Top/flop speler(s)

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Meister was op 55 geen held :p, start fase ging hij hard maar met wat weerstand was die vrij snel weg vgm?

Dus ben benieuwd hoe t hier gaat.
 

DeletedUser78773

Guest
Meister was op 55 geen held :p, start fase ging hij hard maar met wat weerstand was die vrij snel weg vgm?

Dus ben benieuwd hoe t hier gaat.

zelfde internen internen en vriendjes in andere stam zetten laten groeien en dan zeggen dat het afgesproken was , dit soort dingen dus voor mij Flop hoeveel hij ook win .
Internen prima van je eigen stam ,want je laat je stam niet klappen , maar je stam verlaten en ander overnemen op een lullige manier is geen top bij mij .
 

DeletedUser78806

Guest
Knap hoe hoog die komt terwijl die nog ver buiten de top 100 van ODA staat. Heeft ook zn mooie interns gehad gok ik zo...
Ik heb er 4, Quaere Verum, voor de rest is het simpel kijken naar wie zijn oda en odd stijgt, en daarop inspelen, iets wat de meesten niet doen blijkbaar.:)

Een aanrader zou eigenlijk zijn de history te bekijken van de spelers, misschien dat je dan beter kan inschatten hoe het werkelijk zit?:)
 

DeletedUser74966

Guest
Knap hoe hoog die komt terwijl die nog ver buiten de top 100 van ODA staat. Heeft ook zn mooie interns gehad gok ik zo...
Heel 'Heer draggy' naar binnen gewerkt. 100k puntjes erbij aan intern. Tadaaa, topspeler hoor.
 

DeletedUser74966

Guest
Ging over mij niet meistershizzle, maar zal anders eens rapportjes posten...dan zul je verschieten hoe easy het is:eek:
Oeps XD

Ik las het snel door :s

Maargoed, dat is de topper MeisterShizzle dus. Wat jij zegt is inderdaad waar, als je een beetje je omgeving in de gaten houd en bekijkt wie wanneer welke stats behaald heeft kun je zo enorm veel info halen en simpel mensen clearen en/of edelen. Ik doe hetzelfde, maar heb dan niet altijd gelijk de middelen om te reageren :(
 

DeletedUser78806

Guest
Oeps XD

Ik las het snel door :s

Maargoed, dat is de topper MeisterShizzle dus. Wat jij zegt is inderdaad waar, als je een beetje je omgeving in de gaten houd en bekijkt wie wanneer welke stats behaald heeft kun je zo enorm veel info halen en simpel mensen clearen en/of edelen. Ik doe hetzelfde, maar heb dan niet altijd gelijk de middelen om te reageren :(
of mensen die roven in de nacht eens verschieten:p
 
Reactiescore
372
Het is echt bizar hoeveel dorpen die MeisterShizzle gratis moet hebben gehad. Mijn bescheiden rimaccount heeft 2/3e van zijn ODA en wij hebben echt niet zoveel gecleared.
 

DeletedUser74966

Guest
For the record:
15 dorpen van heer draggy, 2 dorpen mbh mb's en nog eens 3 dorpen van een du/mb. Dit zijn dus 20 van een totaal van 41 overnames. Alle eigen veroveringen zijn behaald in de start. Vanaf ongeveer een 20 dorpen is het bijna alleen maar interns. Zo kun je ook aan de top geraken XD
 

DeletedUser78806

Guest
For the record:
15 dorpen van heer draggy, 2 dorpen mbh mb's en nog eens 3 dorpen van een du/mb. Dit zijn dus 20 van een totaal van 41 overnames. Alle eigen veroveringen zijn behaald in de start. Vanaf ongeveer een 20 dorpen is het bijna alleen maar interns. Zo kun je ook aan de top geraken XD
pfff, naja, jij hebt ook "interns" aangezien barntje en tvl niet veel voorstelde:p
 
Bovenaan