Top/flop spelers

  • Topicstarter The striped pyjama
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Zou jij beter eens doen om je handtekening aan te passen, je bent klaarblijkelijk niet eens gestopt, want het tw forum is je leven, dus doe die 'GESTOPT' maar weg, da's alleen voor mensen die niet meer inloggen.

Gaat de übernoob zeggen die niet eens meer speelt ofzo =s

Want je mag je niet meer op het AF vertonen als je gestopt bent met het spel zelf? :eek:

Grappig dat je voor iedereen een vooroordeel klaar hebt staan terwijl je zelf niet eens durft te vertellen waar je speelt. Ook al speel je niet, mag je toch zeggen dat snipen op een seconde wereld bijna geen moeite is?

En dutchgangster, het is inderdaad moeite om een 8 clears + een treintje in 1 seconde te doen. Vooral het treintje kan af en toe lastig zijn. Regelmatige lagg veranderd het natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
snipen op een sec wereld is net zoveel moeite als op MS?

je moet er toch zijn en opletten wanneer je moet sturen, dat is de moeite, niet het klikken lijkt me?
 

DeletedUser

Guest
Nee. Op een MS wereld heb je 100/150/200/300 ms om tussen te snipen. Op een seconde wereld een hele seconde.
 
Reactiescore
660
Zou jij beter eens doen om je handtekening aan te passen, je bent klaarblijkelijk niet eens gestopt, want het tw forum is je leven, dus doe die 'GESTOPT' maar weg, da's alleen voor mensen die niet meer inloggen.



Gaat de übernoob zeggen die niet eens meer speelt ofzo =s

Ik kan er goed tegen dat mensen kritiek gaan geven op anderen. Zeker als het een beetje terecht blijkt te zijn.
Dutchgangster heeft zijn pluimen verdiend. En dan staat die sowieso (voor mij dan toch) een stapje hoger.

Jij bent onbekend. Of je wil onbekend blijven. respect daarvoor, maar begin niet in het wilde weg iedereen uit te schelden voor noob. We kunnen moeilijk toetsen of je zelf wel een beetje kan spelen.
 

DeletedUser

Guest
Zou jij beter eens doen om je handtekening aan te passen, je bent klaarblijkelijk niet eens gestopt, want het tw forum is je leven, dus doe die 'GESTOPT' maar weg, da's alleen voor mensen die niet meer inloggen.



Gaat de übernoob zeggen die niet eens meer speelt ofzo =s

Ik wou dat er bij jou gestopt kwam te staan.. wat een droeftoeter ben jij:eek:
 
Bovenaan