Top/flop Spelers

DeletedUser48278

Guest
Ach TW is toch tanende, zoveel goede spelers zijn er niet meer.
 

DeletedUser24338

Guest
Je kan imho niet zeker zijn dat een idee hier niet kan slagen, omdat het elders niet slaagde. (Verschillende communities.) Maar goed, helaas is dit onderwerp geen speler. :p
 

DeletedUser

Guest
Vraag het me af, er zullen wel meer 'toppers' op afkomen. Maar de huidige werelden bestaan ook veel uit spelers die geilen op het pp-gebeuren. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n pp-loze wereld eigenlijk helemaal niet zo veel spelers gaat trekken. Geloof dat zoiets zich ook afgelopen week bewees op de .net server..

Op .de is er tegelijkertijd een pp-vrije wereld en een pp wereld gestart. PP-wereld heeft 30k spelers, pp-vrije slechts 8k... Dus je hebt inderdaad gelijk, jammer genoeg...
 

DeletedUser72524

Guest
De vraag is eerder wanneer ben je een goede speler. Ik vind zeggen dat er geen goede spelers zijn bullshit. Omdat naar mijn mening je goed bent als je beter bent dan je concurrenten. Zodra het niveau daalt zullen de middelmatige spelers van voorheen goed worden. Of is het nu het geval dat het verschil tussen goed en slecht juist minder is geworden, vanwege de strengere eisen op scripts en ook het makkelijk maken van bepaalde functies op tw, waardoor het spelen voor een noob makkelijker wordt.
 

DeletedUser48278

Guest
Goed is voor mij inzicht hebben en een persoonlijkheid zijn.
 

DeletedUser74676

Guest
Jeetje... deze discussie krijgt mijn eerste post!

Hey mensen ik ben Nicky.

Speler van TW.net die het maar weer eens gaat proberen op de NL server
 

DeletedUser76162

Guest
Vraag het me af, er zullen wel meer 'toppers' op afkomen. Maar de huidige werelden bestaan ook veel uit spelers die geilen op het pp-gebeuren. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n pp-loze wereld eigenlijk helemaal niet zo veel spelers gaat trekken. Geloof dat zoiets zich ook afgelopen week bewees op de .net server..


Een ietwat klein wereldje met "de pro's" en zonder pp-geilers is toch hartstikke chill :D
 

DeletedUser74676

Guest
de non pp werelden zijn niet leuk^^ ga jij nog maar eens zonder PA spelen.. toch even heel wat anders haha

Of je moet zonder pa gewend zijn
 

DeletedUser75778

Guest
Zonder pp doel ik op grondstoffen kopen en GS bonus etc.

Ik zou graag een wereld hebben met alleen pa en am. En dat gecombineerd met limited haul en geen vlaggen :)
 

DeletedUser74676

Guest
kom op .net spelen ? Daar is het niveau kwa skils naar mijn gevoel ook wat hoger (mijn mening)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan FA op zich wel waarderen, anders moet ik gewoon met bookmarks werken :D

Overigens zou ik met alle liefde voor een kleinere wereld gaan, mits deze vrij is van al de pp zooi.
Het enige waar ik nog aan twijfel wat betreft 'overpowered' functies vind ik het kata item, ik weet dat het nogal een cliché is om dat op te brengen, maar enerzijds snap ik dat het deel van het spel is, anderzijds kan het wel je carrière vrij snel tot een einde brengen als je vijand deze toevallig als eerste item treft :eek:
 

DeletedUser74676

Guest
nja.. is nu eenmaal niks aan te doen! geluk hoort nu eenmaal in het leven! :catapult::catapult::catapult:
 

DeletedUser75812

Guest
Hahaha, beheers jezelf jonge:p

En ja, kom je bij me spelen? Dan krijg je binnenkort de kans om het tegen die pp noobjes op te nemen :cool:

Ondanks dat ik dat bijzonder graag gewild zou hebben, ben ik in deze wereld geen core speler maar bevind me in de rim ergens tussen al die barbarendorpjes en bosjes op de kaart. Speel dus al op een ander account, go try find me :D.
Thanks voor het aanbod though, lekker bikkelen deze wereld weer hé!

^
|
Flopspeler.

Wees eens lief voor die lieve knul Steven.
Speel jij ook al w45? Samen met Per? Moet wel een knap account zijn dan. :p
 
Bovenaan