Top/flop speler(s)

DeletedUser78806

Guest
En dan plaats je hem in een vijandige stam? Ik stab maar geef t toe.doei
Kom, gooi het er allemaal uit, kunnen we ineens alles ontkrachten. Want ben je gezever nu wel kots moe. Ik heb zoveel moeite gedaan te zorgen dat iedereen blij was, dat jij ook deels je goesting kreeg. En voor wat? Dat je mij en de rest kan stabben omdat niet alles zoals jij het wilt gaat? Nou, dan ben je beter solo af inderdaad.
 

DeletedUser78803

Guest
En dan richt je ook nog eens een stam op die aangeeft dat Loyal een stabber stam is.
Ik ben helemaal geen stabber en ik ben heel erg verdrietig nu :(
 

DeletedUser75778

Guest
Bizar.. Ik hoorde toevallig van de week nog dat 2meter5 op w50 gerund zou hebben. Moet zeggen dat dat heel aannemelijk klinkt nu ik dit zo lees.
 

DeletedUser74825

Guest
Was een zeer mooi dorpje. 9k punten (7 dagen geleden) vol met def troepen en alle boosts van de afgelopen evenementen in.

Redelijk jammer voor de speler in kwestie...
 
Reactiescore
372
Ik heb wel een goede indruk van Loyal en volgens mij ben ik daar niet de enige in, laten we hopen dat ze passend reageren op dit soort acties want dit kan natuurlijk niet :)
 

DeletedUser78020

Guest
Bizar.. Ik hoorde toevallig van de week nog dat 2meter5 op w50 gerund zou hebben. Moet zeggen dat dat heel aannemelijk klinkt nu ik dit zo lees.

Ook op 50 deed 2,5 meter dit niet, gewoon een leuke en goede speler.
Het vingertje wijzen moet eens stoppen en sommige krijgen pp en dan doen ze er hele rare dingen mee i.p.v. doen wat ze moeten doen.

en loyal is een prachtige stam, goed samen gesteld.
Arachnophobia (Tim) je hebt wederom t gefikst en je stamleden krijgen nog meer te verduren dat weet je ook wel, dit is telkens zo, dat ze wat te zeuren hebben.
 

DeletedUser76365

Guest
Want als je voorgaand een gezellige speler bent geweest kan je daarna geen stab plegen of vies spelen?

Deze wereld is pas begonnen, het forum is vrij inactief en er word, voor zover ik weet, voor het eerst gewezen en je bent het nu al zat. Welkom op dit spel
 

DeletedUser69389

Guest
Ook op 50 deed 2,5 meter dit niet, gewoon een leuke en goede speler.
Het vingertje wijzen moet eens stoppen en sommige krijgen pp en dan doen ze er hele rare dingen mee i.p.v. doen wat ze moeten doen.

en loyal is een prachtige stam, goed samen gesteld.
Arachnophobia (Tim) je hebt wederom t gefikst en je stamleden krijgen nog meer te verduren dat weet je ook wel, dit is telkens zo, dat ze wat te zeuren hebben.

Ik als voormalige stamleider van 2Meter5 kan bevestigen dat het account een sprint trok op W50 nadat er incs kwamen van Karma.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
in de start fase was 2m5 al een beetje raar aan het doen omtrent een stam die gevestigd werd.. Maargoed ik weet t fijne daar ook niet van.

Ik werd gerekruteerd met de belofte dat hij ook zou komen (als grote speler in de buurt), dagen later was hij er nog niet.
 
Reactiescore
524
Ook op 50 deed 2,5 meter dit niet, gewoon een leuke en goede speler.
Het vingertje wijzen moet eens stoppen en sommige krijgen pp en dan doen ze er hele rare dingen mee i.p.v. doen wat ze moeten doen.

en loyal is een prachtige stam, goed samen gesteld.
Arachnophobia (Tim) je hebt wederom t gefikst en je stamleden krijgen nog meer te verduren dat weet je ook wel, dit is telkens zo, dat ze wat te zeuren hebben.

Je mag dan mijn buur wezen maar met de val van het acc 2M5 op W50 die naar de eerste fakegolf al was verdwenen zijn er best wat andere accounts uit .rhei in behoorlijk benarde postities gekomen.
 
Bovenaan