Top/Flop speler

Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.542
Iedereen in de top 20 heeft intern of mb gehad, doe niet alsof je dom bent joh.

Als je zegt van niet lul je gwn uit je nek
 
Reactiescore
41
Meanwhile in QID rim XD :
(what a joke)

Bekijk bijlage 33951[/spoiler]
Schermafbeelding 2023-01-29 002151.png

Ik wil niet gezegd hebben dat dit in scene gezet is door Venom want dat weet ik niet, maar dat hij mijn geclaimde dorpen gaat overnemen en (in het kort) ik hem daarop aanspreek zegt hij dat hij mij niet nodig heeft want hij kan perfect deffen tegen venom en amper 2 weken later gaat hij op delete zonder enige vorm van uitleg.

@Wirtual kan ons misschien uitleggen waarom.

Is zeker dubieus maar ik ken de reden of achterliggende verhaal niet dus ik kan niet meer zeggen.
 
Reactiescore
1.228
Bekijk bijlage 33970

Ik wil niet gezegd hebben dat dit in scene gezet is door Venom want dat weet ik niet, maar dat hij mijn geclaimde dorpen gaat overnemen en (in het kort) ik hem daarop aanspreek zegt hij dat hij mij niet nodig heeft want hij kan perfect deffen tegen venom en amper 2 weken later gaat hij op delete zonder enige vorm van uitleg.

@Wirtual kan ons misschien uitleggen waarom.

Is zeker dubieus maar ik ken de reden of achterliggende verhaal niet dus ik kan niet meer zeggen.
Dus omdat iemand ons aanprijst voor goede spelers te zijn gaat hij voor ons op delete? Goede logica wel. :p

Is zeker dubieus maar ik ken de reden of achterliggende verhaal niet dus ik kan niet meer zeggen.
Eveneens is het vrij onlogisch dat wij alle edels en clears hebben lopen bij een blitz op superboer wanneer Wirtual op delete gaat. Mochten wij ervan op de hoogte geweest zijn hadden die edels wel aan de kant van die barbarenzee gestaan en hadden we geen barbarendorpen verloren aan anderen. :p

1674950523907.png1674950715566.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
41
Dus omdat iemand ons aanprijst voor goede spelers te zijn gaat hij voor ons op delete? Goede logica wel. :p


Eveneens is het vrij onlogisch dat wij alle edels en clears hebben lopen bij een blitz op superboer wanneer Wirtual op delete gaat. Mochten wij ervan op de hoogte geweest zijn hadden die edels wel aan de kant van die barbarenzee gestaan en hadden we geen barbarendorpen verloren aan anderen. :p

Je moet goed lezen. Ik heb gezegd dat ik niet weet en ook niet zeg dat dit door jullie in scene is gezet, ik beschuldig jullie van niets.

Persoonlijk heb ik een groter wantrouwen tegenover DV die zomaar zonder slag of stoot 2 van mijn leden van rond de 500K punten in enkele dagen overnemen ook dit is dubieus en ik zal straks nog naar support gaan want dit is zonder meer afgesproken en boosten.
Niet dat ik verwacht dat er iets aan gedaan gaat worden maar ik heb toch mijn deel gedaan.
 
Bovenaan