Top/flop Spelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser75767

Guest
Het idee dat je hier van schrikt laat mij schrikken. Op w45 speelt heel weinig kwaliteit dat is al algemeen bekend. Ook wrijf je het ons maar wat graag in dat W45 meer om interne en diplomatische oplossingen gaat dan enkel rammen. Dan krijg je zulke top 5 is de wereld. Want naar mijn mening zijn er maar een 10 accounts die echt wat voorstellen.

Welke 10 dan? p
 

DeletedUser77130

Guest
Het idee dat je hier van schrikt laat mij schrikken. Op w45 speelt heel weinig kwaliteit dat is al algemeen bekend. Ook wrijf je het ons maar wat graag in dat W45 meer om interne en diplomatische oplossingen gaat dan enkel rammen. Dan krijg je zulke top 5 is de wereld. Want naar mijn mening zijn er maar een 10 accounts die echt wat voorstellen.

Ik ben benieuwd naar het lijstje. :)
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al aangaf, je begint in mijn voetsporen te treden qua arrogantie.

Overigens ben ik voor de wat uitdagende aanpak gegaan, door YOLO ook daadwerkelijk tegen me op te zetten. Jij doet het tegenovergestelde, beetje het schoothondje idee. Dan word ik liever overgenomen nadat ik waardig gevochten heb, dan dat ik schuil achter de grotere stammen en vervolgens het einde van de wereld haal.

Verder kan je wel aan je samenwerking oefenen. Je beweert samengewerkt te hebben om mij neer te halen, maar van jouw kant heb ik weinig gemerkt.

Doe jij nou eens ff niet zo stoer. :)

Voorzover ik me herinner had je moeite met een aantal pietluttige 2K dorpjes van plubie te edelen.

Jouw woorden:

"Lil Kleine op 17.04. om 13:00 uur
vallen jullie ook plubie aan, want heb het best zwaar met m."

Jouw bijdrage aan de ondergang van b4l bestaat uit een paar geëdelde dorpen van inactieve spelers, meer niet. Toen er nog verdedigd werd speelde je niks klaar, dus met hier nu even stoer te gaan lopen doen maak je alleen jezelf belachelijk.

Ook goed om te weten dat er geen samenwerking is met jou (ook weer je eigen woorden). :D

"Bovendien werken wij niet samen met YOLO alleen in het geval toen we jullie even moesten opruimen"

Dan neem je het me vast niet kwalijk als ik binnenkort wat clears en edels jullie kant op stuur? :D

Matt --> Azami.

Dit hierboven


Fans mogen mij altijd ingame een pm sturen;)

werd vooraf nog gezegd, lijkt me wel zo fijn als je daar ook even op antwoord inplaats van weer onder te duiken waar je zo goed in bent.
 
Bovenaan