Top/flop Spelers

DeletedUser75812

Guest
Ik vind het lachwekkend dat niemand van jullie tot staat is om inhoudelijk op harry zijn post te reageren. Jullie ouwehoeren allemaal om de kwestie heen en proberen hem het zwijgen op te leggen met irrelevante feiten.

Zijn post bestempelen als onzin, hem zien als een mindere speler of noemen dat het team dat zoveel pp gebruikt zoiezo beter zou starten dan 99 % van nl.. Kom op man, wat een droevige p&p. Maar speel jij vooral de billenlikker van gasten die noob genoeg zijn om pp te gebruiken of gebruik zelf lekker nog wat meer pp. Bepaalt indrukwekkend ben je niet.

Die knullies moet je gewoon lekker in hun dromenwereld laten zitten te denken dat ze iets voorstellen door het gigantische misbruik van PP te willen goed praten of dat ze iets op het AF voorstellen. :D

~~~~

Leaving Behind,

Ik denk dat n1i1k1k1i12 al veel dingen duidelijk ter woorden heeft gebracht.
Daarmee deel ik dan ook op meerdere punten zijn mening en zal onnodige herhaling zijn. In het kort dus;

Mijn mening voor dat soort spelers die hun rank kopen met IRL geld, bedoel PP natuurlijk, is dat ze de komende maanden in mijn ogen, lijkt me ook in andermans ogen, helemaal niets zullen voorstellen qua "prestatie" en zelfs als ze de wereld misschien uiteindelijk winnen, zal die die aantekening op hun hoofd staan. Tis een gigantische voorsprong kopen om vervolgens nooit meer om te kijken. Beetje spelers wegwerken met een grootse overmacht zal je ook geen prestatie kunnen noemen, zeker niet als die prestatie, ik zal het nog eens noemen, GEKOCHT is. Voorsprong die je koopt en maar kunt blijven uitbouwen, zeker in het begin waar het zo van belang is. Zou jou niet hoeven uitleggen dat je die voorsprong nog gigantischer kan blijven uitbouwen, noem maar iets als farmen etc, je een abnormale voorsprong hebt op de rest. Je blijft dus maar als je het dus echt goed doet steeds abnormaler groter worden dan de rest. Je spreekt niet over "paar daagjes voorsprong meer", dit is veel meer dan dat. Blijven ze goed doorgaan en worden ze abnormaal gigantisch, blijft het nog steeds een zielige noob prestatie om het op die manier te behalen. Bah, walgelijk dat dat soort spelers denken iets voor te stellen.

Alles wat je noemt in je stukje van je post over GS gebruik is iets hoe je altijd al TW zou moeten spelen mocht je iets willen gaan voorstellen in de toekomst. Lijkt me allemaal vrij logisch, draait het spelletje nou een maal om.
Dat je dingen durft te noemen als dat je het GS wel goed moet gebruiken tijdens het starten is eigenlijk dan ook te grappig voor woorden en doet me dan ook echt afvragen op wat voor niveau je zit, dat je dat uberhaupt nog durft aan te halen. Zoals n1i1k1k1i12, al zei, iedere niet gehele debiel, gemiddelde speler, noob die basis tutorial doorgelezen heeft, met nog iets van hersenen kan met 10k pp knallen de "top" behalen. Desnoods maak je er 20K van, komt op hetzelfde neer, groots misbruik en je overwinning kopen.

Of ze nou wat leuks laten zien of niet, zal nooit wegnemen dat ze een onterechte voorsprong hebben genomen om wat voor reden dan ook. Die reden zal gewoon altijd noob zijn dus zullen ze ook moeten aanvaarden dat ze komende maanden niets zullen voorstellen dan een stel noob PP-abusers.

Geen goed woordje over voor PP-abusers.
 

DeletedUser

Guest
Die knullies moet je gewoon lekker in hun dromenwereld laten zitten te denken dat ze iets voorstellen door het gigantische misbruik van PP te willen goed praten of dat ze iets op het AF voorstellen. :D

Wij stellen nochtans heel veel voor. :eek: Hebben jou eruit gestart!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nee jonge, nog een extra wereld kan ik er niet bij hebben. Overigens is het in de start, dat doe ik niet he:$
 

DeletedUser48278

Guest
Re: Grappige IGM's

Je haalt twee verschillende dingen door elkaar. Ik ben het 100% met je eens dat Friggin niet op plek 1 zou staan zonder pp te hebben gebruikt. Maar wat heeft dat voor relatie met incapabel zijn? Precies, geen. We hebben hier te maken met een team van 5 spelers, wat door goed samen te werken een van de beste teams van w45 is. Zonder pp zullen ze al lekker starten en het feit dat ze pp gebruiken zorgt er enkel en alleen voor dat ze sneller starten. Welke hersenkronkel bracht je op het idee accounts incapabel te benoemen zodra er pp in het spel is? Wat ik zie gebeuren is een team dat lekker start en daarbij boost met pp, daaraan zijn helemaal geen labels van pro of noob te linken.

Je slaat de plank helaas een beetje mis. Wanneer je jezelf capabel vind heb je niet de drang om je rang te kopen. Wanneer je capabel bent wil je graag uitdaging. Goede spelers zien in dat een rang niets voorstelt wanneer je er niets voor hebt gedaan. Met PP-misbruik zeg je eigenlijk gewoon dat je eerste wilt staan om het eerste staan. Dat is je goed recht, maar kijk niet raar op wanneer niemand anders er ook maar enige waarde aan hecht. Ondertussen ben je wel een wereld weer half aan het verneuken omdat je spelers in je directe omgeving kansloos laat. Vroegere topteams deden dat eigenlijk al, maar dit werd als legitiem beschouwd, en sowieso lag dat heel anders vanwege het niveau toentertijd. Nu gaat het gewoon nergens over. Wat is het idee erachter? Volgens mij is dat ook een beetje het punt, er lijkt geen idee achter te zitten. Friggin' zit lekker dorpjes te edelen van amper 1000 punten. Belachelijk gewoon. Ze doen hun PP-misbruik gewoon teniet door zulke matige dorpjes te edelen. Gebruik dan wat minder PP en edel later zodat er betere targets zijn. Nu moet je er gewoon nog meer PP tegenaan gooien om die matige dorpjes een beetje snel op te kunnen bouwen.

Strategisch gezien kun je er dus je vraagtekens ook nog heel makkelijk bij zetten. Wat blijft er dan nog over?
 

DeletedUser72524

Guest
Ik hoorde dat Oppergod Wouter weer tw gaat spelen en wil beginnen aan w45. Als dit waar is, kunnen wij dan niet beter met zijn allen op gaan houden :)
 

DeletedUser48632

Guest
Ik hoorde dat Oppergod Wouter weer tw gaat spelen en wil beginnen aan w45. Als dit waar is, kunnen wij dan niet beter met zijn allen op gaan houden :)

WOW! ECHT NIET?? :(

Ik denk dat ik er serieus over na ga denken...
 

DeletedUser72524

Guest
WOW! ECHT NIET?? :(

Ik denk dat ik er serieus over na ga denken...

Ja OMG, wereld is al beslist. Samen met een middelmatige forummoderator, is het nu al een rot wereld en ik ben pas net paar uurtjes begonnen :(
 

DeletedUser75778

Guest
Wat maakt Wouter zo onkrenkbaar? Dat is voor mij een veel relevantere kwestie :D
 
Bovenaan