Top/flop spelers

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum
Reactiescore
2.039
Zou jij beter eens doen om je handtekening aan te passen, je bent klaarblijkelijk niet eens gestopt, want het tw forum is je leven, dus doe die 'GESTOPT' maar weg, da's alleen voor mensen die niet meer inloggen.



Gaat de übernoob zeggen die niet eens meer speelt ofzo =s

Nee dank je gozertje, vooralsnog heb ik het recht zelf te bepalen of ik op een forum reageer of niet. Het tw forum is zeer zeker niet mijn leven, hetgeen meerdere personen die hier op dit forum rondlopen kunnen bevestigen (ik ben immers niet zo'n mietje die zich verschuilt achter zijn pc'tje en zijn mede tw'ers niet durft te ontmoeten), maar in de tijd dat ik achter mijn laptopje zit vind ik het inderdaad leuk om mij weer eens in deze community te mengen. Voor jou informatie ben ik al een tijd nergens ingelogd, als ik jou was zou ik alleen daarom al op je beide knietjes gaan en hopen dat dit zo blijft in de toekomende tijd.

Wat betreft het ubernoob deel ga ik weinig aandacht besteden, er zijn immers maar weinig mensen in de .nl community die 2 klessiks (verdiend) op nummer 1 hebben gestaan en ik ben er 1 van. Nuff said. :)
Volgende keer beter jongen!
 

DeletedUser

Guest
Nee dank je gozertje, vooralsnog heb ik het recht zelf te bepalen of ik op een forum reageer of niet. Het tw forum is zeer zeker niet mijn leven, hetgeen meerdere personen die hier op dit forum rondlopen kunnen bevestigen (ik ben immers niet zo'n mietje die zich verschuilt achter zijn pc'tje en zijn mede tw'ers niet durft te ontmoeten), maar in de tijd dat ik achter mijn laptopje zit vind ik het inderdaad leuk om mij weer eens in deze community te mengen. Voor jou informatie ben ik al een tijd nergens ingelogd, als ik jou was zou ik alleen daarom al op je beide knietjes gaan en hopen dat dit zo blijft in de toekomende tijd.

Wat betreft het ubernoob deel ga ik weinig aandacht besteden, er zijn immers maar weinig mensen in de .nl community die 2 klessiks (verdiend) op nummer 1 hebben gestaan en ik ben er 1 van. Nuff said. :)
Volgende keer beter jongen!

Amen :D Met een beetje mazzel heb je hem weggepest :D
 
Reactiescore
2.039
Och wegpesten is zeer zeker niet mijn doel, hij had immers een goed punt tegen Daan (vendetta).
Vind het uberhaupt vreemd dat hij begon over het 'belachelijk overkomen op het af' aangezien iedereen, maar dan ook echt iedereen, op elke wereld hem een idioot op het af vindt. Beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Maar ja anonieme jonkies zijn af en toe ook gewoon nodig om de fora fris te houden he, als hij op zijn oude (waarschijnlijk al reeds met de grond gelijk gemaakte) forumaccount gereageerd had was het ook maar zo saai geweest niet?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Och wegpesten is zeer zeker niet mijn doel, hij had immers een goed punt tegen Daan (vendetta).
Vind het uberhaupt vreemd dat hij begon over het 'belachelijk overkomen op het af' aangezien iedereen, maar dan ook iedereen, op elke wereld hem een idioot op het af vind. Beetje hypocriet als je het mij vraagt.

Maar ja anonieme jonkies zijn af en toe ook gewoon nodig om de fora fris te houden he, als hij op zijn oude (waarschijnlijk al reeds met de grond gelijk gemaakte) forumaccount gereageerd had was het ook maar zo saai geweest he?

True, maar heb het persoonlijk niet zo op mensen die een grote mond geven lekker veilig zonder dat iemand weet waar ze spelen :p
 

DeletedUser

Guest
Nee dank je gozertje, vooralsnog heb ik het recht zelf te bepalen of ik op een forum reageer of niet. Het tw forum is zeer zeker niet mijn leven, hetgeen meerdere personen die hier op dit forum rondlopen kunnen bevestigen (ik ben immers niet zo'n mietje die zich verschuilt achter zijn pc'tje en zijn mede tw'ers niet durft te ontmoeten), maar in de tijd dat ik achter mijn laptopje zit vind ik het inderdaad leuk om mij weer eens in deze community te mengen. Voor jou informatie ben ik al een tijd nergens ingelogd, als ik jou was zou ik alleen daarom al op je beide knietjes gaan en hopen dat dit zo blijft in de toekomende tijd.

Wat betreft het ubernoob deel ga ik weinig aandacht besteden, er zijn immers maar weinig mensen in de .nl community die 2 klessiks (verdiend) op nummer 1 hebben gestaan en ik ben er 1 van. Nuff said. :)
Volgende keer beter jongen!

Eerlijk gezegd zou ik echt zero fucks geven als jij weer ergens gaat spelen, serieus ik zou niet eens weten wat je ex accie's zijn, en om eerlijk te zijn met je, interesseert me dat echt niet.

Ik weet 1 ding, je hebt wel het ego voor een echte Tw'er, die schatten hun ook altijd hoog in, en zeggen ook altijd dat ze verdiend rang 1 zijn gekomen, terwijl dat hoogstwss weer 'ns puur geluk of door interns was, zoals bijna iedereen die hoog staat in deze classic (ik bedoel niet iedereen uiteraard).
 

DeletedUser

Guest
Ik weet 1 ding, je hebt wel het ego voor een echte Tw'er, die schatten hun ook altijd hoog in, en zeggen ook altijd dat ze verdiend rang 1 zijn gekomen, terwijl dat hoogstwss weer 'ns puur geluk of door interns was, zoals bijna iedereen die hoog staat in deze classic (ik bedoel niet iedereen uiteraard).

weer over jezelf aan het praten?:)
 
Reactiescore
2.039
Eerlijk gezegd zou ik echt zero fucks geven als jij weer ergens gaat spelen, serieus ik zou niet eens weten wat je ex accie's zijn, en om eerlijk te zijn met je, interesseert me dat echt niet.

Ik weet 1 ding, je hebt wel het ego voor een echte Tw'er, die schatten hun ook altijd hoog in, en zeggen ook altijd dat ze verdiend rang 1 zijn gekomen, terwijl dat hoogstwss weer 'ns puur geluk of door interns was, zoals bijna iedereen die hoog staat in deze classic (ik bedoel niet iedereen uiteraard).

Als je daar zero fucks om geeft doe je er in het vervolg best aan door gewoon niets te zeggen. :)
Dat je geen idee hebt wie ik ben zal eerder aan jou liggen dan aan mijn 'onbekendheid', ik ben immers niet iemand die zich tracht te verschuilen achter een anoniem forumaccount. ;)
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd zou ik echt zero fucks geven als jij weer ergens gaat spelen, serieus ik zou niet eens weten wat je ex accie's zijn, en om eerlijk te zijn met je, interesseert me dat echt niet.

Ik weet 1 ding, je hebt wel het ego voor een echte Tw'er, die schatten hun ook altijd hoog in, en zeggen ook altijd dat ze verdiend rang 1 zijn gekomen, terwijl dat hoogstwss weer 'ns puur geluk of door interns was, zoals bijna iedereen die hoog staat in deze classic (ik bedoel niet iedereen uiteraard).

:eek::eek::eek:

Kerel kon je nog volgen tegen Tutti frutti, al vind ik anonimiteit iedereen afzeiken nu ook niet bepaald netjes. Maar op de moment dat je met stereotypen afkomt en spelers zonder enige voorkennis met de grond probeert gelijk te maken, terwijl je niet beseft dat je uiteindelijk alleen maar jezelf voor lul zet, vind ik gewoon erg zielig.

Het forum is sinds jij hierop verscheen gewoon gedregareerd van zwak naar marginaal. Proficiat
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd zou ik echt zero fucks geven als jij weer ergens gaat spelen, serieus ik zou niet eens weten wat je ex accie's zijn, en om eerlijk te zijn met je, interesseert me dat echt niet.

Ik weet 1 ding, je hebt wel het ego voor een echte Tw'er, die schatten hun ook altijd hoog in, en zeggen ook altijd dat ze verdiend rang 1 zijn gekomen, terwijl dat hoogstwss weer 'ns puur geluk of door interns was, zoals bijna iedereen die hoog staat in deze classic (ik bedoel niet iedereen uiteraard).

Je weet niet wat zijn ex-accounts zijn, maar wel dat hij een ubernoob is?
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek::eek:

Kerel kon je nog volgen tegen Tutti frutti, al vind ik anonimiteit iedereen afzeiken nu ook niet bepaald netjes. Maar op de moment dat je met stereotypen afkomt en spelers zonder enige voorkennis met de grond probeert gelijk te maken, terwijl je niet beseft dat je uiteindelijk alleen maar jezelf voor lul zet, vind ik gewoon erg zielig.

Het forum is sinds jij hierop verscheen gewoon gedregareerd van zwak naar marginaal. Proficiat

Je kan nog niet eens deftig typen. Proficiat
 

DeletedUser

Guest
Wat verwacht je dat ik over dat andere deel van z'n post wil gaan zeggen?
"Oh mooi boekje getypt! Hier is je koekje!" Nee :mad:.

Je zou bijvoorbeeld kunnen bedenken dat het inderdaad een beetje sneu is om anoniem mensen af te kraken en van het AF te verdwijnen, maar helaas werkt het nog niet echt :(
 

DeletedUser

Guest
Je zou bijvoorbeeld kunnen bedenken dat het inderdaad een beetje sneu is om anoniem mensen af te kraken en van het AF te verdwijnen, maar helaas werkt het nog niet echt :(

Ow dus je wil me weg?

Gaat nog lang niet gebeuren, ik begin er nu pas de fun van in te zien.

Lees maar even m'n handtekening, speciaal voor zo'n butthurt-mensjes zoals jou gemaakt :cool:.
 

DeletedUser

Guest
Ow dus je wil me weg?

Gaat nog lang niet gebeuren, ik begin er nu pas de fun van in te zien.

Lees maar even m'n handtekening, speciaal voor zo'n butthurt-mensjes zoals jou gemaakt :cool:.

Dat is nog eens vriendelijk van je!

Heb trouwens nog geen last aan het zitvlak ondervonden, maar toch bedankt voor je goede zorgen ;)
 
Reactiescore
31
Weer top/flopspelers. ;)

Edit:
Nu wel fatsoenlijk anders blijft het berispingen regenen, daar heb ik geen zin in en jullie ook niet. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Weer top/flopspelers. ;)

Edit:
Nu wel fatsoenlijk anders blijft het berispingen regenen, daar heb ik geen zin in en jullie ook niet. ;)

Kan TW staff niet even een regelement opstellen dan voor wel en niet toegestane opmerkingen ?

Ben benieuwd :D
 
Bovenaan