Top/flop Spelers

DeletedUser5148

Guest
Volgens mij is 99% van elke stam via intern/bans/quitters verdient xD

En je kan het zien als opgeven xD
Maar ja mijn plezier in W45 is zodanig laag Saté is ook gewoon kinderspel tot heden geweest. Nog nooit zo saai groot geworden.
Het is dat we clears verloren, maar voelt als intern zo simpel gaat het :')

Dat ik liever weer op W6 ga focussen en daar binnenkort weer actief ga loggen.
Of ergens anders ga spelen is dus logisch lijkt me?

Ik heb het drie dagen geleden nog gezegd: je bent emo, ga weg meid. Als je wil stoppen doe het dan ook!? Ik zei enkele dagen geleden ook dat Saté nog niets heeft moeten doen en zwaar overrated is. Door al je praat hier bevestig je mijn verhaal. Skills kan je hebben maar een goede attitude heb je duidelijk niet. Als je denkt dat er voor de dorpen van Saccha niet is gevochten Rebecca (je praat dat er nog niet is gestreden), vraag dan even aan Void en Donn hoe ze daarover denken. Domme praatjes door een dom spelertje.
Ik blijf erbij: je bent average. En als je deze zomer nog speelt en ik heb er de mogelijkheid voor, dan zullen wij eens fronten. ;) Wel niet te snel emo wezen dan, anders is het voor mij ook kinderspel.

Vertel me trouwens eens over bans? Wie is er gebanned? Heb ik iets gemist?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik heb het drie dagen geleden nog gezegd: je bent emo, ga weg meid. Als je wil stoppen doe het dan ook!? Ik zei enkele dagen geleden ook dat Saté nog niets heeft moeten doen en zwaar overrated is. Door al je praat hier bevestig je mijn verhaal. Skills kan je hebben maar een goede attitude heb je duidelijk niet. Als je denkt dat er voor de dorpen van Saccha niet is gevochten Rebecca (je praat dat er nog niet is gestreden), vraag dan even aan Void en Donn hoe ze daarover denken. Domme praatjes door een dom spelertje.
Ik blijf erbij: je bent average. En als je deze zomer nog speelt en ik heb er de mogelijkheid voor, dan zullen wij eens fronten. ;) Wel niet te snel emo wezen dan, anders is het voor mij ook kinderspel.

Vertel me trouwens eens over bans? Wie is er gebanned? Heb ik iets gemist?

aZemmel had een ban :(
 

DeletedUser61134

Guest
De wereld is zo uitdagend als je het zelf maakt. Het is niet zo dat het niveau op deze wereld zoveel lager is dan op andere werelden. Op w6 zul je die uitdaging al helemaal niet vinden:rolleyes: Als je graag uitdaging wilt, is het aan jou om die uitdaging op te zoeken. Ik denk dat Hora hun dorpjes niet gratis afgeven en je hebt nu de kans om dat te testen. Dat je er dan net nu de brui aan gaat geven, vind ik behoorlijk tegenvallen van de nr1 van de wereld.

Mwah W6 momenteel meer strijd dan op W45 :p
Is gewoon dat vijand bb's edelt en wij niks doen.

@ seyra

In zomervakantie ben ik vast niet in Nederland :p

En er waren 4-5 bans in OW/Error.
Enkele zijn alweer vrijgegeven omdat ze helemaal niks fout gedaan hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
Ik heb het drie dagen geleden nog gezegd: je bent emo, ga weg meid. Als je wil stoppen doe het dan ook!? Ik zei enkele dagen geleden ook dat Saté nog niets heeft moeten doen en zwaar overrated is. Door al je praat hier bevestig je mijn verhaal. Skills kan je hebben maar een goede attitude heb je duidelijk niet. Als je denkt dat er voor de dorpen van Saccha niet is gevochten Rebecca (je praat dat er nog niet is gestreden), vraag dan even aan Void en Donn hoe ze daarover denken. Domme praatjes door een dom spelertje.
Ik blijf erbij: je bent average. En als je deze zomer nog speelt en ik heb er de mogelijkheid voor, dan zullen wij eens fronten. ;) Wel niet te snel emo wezen dan, anders is het voor mij ook kinderspel.

Vertel me trouwens eens over bans? Wie is er gebanned? Heb ik iets gemist?

Wisseldiensten gedraaid op Saccha om nog te redden wat er te redden valt met o.a.: .The Void, Naevius, Freaker Play, Creativity, The Dicktator, Reckless. Het was echt een puinaccount, maar o.a. Axel en Jerome hebben een puike prestatie geleverd met het recapfest op Donn 40. :)
 

DeletedUser5148

Guest
Mwah W6 momenteel meer strijd dan op W45 :p
Is gewoon dat vijand bb's edelt en wij niks doen.

@ seyra

In zomervakantie ben ik vast niet in Nederland :p

En er waren 4-5 bans in OW/Error.
Enkele zijn alweer vrijgegeven omdat ze helemaal niks fout gedaan hebben

Oei, straks hebben we dus bb's om te edelen? :)
 

DeletedUser73272

Guest
Wisseldiensten gedraaid op Saccha om nog te redden wat er te redden valt met o.a.: .The Void, Naevius, Freaker Play, Creativity, The Dicktator, Reckless. Het was echt een puinaccount, maar o.a. Axel en Jerome hebben een puike prestatie geleverd met het recapfest op Donn 40. :)

Ik heb ook aardig wat uurtjes gedraaid op sasscha!:mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser27722

Guest
Promo is nog het enig lichtpuntje als speeder ook niet post.

Serenity en Fabian ook (cool)

<3 <3

Ja het lijkt me logisch dat je wegloopt? :)
Maar je hebt wel gelijk van het niveau van w45, jammer dat wij in de rim liggen.
Overigens heb je nu front met Hora en dan plots wil je gaan stoppen? Op het moment dat je tegenstand zult krijgen?
W45 is nog lang niet gespeeld.

Jump dan naar front, luierik, heb ik ook gedaan! :eek:
 
Reactiescore
255
cheshire topspeler.
 
Reactiescore
2.303
Ik vroeg jeremy werkelijk niks :eek:
Thanks lieve schat (l)
 
Reactiescore
2.039
Ik heb het drie dagen geleden nog gezegd: je bent emo, ga weg meid. Als je wil stoppen doe het dan ook!? Ik zei enkele dagen geleden ook dat Saté nog niets heeft moeten doen en zwaar overrated is. Door al je praat hier bevestig je mijn verhaal. Skills kan je hebben maar een goede attitude heb je duidelijk niet. Als je denkt dat er voor de dorpen van Saccha niet is gevochten Rebecca (je praat dat er nog niet is gestreden), vraag dan even aan Void en Donn hoe ze daarover denken. Domme praatjes door een dom spelertje.
Ik blijf erbij: je bent average. En als je deze zomer nog speelt en ik heb er de mogelijkheid voor, dan zullen wij eens fronten. ;) Wel niet te snel emo wezen dan, anders is het voor mij ook kinderspel.

Vertel me trouwens eens over bans? Wie is er gebanned? Heb ik iets gemist?

Werd jij niet op w29 nog gebanned omdat je misbruik maakte van TBR samen met mark? :D:rolleyes2:
 
Reactiescore
2.303

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Grote baas die Jona..
 
Bovenaan