Top/Flop speler

Reactiescore
227
Jeej, mijn voorspelling is uitgekomen.
Vergis je niet, je antwoorden bestaan meestal uit 3 woorden: "Noob, Clown, pisvlek" dus zoveel is tijd is dat niet . Het is wel veel als je niet kan lezen of nadenken. In dat geval heb je gelijk. Ik was bijna vergeten dat je het eerste account al bande en daarna de klok niet kon lezen en het volgende account bande. Met je reacties maak je een forum dood, helaas is je zelfreflectie ook van een niveau dat nog ontdekt moet worden. Aan de andere kant zet ik een beperkte uitkeringstrekker schaakmat dus ook niet echt chapeau voor mij. Tot ziens.
Idd de profiteurs eruit. Iedereen over dezelfde kam scheren is ook niet juist. Jaren geleden ging mijn dochter solliciteren in een vlees verwerkend bedrijf, kreeg zelfs de kans niet. Omdat zij als enige Vlaamse het niet zou volhouden tussen de niet -vlaamse mannen (pesten). Ook al was zij een gediplomeerde beenhouwer.
 
Reactiescore
1.585
Jeej, mijn voorspelling is uitgekomen.
Vergis je niet, je antwoorden bestaan meestal uit 3 woorden: "Noob, Clown, pisvlek" dus zoveel is tijd is dat niet . Het is wel veel als je niet kan lezen of nadenken. In dat geval heb je gelijk. Ik was bijna vergeten dat je het eerste account al bande en daarna de klok niet kon lezen en het volgende account bande. Met je reacties maak je een forum dood, helaas is je zelfreflectie ook van een niveau dat nog ontdekt moet worden. Aan de andere kant zet ik een beperkte uitkeringstrekker schaakmat dus ook niet echt chapeau voor mij. Tot ziens.

Ik ken je niet en ik wil je ook niet kennen, ga alsjeblieft terug naar het hol waar je vandaan komt, dan kan je weer met Rogier, Boudewijn en Ewout een potje schaken zodat je hun “schaakmat kan zetten”.

Het is wel zorgelijk dat je niet door hebt dat 70% van mijn AF bijdragen grotendeels meme zijn, blijkbaar heb je daarin nog wat hulp nodig.

Uitkeringstrekker? kan je werkelijk niks beters verzinnen? xD
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
rustig of ik grijp in
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd de profiteurs eruit. Iedereen over dezelfde kam scheren is ook niet juist. Jaren geleden ging mijn dochter solliciteren in een vlees verwerkend bedrijf, kreeg zelfs de kans niet. Omdat zij als enige Vlaamse het niet zou volhouden tussen de niet -vlaamse mannen (pesten). Ook al was zij een gediplomeerde beenhouwer.
beetje knap ding uw dochter?
 
Reactiescore
4
Tribal Wars (kort: TW) is een browser-gebaseerde Massive Multiplayer Online Game (MMOG), ontwikkeld door InnoGames. Het spel is gratis. Er is naast de gratis versie echter ook de mogelijkheid om extra spelvoordelen aan te schaffen, zoals een Premium Account, Farm Assistent, de Account Manager, bouwtijden halveren, of een verhoogde grondstoffenproductie.


Het doel van het spel is om zo veel mogelijk punten te behalen en zo op te klimmen in de ranglijst. Punten kan men verdienen door het uitbreiden van de gebouwen in het eigen dorp. Zodra het eerste dorpje van een speler voldoende uitgebouwd is, kan hij/zij troepen rekruteren en andere spelers hiermee aanvallen. Als de speler na verloop van tijd over een edelman beschikt, kan hij/zij een dorp van een andere speler, een barbarendorp of een bonusdorp 'edelen' (veroveren). Hiermee verkrijgt men ook de punten die bij dat dorp horen.
 
Reactiescore
41
Kursoo noob

Mvg
Als je enkel mensen kan uitschelden en met je berichten geen toegevoegde waarde biedt aan het forum dan is het inderdaad beter dat je niets meer post.

Je raakt me niet, je laat zoals andere al aangaven alleen maar zien dat je niveau ondermaats is.
 
Reactiescore
41
Jij bent echt de meest vreemde persoon die ik in tijden op TW ben tegengekomen. Wij denken niet dat je een wrok tegen ons koestert, wij denken gewoon dat jij niet zo heel erg goed in het spel bent. Gelieve mij niet meer te taggen wanneer je onwaarheden of verkeerde inschattingen deelt op het AF.
Dat is juist. Ik ben na een afwezigheid van 6j. nog maar enkele maanden weer aan het spelen en dit is ook de 1ste wereld waar ik meer ervaring kan opdoen in aanvallen en verdedigen.

Ik heb ook niet de ambitie om zo goed te worden als jullie ik wil gewoon spelen voor het plezier en begrijp niet waarom ik hiervoor moet uitgescholden worden.
 
Reactiescore
227
Triestig hoe wij als QID recaps krijgen van Jasperenia terwijl zijn cluster gewoon middenin dat van Cure ligt. Krijgen gewoon clears-dump en edel-dump vanuit zijn cluster dat gewoon IN cure ligt. Pas op, 0 recaps, 0 edels op alle dorpen van tyson dat vlak naast hem ligt dat wordt overgenomen door Cure. Als je mij zegt dat dit niet afgesproken is ben ik de paus van Rome en heb ik 37 bitches klaarliggen. CAP, lil bitches
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
41
Triestig hoe wij als QID recaps krijgen van Jasperenia terwijl zijn cluster gewoon middenin dat van Cure ligt. Krijgen gewoon clears-dump en edel-dump vanuit zijn cluster dat gewoon IN cure ligt. Pas op, 0 recaps, 0 edels op alle dorpen van tyson dat vlak naast hem ligt dat wordt overgenomen door Cure Als je mij zegt dat dit niet afgesproken is ben ik de paus van Rome en heb ik 37 bitches klaarliggen. CAP, lil bitches
Jullie maken ook afspraken dus wat is het probleem ? Vindt jij het normaal dat je een stam beschermt die constant zulke aanvallen verstuurt ?

Die gasten hebben nog nooit van timen gehoord en hier steek ik mijn tijd in om te dodgen en snipen terwijl ik privé heel wat andere zaken heb die mijn aandacht nodig hebben.

Cure TOP!
Schermafbeelding 2023-01-30 035303.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
227
Jullie maken ook afspraken dus wat is het probleem ? Vindt jij het normaal dat je een stam beschermt die constant zulke aanvallen verstuurt ?

Die gasten hebben nog nooit van timen gehoord en hier steek ik mijn tijd in om te dodgen en snipen terwijl ik privé heel wat andere zaken heb die mijn aandacht nodig hebben.

Cure TOP!
Bekijk bijlage 33980
Dit is peren met appels vergelijken? Hallo? ik heb 2 hersencellen maar blijkaar heb jij er nog minder dan mij wat echt heel moeilijk is? Momenteel ben ik zat en toch ben ik superieur dan jou ookal heb ik momenteel een IQ van een zak vol schelpen. Slaapwel baksteen.

Geen deel van een co-acc. DiE AlLeS WiL WiNnEn GeWoOn IEmAnD diE sPeElT vOoR hEt PlEziEr
 
Reactiescore
41
Dit is peren met appels vergelijken? Hallo? ik heb 2 hersencellen maar blijkaar heb jij er nog minder dan mij wat echt heel moeilijk is? Momenteel ben ik zat en toch ben ik superieur dan jou ookal heb ik momenteel een IQ van een zak vol schelpen. Slaapwel baksteen.

Geen deel van een co-acc. DiE AlLeS WiL WiNnEn GeWoOn IEmAnD diE sPeElT vOoR hEt PlEziEr
Gelukkig dat Jens nog het niveau omhoog houd want jij en Aapjeklap zakken intussen onder 0.

Het is duidelijk dat jullie soort enkel nog kan schelden wanneer je het tegen een meerdere hebt en geen verweer hebt, zeer triest.

Een normale reactie die je van volwassen mensen mag verwachten zit er helaas niet in dus beide gaan nu op negeren, ik weiger om me tot jullie niveau te verlagen.

Veel succes nog.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.386
Dat is juist. Ik ben na een afwezigheid van 6j. nog maar enkele maanden weer aan het spelen en dit is ook de 1ste wereld waar ik meer ervaring kan opdoen in aanvallen en verdedigen.

Ik heb ook niet de ambitie om zo goed te worden als jullie ik wil gewoon spelen voor het plezier en begrijp niet waarom ik hiervoor moet uitgescholden worden.
Ik scheld nergens toch? Ik haal je gewoon ietwat harder neer dan zou moeten.
Jullie maken ook afspraken dus wat is het probleem ? Vindt jij het normaal dat je een stam beschermt die constant zulke aanvallen verstuurt ?

Die gasten hebben nog nooit van timen gehoord en hier steek ik mijn tijd in om te dodgen en snipen terwijl ik privé heel wat andere zaken heb die mijn aandacht nodig hebben.

Cure TOP!
Zij beschermen niemand. Dat jij niet kan inzien dat een afspraak met DV ons meer opleverde dan een afspraak met QOTM, dan ligt dat aan jou. Nogmaals, jij weet niet wat er speelt en gaat zomaar van dingen uit. Er is namelijk ook een afspraak tussen Cure en Venom waardoor er geen VV's bij neutrale spelers mogen aangenomen worden. Is Cure niet al minder TOP of hoe zie jij het?

Tevens staan wij ook niet in over hoe DV jou aanvalt, en niemand zegt dat jij moet dodgen en snipen als je prive andere zaken te doen hebt. Zou niet teveel tijd moeten vragen als je zegt dat het niveau van de aanvallen niet te hoog is?
 
Reactiescore
1.585
Als je enkel mensen kan uitschelden en met je berichten geen toegevoegde waarde biedt aan het forum dan is het inderdaad beter dat je niets meer post.

Je raakt me niet, je laat zoals andere al aangaven alleen maar zien dat je niveau ondermaats is.

Lief xxx
 
Reactiescore
41
Ik scheld nergens toch? Ik haal je gewoon ietwat harder neer dan zou moeten.

Zij beschermen niemand. Dat jij niet kan inzien dat een afspraak met DV ons meer opleverde dan een afspraak met QOTM, dan ligt dat aan jou. Nogmaals, jij weet niet wat er speelt en gaat zomaar van dingen uit. Er is namelijk ook een afspraak tussen Cure en Venom waardoor er geen VV's bij neutrale spelers mogen aangenomen worden. Is Cure niet al minder TOP of hoe zie jij het?

Tevens staan wij ook niet in over hoe DV jou aanvalt, en niemand zegt dat jij moet dodgen en snipen als je prive andere zaken te doen hebt. Zou niet teveel tijd moeten vragen als je zegt dat het niveau van de aanvallen niet te hoog is?
Jij scheld niet en dit was ook niet op jouw bedoeld, je zou wel wat vriendelijker mogen zijn. Ik heb jouw nooit persoonlijk aangevallen dus ik begrijp niet waarom je zo bot bent tegenover mij.

Dat VV's enkel binnen de stam of BG's zijn lijkt me algemeen aanvaard en ik begrijp niet waarom er hier afspraken over dienen gemaakt te worden, ik zou mijn VV niet aan een neutrale speler geven die niet in mijn stam zit of in een geallieerde stam zit

Dat een NAP met DV meer oplevert dan een NAP met QotM is weldegelijk waar. Ik had ook meerdere leden ontslaan en andere aangenomen indien ik de mogelijkheid had maar er waren helaas geen sterke kandidaten.

2 van mijn leden hebben zich helaas zonder te deffen of te recappen laten overnemen maar van mij heeft DV nog steeds geen enkel dorp kunnen overnemen en met de losse aanvallen zonder te timen zullen ze ook niets op me veroveren in men cluster.

Het dodgen vraagt niet zoveel tijd maar vereist wel dat ik op bepaalde tijden online moet komen wat wel mijn planning verstoort en eigenlijk voor niets.

Ik weet inderdaad niet wat er speelt maar ik weet wel dat als jullie DV aanvallen zij als een kaartenhuisje in elkaar zakken en jullie jullie positie als de nr.1 kunnen verzekeren.

Cure blijft TOP als ze tegen jullie ingaan!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
227
Gelukkig dat Jens nog het niveau omhoog houd want jij en Aapjeklap zakken intussen onder 0.

Het is duidelijk dat jullie soort enkel nog kan schelden wanneer je het tegen een meerdere hebt en geen verweer hebt, zeer triest.

Een normale reactie die je van volwassen mensen mag verwachten zit er helaas niet in dus beide gaan nu op negeren, ik weiger om me tot jullie niveau te verlagen.

Veel succes nog.
lol

hap hap hap
 
Bovenaan