaker gemaakt worden. :D
 
Reactiescore
241
Hallo iedereen,

Na een tijdje afwezigheid IG en AF door verschrikkelijke omstandigheden hebben we gisteren een inhaalspurt gemaakt :)
En omdat ik zie dat het AF terug wat stil valt neem ik een klein initiatief weer activiteit in deze wereld te pompen..

Laten we de top 10 van deze wereld eens beschrijven met hieraan de twee top stammen gekoppeld.

ftype:

33a5s01.png


Lemarq:

2uo5469.png


GruttePi3r:

2exn5s6.png


As.iLayDying:

juy0qc.png


GameBreak:

6zpj15.png


Liquicity:

15dazaa.png


Evoker of Lament:

ir6i5l.png


Stan de burittoman.:

347z148.png


El terror amenaza:

e99eu9.png


Bougieboy:

2r3zf4l.png



Hoop dat jullie allemaal genieten van het kleine stukje tekst, iedereen kijkt uit naar wie deze wereld zal winnen :p

spkw84.png

En wens iedereen nog een fijn Pasen!

Heel erg mooi gedaan, duidelijk te zien dat SIQ met het mindere aantal leden toch duidelijk de top 10 domineert :)

Ik en ik hoop dat een ieder van jullie goede paasdagen heeft gehad!

Groet Eelco
 

DeletedUser64057

Guest
Heel erg mooi gedaan, duidelijk te zien dat SIQ met het mindere aantal leden toch duidelijk de top 10 domineert :)

Ik en ik hoop dat een ieder van jullie goede paasdagen heeft gehad!

Groet Eelco

5 vs 5 als ik me niet vergis
 

DeletedUser76669

Guest
Heel erg mooi gedaan, duidelijk te zien dat SIQ met het mindere aantal leden toch duidelijk de top 10 domineert :)

Ik en ik hoop dat een ieder van jullie goede paasdagen heeft gehad!

Groet Eelco

Schitterend. Visionair. Lang leve Grutte!

Mooie post Jadeonfounder.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk dat ik op de ranglijst alleen maar interners moet bijhouden :p.

Mooie post Robin!
 
Reactiescore
241
5 vs 5 als ik me niet vergis

Tel de puntjes van die vijf eens bij elkaar op en kijken wie er meer heeft ;)

Schitterend. Visionair. Lang leve Grutte!

Wil van jou nog wel een onderbouwing waarom Gruttepi3r een slecht leiders figuur zou zijn, je kwam laatst met zo'n losse flodder zonder argumenten. Later werd er om uitleg gevraagd maar Daan was opeens nergens meer te vinden :eek:

Jullie hebben 5 leden in de top 25 staan qua grondstoffen geplunderd in een dag. Zegt genoeg over hoe hard jullie ervoor moeten werken. :)

Leuk feitje, jullie farmen zoveel en toch domineert SIQ de top, zoveel farmen en nog niet genoeg. Wat zal dat frustrerend zijn...

En als we naar ODA kijken? :rolleyes::rolleyes:

oke? Maar daar hoor je mijn niks over zeggen, dus een erg vreemde en vooral agressieve reactie..

Zijn we inmiddels gewend, zoals ik het hier boven ook beschreef bestaan die posts met name uit losse flodders die kant nog wal raken. Deca heeft iig een goede af'er als "leiderfiguur" :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan