Top/flop spelers

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser33734

Guest
Ik lag tegen Pugna aan en enkele 130K spelers toen ik 30K had. En welke topstam lag dan naast 3L-C? Zij verklaarden zichzelf toch de absolute top? :rolleyes:

Moest eerst met General en Iceberg bezig wezen, welke ongeveer 2,5x mijn PT waren en zo´n beetje alle stamleden ook helaas :(
(Oke, Ice verliep iets anders maar heb alsnog bijna elk dorp moeten clearen)
 

DeletedUser60969

Guest
True, maar ik denk dat mening speler het zelfde gedaan had. Of had jij de dorpjes laten staan van je onderbuurman als die gecleared is?
 

DeletedUser

Guest
True, maar ik denk dat mening speler het zelfde gedaan had. Of had jij de dorpjes laten staan van je onderbuurman als die gecleared is?

Ligt eraan, wie je daarmee tegen de voeten werkt. Persoonlijk zie ik profiteurs als een volgend target. Maar geef jij ze gratis af aan Bruce?
 

DeletedUser60969

Guest
Net zo gratis als aan INT :D

Zou ook naïef zijn als Bruce zichzelf niet als een volgend target van Height ziet toch? Geef ze groot gelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Net zo gratis als aan INT :D

Zou ook naïef zijn als Bruce zichzelf niet als een volgend target van Height ziet toch? Geef ze groot gelijk :)

dat hebben ze dan ook mooi zelf veroorzaakt door dawn zo te behandelen eh xD
 

DeletedUser60969

Guest
Dunno, eerlijk gezegd heb ik me daar niet zo in verdiept. Maar lijkt me wel logisch dat ze die dorpjes dan niet laten staan :p
 

DeletedUser68372

Guest
Grondie, eerlijk is eerlijk wij krijgen geen gratis dorpjes, we hebben een hoop op je verloren en jij op ons. Dus dat is wel fair. Maar jullie hadden toch BG met Bruce?
 

DeletedUser60969

Guest
Die van jullie zijn idd niet zo gratis als het lijkt, waren toch even een paar leuke laatste daagjes ^^
 

DeletedUser68372

Guest
't was in ieder geval een leuke strijd! Jammer dat hij zo snel beslist was.
 

DeletedUser40933

Guest
MisterNice op 25.02. om 12:11 uur
Jammer dat het zo lang heeft geduurd voor dat er een speler is zoals jou, die ons skills gaat testen.

Wees welkom, tijd zal ons leren wie overeind blijft staan.





Hebben we eindelijk front:

XXX (516|483) K45 10,000 MisterNice [Bruce] Speedo112 [Bruce] 2014-03-11 17:45:23
Speed (516|481) K45 10,000 MisterNice [Bruce] Speedo112 [Bruce] 2014-03-11 16:54:02



Tzit ook nooit mee.
 
Bovenaan