Top/Flop speler(s)

DeletedUser

Guest
Ja oke komt dus eigenlijk op hetzelfde neer.. Je ligt in de rim en valt hun niet lastig waardoor ze lekker kunnen internen.

noem ik geen slaafje zijn. anders had1 van jullie vast al een keer clears van mij kunnen ontvangen
 

DeletedUser3435

Guest
@krepox Je kan niet meer antwoorden. Je gesprekspartner heeft je geblokkeerd.
Lekker man, berichten sturen en dan iemand heel de tijd blokkeren, kinderachtig :)
Ik had niet eens door dat je geblokkeerd was, ik kon gewoon een PM sturen. Ik zou je nooit blokkeren hoor, vind het altijd wel grappig.
 
Reactiescore
1.468
Even een paar quotes vanuit cospelers forum:
De stam is een dikke afrader als je geen hele stam op je rug wilt dragen, de speler ken ik niet!

Ja hoor, heb ik een reden om positief te zijn over WAL of Selena? Let me know!
Je hebt geen reden om positief zijn because we're the enemy xD.
Afaik ben je (bijna) nooit positief over je opponenten, dus ik had dit keer ook niet andere verwacht. Gun ons ook een kans in de eindstrijd en laat ons lekker activiteit zoeken.

Dikke afrader, dikke noob intern stam, doen alles om te winnen (zelfs dubbelaccounts en dubbelloggen om de winsten van pre. te stoppen, omdat ze niet meer kunnen aanvallen door een ban).
Dat is een individuele actie geweest, ik weet zeker dat niemand daar achter staat van Wal en Selena. En dat alles doen om te winnen kan ik leuk op inhaken.
Selena en Wal zijn stammen die niet zijn vergeten dat dit een spelletje is en waar plezier maken nog altijd het belangrijkste is. Het plezierigst is natuurlijk om te winnen, maar plezier maken staat op 1 :)
 
Reactiescore
1.049
Het is toch gewoon een feit dat die spelers enkel barbs en interns overgenomen hebben. Enkel knarrel niet en van wat we van hem zien tegen purple zou iedereen die er objectief naar kijkt zeggen dat het een flop is. Die aanvallen zijn top 20 onwaardig zo simpel is het.

Die blitz wil ik mijn verantwoordelijkheid voor opeisen! @krepox geen Blame naar Bas

en @Khyodyr Wij hebben 0 intern en alleen barbs aan t front gepakt..
 

DeletedUser74552

Guest
Even een paar quotes vanuit cospelers forum:
Je hebt geen reden om positief zijn because we're the enemy xD.
Afaik ben je (bijna) nooit positief over je opponenten, dus ik had dit keer ook niet andere verwacht. Gun ons ook een kans in de eindstrijd en laat ons lekker activiteit zoeken.

Dat is een individuele actie geweest, ik weet zeker dat niemand daar achter staat van Wal en Selena. En dat alles doen om te winnen kan ik leuk op inhaken.
Selena en Wal zijn stammen die niet zijn vergeten dat dit een spelletje is en waar plezier maken nog altijd het belangrijkste is. Het plezierigst is natuurlijk om te winnen, maar plezier maken staat op 1 :)

Ik zou wel willen weten hoe de stam er voor zou staan als ik ergens zou gaan spelen. Daarnaast is dat dubbel loggen toch gebeurd tijdens de periode dat WAL en Selena een BG hebben. Blijkt maar weer hoe slecht het geregeld is intern.
 

DeletedUser77666

Guest
En zo'n actie omdat sylar een backstabber is voor het opzeggen van NAP
 

DeletedUser3435

Guest
Je hebt geen reden om positief zijn because we're the enemy xD.
Afaik ben je (bijna) nooit positief over je opponenten, dus ik had dit keer ook niet andere verwacht. Gun ons ook een kans in de eindstrijd en laat ons lekker activiteit zoeken.
Pff tegenwoordig nemen ze toch ook echt alles aan in het TW-team. Hoezo zou ik positief moeten zijn over een stam die twee accounts van ongeveer een mio verliest op een week tijd?
 
Reactiescore
1.049
Maar is dat een reden om ons af te kraken als we een co zoeken? Lijkt me niet, Ik durf vanuit Selena en WAL te zeggen dat we dat andersom ook niet zouden doen. En het maakt de strijd er toch des te leuker op
 

DeletedUser3435

Guest
Maar is dat een reden om ons af te kraken als we een co zoeken? Lijkt me niet, Ik durf vanuit Selena en WAL te zeggen dat we dat andersom ook niet zouden doen. En het maakt de strijd er toch des te leuker op
In welk perspectief zouden jullie Pre. kunnen afkraken? Omdat we 170 dorpen in de + staan?
 

DeletedUser77725

Guest
Als die speler gewoon de opzegtermijn respecteerde dan is dat geen backstab. Indien je op voorhand geen termijn hebt afgesproken ben je incapabel.
NAP was ook inderdaad mooi opgezegd geweest en er werd een opgzegtermijn gegeven ook al was die er niet.
 
Reactiescore
1.468
Pff tegenwoordig nemen ze toch ook echt alles aan in het TW-team. Hoezo zou ik positief moeten zijn over een stam die twee accounts van ongeveer een mio verliest op een week tijd?
Ik zeg niet dat je niet negatief mag zijn over ons, maar iets minder eigendunk zou welkom zijn.
 

DeletedUser78389

Guest
Ze willen zo graag een mooie strijd... als er dan een aanvraag gedaan wordt voor een co die het account op orde kan brengen en eventueel voor kan zorgen dat er bepaalde regels komen (misschien wordt de nieuwe co wel leider), wordt dit afgekraakt zodat er niemand op komt. Hierdoor is het lastiger voor het account die de activiteit blijkbaar nodig heeft en zal dus geen goede bijdrage aan de oorlog kunnen leveren. Het lijkt wel alsof ze op deze makkelijke manier willen willen ipv. de mooie strijd.

Ach maar ik zal wel weer gek zijn, omdat ik er op deze manier over denk en niet in pre zit.

Het valt me eigenlijk wel vies tegen dit ik schatte jullie dan zelfs weer hoger in dan dit lage gedrag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan