- Reactiescore
- 25
Heavyfrost top/flop?
Meister was op 55 geen held , start fase ging hij hard maar met wat weerstand was die vrij snel weg vgm?
Dus ben benieuwd hoe t hier gaat.
Arachnophobia topspeler!
Ik heb er 4, Quaere Verum, voor de rest is het simpel kijken naar wie zijn oda en odd stijgt, en daarop inspelen, iets wat de meesten niet doen blijkbaar.Knap hoe hoog die komt terwijl die nog ver buiten de top 100 van ODA staat. Heeft ook zn mooie interns gehad gok ik zo...
Heel 'Heer draggy' naar binnen gewerkt. 100k puntjes erbij aan intern. Tadaaa, topspeler hoor.Knap hoe hoog die komt terwijl die nog ver buiten de top 100 van ODA staat. Heeft ook zn mooie interns gehad gok ik zo...
Ging over mij niet meistershizzle, maar zal anders eens rapportjes posten...dan zul je verschieten hoe easy het isHeel 'Heer draggy' naar binnen gewerkt. 100k puntjes erbij aan intern. Tadaaa, topspeler hoor.
Oeps XDGing over mij niet meistershizzle, maar zal anders eens rapportjes posten...dan zul je verschieten hoe easy het is
of mensen die roven in de nacht eens verschietenOeps XD
Ik las het snel door :s
Maargoed, dat is de topper MeisterShizzle dus. Wat jij zegt is inderdaad waar, als je een beetje je omgeving in de gaten houd en bekijkt wie wanneer welke stats behaald heeft kun je zo enorm veel info halen en simpel mensen clearen en/of edelen. Ik doe hetzelfde, maar heb dan niet altijd gelijk de middelen om te reageren
Dat kan ook jaof mensen die roven in de nacht eens verschieten
pfff, naja, jij hebt ook "interns" aangezien barntje en tvl niet veel voorsteldeFor the record:
15 dorpen van heer draggy, 2 dorpen mbh mb's en nog eens 3 dorpen van een du/mb. Dit zijn dus 20 van een totaal van 41 overnames. Alle eigen veroveringen zijn behaald in de start. Vanaf ongeveer een 20 dorpen is het bijna alleen maar interns. Zo kun je ook aan de top geraken XD
pfff, naja, jij hebt ook "interns" aangezien barntje en tvl niet veel voorstelde