Top/Flop speler

Reactiescore
245
Ik zen ne keer benieuwd wie hier speelt en top of flop is eig....

Ikzelf inactief dus flop
 
Reactiescore
2.386
Jens top
 
Reactiescore
2.386
Geen idee of dit top of flop is, maar LLM pakt 8 (!) dorpen op 4 dagen tijd met 'maar' een stijging van 36k in ODA. Kan iemand me helpen dit te verklaren?

afbeelding-2022-11-16-102308493.png

afbeelding-2022-11-16-102341150.png
 
Reactiescore
234
Reactiescore
234
Zonder dollen, zijn wel allemaal nachtelijke overnames op steeds andere stammetjes, als die stammetjes onderling geen contact hadden, en elke speler had zijn troepen op rooftocht
dan is het niet heel gek, de grootste oda stijging is bij de 2 dorpjes later in de ochtend dus het zal een hoop verklaren als er troepen op rooftocht stonden
 
Reactiescore
2.386
Nja kan gerust zijn, maar dat verklaart het 7K dorp niet. Dat doet het volgende wel:

Het 7k dorp is overgenomen als 'barbaar'. Dit dorp is eigenlijk van een speler genaamd p1111 uit de stam Loco. (!). Deze speler loopt zijn clear dood (zie ODA stijging), gaat op delete en geeft zo zijn dorp aan LLM. Zijn er meer bewijzen richting boosten nodig of wat gebeurt er hier eigenlijk? Hieronder de bewijzende screenshots.
afbeelding-2022-11-16-122143391.png

afbeelding-2022-11-16-122105611.png
 
Reactiescore
490
Qui Intus Diaboli

Turk-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.237
Wat een onzin; zij boosten enkel met een hele bak pp
dus als iemand die in de stam zit met hun naam 15k ODA bijkrijgt zonder een dorp te pakken, 2 dagen erna opnieuw start terwijl die een 7.5k dorp heeft en dat dorp dan instant gepakt wordt door LLM is dat toeval? :p
 
Reactiescore
2.878
dus als iemand die in de stam zit met hun naam 15k ODA bijkrijgt zonder een dorp te pakken, 2 dagen erna opnieuw start terwijl die een 7.5k dorp heeft en dat dorp dan instant gepakt wordt door LLM is dat toeval? :p

Niet zo happen
 
Reactiescore
69
Deze reacties, en je moet het van je ex-collega's hebben, sad.

Wij scouten en edelen de makkelijke targets, sorry als ik nog geen zin heb om defbunkers op 40% moraal te gaan clearen?
Als erbij jullie een bb dorp ligt van 7k, gaan jullie dan niet instant edelen? Als jullie een scoutbericht zien van een zo goed als leeg dorp gaan jullie dan niet edelen?

Wij hebben geen contact met spelers die door ons geedeld zijn en ik vind het best triestig dat ik mij hiervoor al meerdere keren heb moeten verantwoorden aan andere spelers. Zijn jullie de nieuwe mods misschien?

@Qui Intus Diaboli

Als een buurman in RL plots een ferrari op de oprit heeft, ga je die dan ook aangeven bij de belastingdienst omdat het simpelweg niet kan volgens jou dat hij met een Ferrari rijdt? Ben jij zo een persoon?

Maar goed doe allemaal wat jullie niet laten kunnen zou ik zeggen.
Nogmaals bedankt voor de collegialiteit aan sommigen.
 
Reactiescore
2.386
Het gaat over de hoeveelheid dorpen in een bepaalde tijdsperiode, en de blijkbaar weinige troepen die je daarbij verliest.

Je kunt nu wel Calimero gaan spelen, maar wat heb je te zeggen over het op barbaar gaan van p1111 zodat het 7k dorp barbaar wordt? Hij zit notabene in een stam genaamd Loco. Zijn dit niet genoeg bewijzen dat het er niet al te netjes aan toe gaat?

Bijt niet zo van je af, zet jezelf niet in de slachtofferrol en man up. Zeer triestig dit. En ik denken dat de rang 1 accounts het voorbeeld zijn naar anderen toe.
 
Bovenaan