Top/flop Spelers

DeletedUser5148

Guest
Uhhu maar Freaker heeft nooit een VV gehad.
Alle spelers zijn gewoon gestopt :p
Zo ook Friggin, Reality, Saté enzo.
Loggen allemaal niet meer (a)

Daar noem je een paar namen die vroeger zwaar overrated waren hé. Verschiet ik niet van.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik merk het aan de manier dat ze troepen verliezen, het zijn zelf geen opeenstapeling van fouten meer. Er wordt gewoonweg niet meer gedodged...

Zijn momenteel meer bezig met motivatie terugkrijgen.
Ondertussen wat nieuwe spelers, maar de 1 is incompetenter dan de ander :p
 

DeletedUser

Guest
Was Mirage ook niet zwaar overrated? :eek:

Jij zal ook nooit erkennen dat zonder farmbot van een van de 2 minder actieve co's van de 5 Mirage een top account was destijds? Nog geen moeilijke tegenstanders gehad daar true that. Maar hoeveel top accounts hebben dat wel gehad rond die tijd? En als de ban uitbleef of in elk geval een maand later kwam dat had Mirage ongetwijfeld wel degelijk een top account weggespeeld.
 

DeletedUser27722

Guest
Oppassen, of ik kom terug om je kletsen te geven op TheVoid.
Misschien moet ik dat wel even doen. Dan zullen we zien we er grootspraak waar maakt.

Naar mijn weten nog nooit over mezelf 'groot gesproken', anders dan jij. ;)

Jij zal ook nooit erkennen dat zonder farmbot van een van de 2 minder actieve co's van de 5 Mirage een top account was destijds? Nog geen moeilijke tegenstanders gehad daar true that. Maar hoeveel top accounts hebben dat wel gehad rond die tijd? En als de ban uitbleef of in elk geval een maand later kwam dat had Mirage ongetwijfeld wel degelijk een top account weggespeeld.

Mirage was naar mijn bronnen 99% OFF, 1 massa en weggespeeld. :rolleyes:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Is dit nou real Devotion? Na één tegenslag massaal motivatieproblemen en huilen op het AF? Is dit waar jullie voor staan? Komop jongens en Rebecca en laat eens zien dat jullie wel degelijk bovenin de ranglijst thuishoren en de nummer 1 stam zijn ;).
 

DeletedUser75767

Guest
Is dit nou real Devotion? Na één tegenslag massaal motivatieproblemen en huilen op het AF? Is dit waar jullie voor staan? Komop jongens en Rebecca en laat eens zien dat jullie wel degelijk bovenin de ranglijst thuishoren en de nummer 1 stam zijn ;).

Uithuilen op het AF? Ik heb niemand zien huilen hoor?
 

DeletedUser

Guest
Mirage was naar mijn bronnen 99% OFF, 1 massa en weggespeeld. :rolleyes:

En wie moest die massa geven dan?
Saccha had ons niet aangevallen voordat wij hen aanvielen en ik ben toch echt van mening dat ook al had team Saccha, vooral Joren, geen inactief momentje zij niet zouden kunnen opboksen tegen een account dat destijds 20% groter was, ruim 50 edels had en 160 clears. Bewijzen kan ik het niet, wel deel ik deze mening met een hoop anderen, waarvan deze niet enkel Mirage spelers zijn of Yolo supporters. Overigens is het niet zo alsof wij de wereld zonder def zouden spelen, wij hadden wat goede vriendjes die ons front van de nodige deffence voorzagen en nog meer vrienden die op short range de broodnodige speertjes konden sturen. Overigens heeft zo offensief spelen ook defensief voordelen, maar voor ik met mijn opinie en voor argumenten betreft deze speelstijl een essay schrijf houdt ik het erop dat Mirage wel degelijk een top account was/ging worden als je er bepaalde eisen aan hebt.

Uithuilen op het AF? Ik heb niemand zien huilen hoor?

Sean wel tho :eek:
 

DeletedUser27722

Guest
Mooi verhaal Thomas, maar even serieus 99% offence zijn keert vroeger of later zich tegen je, vooral in deze fase waar defence zeer belangrijk is, of toch in Devo met al die fronten atm. Je bent zoals je zelf zegt, dan volledig afhankelijk van de goedheid van anderen om je telken male die speertje te gaan geven, in deze fase zou dat niet meer haalbaar zijn, toen misschien wel.
 

DeletedUser72524

Guest
Mooi verhaal Thomas, maar even serieus 99% offence zijn keert vroeger of later zich tegen je, vooral in deze fase waar defence zeer belangrijk is, of toch in Devo met al die fronten atm. Je bent zoals je zelf zegt, dan volledig afhankelijk van de goedheid van anderen om je telken male die speertje te gaan geven, in deze fase zou dat niet meer haalbaar zijn, toen misschien wel.

Niet mee eens, iedere massa zal namelijk falen als er geen front off meer is. Als je mijn punt snapt.
 

DeletedUser

Guest
Daar noem je een paar namen die vroeger zwaar overrated waren hé. Verschiet ik niet van.

Haha, omdat we geen bot nodig hebben om in de top te staan? Friggin heeft nog altijd maar 900 mil gefarmd, jullie hadden al snel de 1 miljard aangetikt met jullie overrated farmacc. Ik ben tijdelijk gestopt omdat ik anders mijn dikke punten om zeep help en ik volgend jaar toch wel wil doctoreren. Dat is gewoon even kiezen voor je toekomst ipv een spel.
 

DeletedUser

Guest
Mooi verhaal Thomas, maar even serieus 99% offence zijn keert vroeger of later zich tegen je, vooral in deze fase waar defence zeer belangrijk is, of toch in Devo met al die fronten atm. Je bent zoals je zelf zegt, dan volledig afhankelijk van de goedheid van anderen om je telken male die speertje te gaan geven, in deze fase zou dat niet meer haalbaar zijn, toen misschien wel.

Ondanks elke wereld anders is en het natuurlijk weinig zegt, maar Jonathan en Sietse hebben deze zelfde aanpak bijvoorbeeld succesvol gehanteerd op w35 waar onze stam eigenlijk door hen de wereld heeft gewonnen. Daar hadden zij een erg goed bevriende buurman die half door het cluster lag en voor de def zorgde. De tactiek om 90+ (wat ons streven was voor langere termijn) % offensief te spelen bestond uit de noodzakelijke predefjes en voor de rest enkel schuif def waar de edels mee gepakt zouden worden bij het deffen. De ongelukkige die ons besloot aan te vallen kreeg onze gehele lading bijltjes over zich heen, waarna menig speler geen front troepen meer over zou houden. En dan ist deffen wel te doen. Edelclears worden uiteraard een ander verhaal, maar het zou kut zijn als je hele account geen smederijen meer had :D
 

DeletedUser5148

Guest
Haha, omdat we geen bot nodig hebben om in de top te staan? Friggin heeft nog altijd maar 900 mil gefarmd, jullie hadden al snel de 1 miljard aangetikt met jullie overrated farmacc. Ik ben tijdelijk gestopt omdat ik anders mijn dikke punten om zeep help en ik volgend jaar toch wel wil doctoreren. Dat is gewoon even kiezen voor je toekomst ipv een spel.

Op w35 deed ik hetzelfde als hier, zonder farmbot. Op w35 had ik 5% van alle lc op de wereld (soms 8%). Hier op w45 had Mirage pieken van 3-4%. Dat Friggin nog maar 900k farm heeft terwijl je nu makkelijk 50mio op een dag kan farmen is ronduit triest. Je vergelijking maakt je belachelijk. Mirage was superieur op elk gebied. Wil je deze speelstijl hanteren dan moet je er de kennis, activiteit, durf en skills voor hebben. Alleen dan maak je deze resultaten mogelijk. En ik heb geen bot nodig om dit opnieuw te doen, want ik speel sinds w29 clean. Ik wist totaal niet dat er gebot werd op Mirage, anders had ik actie ondernomen.

De speelstijl die ik opleg zodra ik op een account kom spelen is succesvol. Als het van mij afhangt ga ik 100% aanval op elke account. Wil je mij aanvallen dan wens ik je succes. Met 100% off heb je mensen sneller in de verdediging dan dat zij 1k inc sturen op je account. Dat jullie dit absurd vinden is helemaal mooi. Het toont dat ik die style hanteer waarvan jullie denken dat ze onrealistisch is. Maar het zal wel eens realistisch worden als ik naast je lig. Dan zal het zijn zoals Saccha: exit.
 

DeletedUser75767

Guest
Op w35 deed ik hetzelfde als hier, zonder farmbot. Op w35 had ik 5% van alle lc op de wereld (soms 8%). Hier op w45 had Mirage pieken van 3-4%. Dat Friggin nog maar 900k farm heeft terwijl je nu makkelijk 50mio op een dag kan farmen is ronduit triest. Je vergelijking maakt je belachelijk. Mirage was superieur op elk gebied. Wil je deze speelstijl hanteren dan moet je er de kennis, activiteit, durf en skills voor hebben. Alleen dan maak je deze resultaten mogelijk. En ik heb geen bot nodig om dit opnieuw te doen, want ik speel sinds w29 clean. Ik wist totaal niet dat er gebot werd op Mirage, anders had ik actie ondernomen.

De speelstijl die ik opleg zodra ik op een account kom spelen is succesvol. Als het van mij afhangt ga ik 100% aanval op elke account. Wil je mij aanvallen dan wens ik je succes. Met 100% off heb je mensen sneller in de verdediging dan dat zij 1k inc sturen op je account. Dat jullie dit absurd vinden is helemaal mooi. Het toont dat ik die style hanteer waarvan jullie denken dat ze onrealistisch is. Maar het zal wel eens realistisch worden als ik naast je lig. Dan zal het zijn zoals Saccha: exit.

Hij bedoeld aan te geven dat farm niet alles is. Mirage dat supereur was op elk gebied? Nee sorry. Jullie hadden een goed account en mits de fronten er waren ook de potentie op een top account. Maar tot de ban waren jullie alles behalve superieur op elk gebied, dat is slechts misplaatste arrogantie.

Dat je je eigen speelstijl hebt waardeer ik alleen, ben zelf ook iemand die liever mensen onderdrukt dan zelf onderdrukt te worden en te counteren. Start opnieuw op een andere wereld en kies je co's goed uit en ik wil graag alles volgen hoe het gaat :)
 

DeletedUser71638

Guest
Jezus, word weer tijd om terug te komen om deze naabs iets te leren Sera:(
 
Bovenaan