Top/flop spelers

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Zo wie heeft het snelste een 2de dorpje? wie o wie is de 'topspeler', wie wordt er als eerste genobeld? wie o wie is de 'flopspeler'. :D
 

DeletedUser69517

Guest
20 miljoen per dag farmen is zo´n onzin wat later in Classic heb je dit al met ´t versturen van massa´s...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61932

Guest
Het is een feit dat de limited haul een grote beperking zal worden.
Vanaf er lc'tjes zijn werkt het "limiterend".

Typisch innogames om een interessante wereld weer oninteressant te maken.
 

DeletedUser

Guest
Het is een feit dat de limited haul een grote beperking zal worden.
Vanaf er lc'tjes zijn werkt het "limiterend".

Typisch innogames om een interessante wereld weer oninteressant te maken.

De meerderheid had hierom gevraagd, het CM heeft er naar geluisterd dus heeft niets te maken met innogames
>
 

DeletedUser48745

Guest
De meerderheid had hierom gevraagd, het CM heeft er naar geluisterd dus heeft niets te maken met innogames
>

Dan hadden ze dat best kunnen aangeven :rolleyes: Meerderheid heeft hier helemaal niet om gevraagd, na w33 is dit bijna nul keer gevraagd zelfs omdat die wereld zo verschrikkelijk is/was.
 

DeletedUser

Guest
Het is een feit dat de limited haul een grote beperking zal worden.
Vanaf er lc'tjes zijn werkt het "limiterend".

Typisch innogames om een interessante wereld weer oninteressant te maken.

De limiet ligt zo hoog dat het aan de start geen zo'n groot effect zal hebben. Het probleem begint pas als je de 20 mill limiet bereikt, gezien je dan weinig edels meer gaat kunnen maken, en vanaf je wat deftige tegenstand hebt en treinen doodloopt, je enorm in het nadeel bent tegen interners/BB adelaars.
 

DeletedUser

Guest
Dan hadden ze dat best kunnen aangeven :rolleyes: Meerderheid heeft hier helemaal niet om gevraagd, na w33 is dit bijna nul keer gevraagd zelfs omdat die wereld zo verschrikkelijk is/was.

Voor de aankondiging van deze classic is er een topic geopend waar spelers hun favoriete instellingen konden plaatsen. De meerderheid daarvan was voor een limited haul.
 
Reactiescore
30
Ik vind het wel oke, maar dat er veel mensen tegen zijn is begrijpelijk, en inderdaad zullen de interners weer op de proppen komen.
Ze hadden het in ieder geval in de aankondiging moeten zetten.
 

DeletedUser

Guest
NewbStar

Top of Flop?

Is misschien nog wat te vroeg om dit te bepalen maar moet wel iets meer activiteit hier in dit topic komen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heerlijk toch, een wereld waar je niet hoeft te no-lifen om aan de top te komen.
 

DeletedUser

Guest
Aha, je zal vast naast ons liggen dan :D Dat kan de reden zijn waarom wij vaak worden gespiked :p
 

DeletedUser72342

Guest
Waarom verspil je daar je troepen aan? Of speel je voor de gein?
 
Reactiescore
326
Waarom verspil je daar je troepen aan? Of speel je voor de gein?

Ik heb niet de activiteit en de motivatie om nog serieus nieuwe werelden te gaan spelen. Maar kben toch maar gestart.. ja mss wel voor de gein. Ik hoop uiteraard dat ik de eerste op deze wereld ben die de Heldendood award heeft.. maar dat zal wel niet denk ik :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niet de activiteit en de motivatie om nog serieus nieuwe werelden te gaan spelen. Maar kben toch maar gestart.. ja mss wel voor de gein. Ik hoop uiteraard dat ik de eerste op deze wereld ben die de Heldendood award heeft.. maar dat zal wel niet denk ik :D

Je krijgt toch geen heldendood voor het os'en van barbs :tongue:?
 
Bovenaan