Top/flop spelers

DeletedUser65510

Guest
Ben eens benieuwd naar deze ontwikkeling. Met SiQ zie ik geen directe fusie gebeuren, puur door het niveauverschil dat SiQ. als geprofileerde elitestam zal verzwakken naar mijn mening. Misschien een core-stam benaderd voor een fusie? |M| mogelijk? Of staat Mythe gewoon op vallen & zal dat vanavond bevestigd worden?
 

DeletedUser77215

Guest
Of een superfusie met Mythe, Mora & Unit!

Ik ben alleszins benieuwd.
 

DeletedUser4900

Guest
Mensen kunnen tegenwoordig niet meer wachten, en oh oh oh wat zijn ze nieuwsgierig:D
 

DeletedUser

Guest
Top - of flopspeler: De Sukke.

Wat waren De Sukke zijn beweegredenen? Is het omdat de dorpen in de rim uitgestorven waren en zijn edelrichting klein tot onbestaande was? Was hij op zoek naar roem en faam en achtte hij deze niet te vinden bij Mythe?

Vele vragen spoken door mijn hoofd, daarom, beste forumganger, vraag ik uw mening over deze actie.

Is het een tactische meesterzet of een dubieuze blunder?

Als je een klein beetje terug leest kun je zien dat ik al deels uitleg heb gegeven over onze redenen om Mythe. te verlaten. Wat betreft de overname van het Tomatensap. account, zal ik ook een korte uitleg geven.

Tomatensap. en wij werkten al enige tijd samen aangezien onze clusters op elkaar aansloten binnen Mythe. Na enige tijd gaf Tomatensap. aan dat hij wegens de inactiviteit op zoek was naar een co-speler of een fusie. Gezien het feit dat bij ons ook een speler wegviel en wij ook op zoek waren naar een versterking was de keuze snel gemaakt. Helemaal gezien onze clusters immers toch al op elkaar aansloten.

Wat betreft de OD-rang, ben ik het volledig mee eens. Hebben nog niet veel tegenstand ontvangen op onze positie, mede dankzij goed werk van onze MB-slaafjes :p. Maar maak je geen zorgen, de OD komt later nog wel, daar twijfel ik niet over. :D Onze tijd om te beuken komt nog wel! :ram:
 

DeletedUser77215

Guest
Als je een klein beetje terug leest kun je zien dat ik al deels uitleg heb gegeven over onze redenen om Mythe. te verlaten. Wat betreft de overname van het Tomatensap. account, zal ik ook een korte uitleg geven.

Tomatensap. en wij werkten al enige tijd samen aangezien onze clusters op elkaar aansloten binnen Mythe. Na enige tijd gaf Tomatensap. aan dat hij wegens de inactiviteit op zoek was naar een co-speler of een fusie. Gezien het feit dat bij ons ook een speler wegviel en wij ook op zoek waren naar een versterking was de keuze snel gemaakt. Helemaal gezien onze clusters immers toch al op elkaar aansloten.

Wat betreft de OD-rang, ben ik het volledig mee eens. Hebben nog niet veel tegenstand ontvangen op onze positie, mede dankzij goed werk van onze MB-slaafjes :p. Maar maak je geen zorgen, de OD komt later nog wel, daar twijfel ik niet over. :D Onze tijd om te beuken komt nog wel! :ram:

Bedankt voor de verduidelijking.

Ben benieuwd welke gevolgen dit gaat hebben op het verloop van de wereld.
Zal Mythe zich wreken of laten zij dit zomaar gebeuren?
 

DeletedUser

Guest
Hahah jouw manier van posten is echt geniaal, alsof je een commentator bent. Iemand die van boven verslag uitbrengt over de wereld :p

Als je nog meer vragen hebt Guust, stel ze gerust ;)
 
Bovenaan