Top/flop speler(s)

DeletedUser77799

Guest
Mad King Sheogorath komt weer eens een kijkje nemen :D. Word zo blij van het feit dat Jannes nog steeds lekker aan het posten is :)
 
Reactiescore
3.576
Mad King Sheogorath komt weer eens een kijkje nemen :D. Word zo blij van het feit dat Jannes nog steeds lekker aan het posten is :)


hartje.gif
 

DeletedUser76365

Guest
TW bereikt een dieptepunt :eek: Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld :( Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s

Jannes, hot of top?

Ik wist wel dat je uiteindelijk maar een grote teleurstelling was
 

DeletedUser78801

Guest
Hallo,

Mijn naam is Aquarius. Mocht van de oudste en meest wijze moeder op aarde komen. Het mag nog steeds :)

Hou van je!
 

DeletedUser69389

Guest
Magni Nominis Umbra is flop. Want stabbers, botters en fraudeurs zijn naar mijn mening standaard floppers.
 

DeletedUser78824

Guest
En jij bent? Loyal is een stam die vies spel levert. Zwollenaar1 op kop. Die krijgt treintjzs van sgc en laat die snipen door sgc leden
 

DeletedUser78806

Guest
En jij bent? Loyal is een stam die vies spel levert. Zwollenaar1 op kop. Die krijgt treintjzs van sgc en laat die snipen door sgc leden
Vind dit wel zeer mooi van jou. Nu inneens prijken over dat wij vies spel leveren...en ondertussen de stam verlaten en direct aanvallen op ons... En dat omdat 1 iemand niet meer wou fuseren met je. Mooi kerel,klasse.
 

DeletedUser78824

Guest
Vind dit wel zeer mooi van jou. Nu inneens prijken over dat wij vies spel leveren...en ondertussen de stam verlaten en direct aanvallen op ons... En dat omdat 1 iemand niet meer wou fuseren met je. Mooi kerel,klasse.
Neemt niet weg dat er vieze spelletjes worden gespeeld door jullie. Ik ontken tenminste niet. Verder heb je ook nog de AF topper arachnaphobia Tim. Die gaat quaure verum internen maar plaatst m in tussentijd doodleuk in een vijandige stam. Echte toppertjes.
 

DeletedUser69389

Guest
Neemt niet weg dat er vieze spelletjes worden gespeeld door jullie. Ik ontken tenminste niet. Verder heb je ook nog de AF topper arachnaphobia Tim. Die gaat quaure verum internen maar plaatst m in tussentijd doodleuk in een vijandige stam. Echte toppertjes.
Jij bent dan ook echt een absolute topper of niet?

images
 

DeletedUser78806

Guest
Neemt niet weg dat er vieze spelletjes worden gespeeld door jullie. Ik ontken tenminste niet. Verder heb je ook nog de AF topper arachnaphobia Tim. Die gaat quaure verum internen maar plaatst m in tussentijd doodleuk in een vijandige stam. Echte toppertjes.
Ik heb hem nergens geplaatst hoor, en dat ik hem binnekort moet internen is niet bepaald geheim. Dat hij in een vijandige stam zit is beetje absurd, aangezien ze niet echt in de buurt liggen en zogoed als al hun leden weg zijn gegaan. Maar fijn dat je je mening geeft.

Hier nog zijn geweldige reden tot stabben.

wxqtaznmxklvo.jpg


vind het een heel goeie reden! Echt, zou het zowiezo ook doen bij een hele stam als ik mijn goesting niet krijg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.019
wat een onzin magni, quaere speelt niet meer, gister kwam nog iemand zeggen dat alle opslagplaatsen overliep omdat niemand logde
 
Bovenaan