Top/Flop speler

Reactiescore
15
Het gaat over de hoeveelheid dorpen in een bepaalde tijdsperiode, en de blijkbaar weinige troepen die je daarbij verliest.

Je kunt nu wel Calimero gaan spelen, maar wat heb je te zeggen over het op barbaar gaan van p1111 zodat het 7k dorp barbaar wordt? Hij zit notabene in een stam genaamd Loco. Zijn dit niet genoeg bewijzen dat het er niet al te netjes aan toe gaat?

Bijt niet zo van je af, zet jezelf niet in de slachtofferrol en man up. Zeer triestig dit. En ik denken dat de rang 1 accounts het voorbeeld zijn naar anderen toe.
Dus louter omdat jij vindt dat llm niet op r1 mag staan maar QID wel, is llm een illegale booster? Zegt meer over jou dan over team llm.

Llm zet zich niet in de slachtofferrol, maar stelt terecht vast dat onze ODA ook mooi stijgt, samen met onze punten. Daarbij zit llm niet alleen in de stam en hebben die gelukkig ook clears geleverd in bepaalde gevallen.
 
Reactiescore
2.386
Dus louter omdat jij vindt dat llm niet op r1 mag staan maar QID wel, is llm een illegale booster? Zegt meer over jou dan over team llm.

Llm zet zich niet in de slachtofferrol, maar stelt terecht vast dat onze ODA ook mooi stijgt, samen met onze punten. Daarbij zit llm niet alleen in de stam en hebben die gelukkig ook clears geleverd in bepaalde gevallen.
Nou, eerst het slachtofferargument en nu de persoonlijke aanval. Wat komt er nog vooraleer we antwoorden krijgen?

Jullie ODA stijgt niet evenredig met de hoeveelheid dorpen jullie nemen op het moraalpercentage waartegen jullie botsen. Daar gaat het ons om. Jullie hebben een stam aan slaafjes genaamd 'Loco.' en als ik zo hoor, heb je ook een hele stam genaamd 'AOD' als slaafjes? Welke zelfrespecterende speler doneert nu al clears als die zelf achterop hinken? Beetje zoals wij die nu een clear gaan vragen bij QQ, dat gaat toch niet?

Om dan toch terug te komen op je persoonlijke aanval: natuurlijk zie ik QID graag op rang 1. Maar dit verhaal gaat niet over QID die al dan niet op rang 1 staat, dit gaat over LLM die op rang 1 staat door middel van boosten.

Maar goed, nogmaals de oproep om gewoon normaal op de vragen te antwoorden. Ik hoef geen Calimero te lezen, ik wil ook geen persoonlijke aanvallen meer lezen.
 
Reactiescore
0
schijnbaar is er een support ingediend tegen het acc LLM, mocht er een ban komen hebben jullie 100% gelijk. zolang die er niet is stop je maar met de beschuldigingen over het al dan niet boosten.
 
Reactiescore
69
Nou, eerst het slachtofferargument en nu de persoonlijke aanval. Wat komt er nog vooraleer we antwoorden krijgen?

Jullie ODA stijgt niet evenredig met de hoeveelheid dorpen jullie nemen op het moraalpercentage waartegen jullie botsen. Daar gaat het ons om. Jullie hebben een stam aan slaafjes genaamd 'Loco.' en als ik zo hoor, heb je ook een hele stam genaamd 'AOD' als slaafjes? Welke zelfrespecterende speler doneert nu al clears als die zelf achterop hinken? Beetje zoals wij die nu een clear gaan vragen bij QQ, dat gaat toch niet?

Om dan toch terug te komen op je persoonlijke aanval: natuurlijk zie ik QID graag op rang 1. Maar dit verhaal gaat niet over QID die al dan niet op rang 1 staat, dit gaat over LLM die op rang 1 staat door middel van boosten.

Maar goed, nogmaals de oproep om gewoon normaal op de vragen te antwoorden. Ik hoef geen Calimero te lezen, ik wil ook geen persoonlijke aanvallen meer lezen.

Tis grappig hoe je de rollen omdraait wel, als er hier iemand aangevallen wordt is het LLM hier wel denk je niet?
Tis dat je zelf speelt op w89 of ik had je al op disc gebeld en mijn screen geshared, jezus.

Dus als ik je goed begrijp, dan zijn elke wereld de statistieken van het stijgen in punten in vergelijk met ODA in exact dezelfde balans en is dit bij ons nu niet het geval? Met alle respect deze statistieken zijn vaak buiten balans.

Ik zat gisteren of eergisteren nog met Snow in discord te lachen, ik stuurde hem rapportjes door van targets in de buurt met echt een belachelijk laag aantal troepen. Waarop snow antwoorde met berichtjes van in zijn buurt met echt belachelijk veel troepen. Is dit toeval/geluk? JA

Om nog even op je slachtofferargument terug te komen, het kan voor jou misschien zo lijken. Misschien is het voor jou normaal om oude kennissen zomaar te gaan beschuldigen op het AF in plaats van eerst effe gewoon aan mij de feiten te vragen, we hebben elkaar toch op discord?

"Nogmaals de oproep om gewoon normaal op de vragen te antwoorden", ben jij de tw politie?

Klaar met dit.
 
Reactiescore
1.237
En ja dat ODA is wel echt een gigantisch verschil, zou ik echt ook vragen bij hebben?


Bekijk bijlage 33436
Ik zou toch even nakijken wat je zegt. QID heeft 4 bb's gepakt van 150punten en heeft dus met 7 dorpen minder te moeten clearen nog steeds meer ODA als jullie? ^^
 
Reactiescore
1.237
Tis grappig hoe je de rollen omdraait wel, als er hier iemand aangevallen wordt is het LLM hier wel denk je niet?
Jullie worden aangevallen op basis van feiten. Het feit dat je ex stamgenoot 15k ODA bijkrijgt zonder een dorp te pakken en dan 2 dagen later opnieuw gaat beginnen aan de andere kant van de wereld terwijl die een volledig uitgebouwd dorpje heeft? Als je daarvoor een verklaring hebt die logisch is zou ik je nog het voordeel van de twijfel durven geven, maar het feit dat jullie met 2 direct in de aanval gaan op onze veronderstellingen zegt in mijn ogen al genoeg.
Tis dat je zelf speelt op w89 of ik had je al op disc gebeld en mijn screen geshared, jezus.
Ja want een account dat 110velden ver ligt heeft veel met die info. Veel geroep maar weinig logica in jullie verhaal. :tongue:
Om nog even op je slachtofferargument terug te komen, het kan voor jou misschien zo lijken. Misschien is het voor jou normaal om oude kennissen zomaar te gaan beschuldigen op het AF in plaats van eerst effe gewoon aan mij de feiten te vragen, we hebben elkaar toch op discord?
Ik heb geen idee waarom ik jou om info zou vragen privé wanneer de bewijzen gewoon aantonen dat je effe een 7.5k dorpje gekregen hebt van een stamgenoot en die dan wss nog dorpen voor jullie gecleared heeft daarvoor. :redface:
"Nogmaals de oproep om gewoon normaal op de vragen te antwoorden", ben jij de tw politie?
Goh ik weet dat normaal communiceren niet iets is wat we van iedereen kunnen verwachten, maar bij jou had ik wat anders verwacht. ;p

Boost regels zijn er trouwens voor iedereen en het is niet omdat we kennissen zijn dat ik ineens jullie boost gedrag moet gaan steunen? Zou beetje hypocriet zijn toch?
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
2.878
Ik zou toch even nakijken wat je zegt. QID heeft 4 bb's gepakt van 150punten en heeft dus met 7 dorpen minder te moeten clearen nog steeds meer ODA als jullie? ^^

Gebrek aan testosteron nu de opper turk weg is zie ik al.
 
Reactiescore
57
Helemaal loco dit, we zitten pas op pagina 2 en het is nu al niet meer gezellig.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
15
Had niet door dat hij een stamgenoot was van hun :tongue:
was de speler in kwestie ook niet. Check even je feiten grondig voor je zaken gaat beweren. Ja, llm is gestart in loco, maar heeft nooit samen in de stam gezeten met p1111 en hij heeft ook nooit voor ons gecleard.

Opnieuw, ga even verhaal halen bij je stamgenoten die wel berichten gezien hebben hoe het komt dat onze ODA, zoals jij beweerd, "uit balans" is.

Ik vind ook niet dat llm zich hier op het AF moet verdedigen met rapportjes op beschuldigingen die absoluut niet waar zijn.

Wij hebben elke dag gezocht naar targets die relatief "easy" (weinig def of offdorpje) gecleard konden worden en we hebben zelfs een keer geluk gehad dat een vermoedelijke csnipe mislukt was waardoor we onze clear dus gewoon nog hadden. Moeten we die dan expres even op jou doodgooien alvorens we een nieuw target mogen kiezen zodat onze ODA in je hoofd weer klopt tegenover onze puntenverhouding?

Daartegenover staat ook dat we enkele keren serieus tegenslag hadden dat we steeds gesniped werden. Dat heeft wel wat pp gekost ook en was tevens het moment dat we terug gezakt waren naar rang 5. Elk ander moment heeft llm steeds in top 3 gestaan dus lijkt mij jouw bewering echt ongegrond.

En nu terug naar de orde van de dag want dit begint een kinderachtig welles nietes spelletje te worden en heeft niets meer te maken met dit topic. We kennen intussen je mening over ons en llm weet hoe het echt zit.
 
Reactiescore
1.237
was de speler in kwestie ook niet. Check even je feiten grondig voor je zaken gaat beweren. Ja, llm is gestart in loco, maar heeft nooit samen in de stam gezeten met p1111 en hij heeft ook nooit voor ons gecleard.
Oh ja en als iemand niet in dezelfde stam zit kan die niet voor hem clearen/op delete gaan? :redface:

Ik wacht nog steeds op rapportjes waarbij je aantoont dat hij zen clear niet is doodgelopen op een dorp wat jullie daarna gepakt hebben en een redenering waarom die gozer ineens opnieuw start? Dan wil ik prima geloven dat het allemaal puur toeval is.

En nu terug naar de orde van de dag want dit begint een kinderachtig welles nietes spelletje te worden en heeft niets meer te maken met dit topic. We kennen intussen je mening over ons en llm weet hoe het echt zit.
Ik heb geen enkele slechte mening over jullie als spelers op het account, wel heb ik een mening over de acties die jullie account doet waarbij ik denk dat het niet op een faire manier gebeurd, Dit staat dan ook gewoon meer in de spotlight omdat jullie rang 1 staan. ;)

Verder is dat niet aan mij om uit te zoeken maar aan de support. :)
 
Reactiescore
146
Ik wacht nog steeds op rapportjes waarbij je aantoont dat hij zen clear niet is doodgelopen op een dorp wat jullie daarna gepakt hebben en een redenering waarom die gozer ineens opnieuw start? Dan wil ik prima geloven dat het allemaal puur toeval is.

Wij hebben geen contact met spelers die door ons geedeld zijn en ik vind het best triestig dat ik mij hiervoor al meerdere keren heb moeten verantwoorden aan andere spelers. Zijn jullie de nieuwe mods misschien?

Volgens mij heeft LLM niks te bewijzen en hoeft zich zeker niet te verantwoorden. Gewoon even een supportje indienen en als er een ban komt voor LLM vanwege boosten dan krijg je zeker credit dat hij geboost heeft. Maar weet 100% zeker dat dit niet het geval is. LLM speelt gewoon fair.
 
Reactiescore
344
Boosten binnen de lijntjes. Niets mis mee.

Ontkennen siert niet, maar of ze iets fout doen valt tevens te betwisten.
 
Bovenaan