Top/Flop speler(s)

DeletedUser78389

Guest
Een typisch rimaccountje.. Heel veel interns/externs met daarbij een lage OD. Zoals @thelightfighter zegt, kan je beter net zoals Selena en hun slaafjes dan gewoon beter je clears op ons gooien. :D Wij weten wel wat we er mee moeten doen.

30eed7335c.png


Huh bedoel je dat je dit moet doen met clears?
 

DeletedUser3435

Guest
Huh bedoel je dat je dit moet doen met clears?
Oh wauw, geweldig zeg. :D Maar goed dat je tot nu toe nog niets van onze eigen defence hebt kunnen mollen. Zolang als jullie zo dom blijven aanvallen lever ik graag 1 deffje per offje in.
Welke slaafjes?
Undiscovered Evil & The Void bijvoorbeeld? Al snap ik dat een team zoals SA dat wel nodig heeft, als je ooit eens effectief iets moet edelen dat terugvecht dan wordt het wel moeilijk.
 

DeletedUser3435

Guest
S toch verlies qua tijd?
Lijkt me niet optimaal om te doen..
We zullen zien.. Hangt er trouwens ook vanaf met welke defence je speelt. The Cheap Dealer bijvoorbeeld heeft ook echt verschrikkelijk veel geluk met clears te hitten op 24%+ geluk, dan verlies je sowieso wel wat defence natuurlijk.
 

DeletedUser78389

Guest
Zal wel uit verschillende dorpen komen waardoor de verdediger in het voordeel is?

Het zou zomaar kunnen, maar aangezien het om een front dorp gaat waar dan ook geen mobiele deff meer staat denk ik dat de vedediger niet in het voordeel is. Maar ach iedereen maakt wel eens een dodge fout.
 

DeletedUser74552

Guest
30eed7335c.png

Huh bedoel je dat je dit moet doen met clears?

Grote klasse er word eens wat geraakt, wat ook nog eens gewoon een overblijfsel is van een stack. Met ODA win je de wereld niet hoor en deze clearmolen tactiek is ook niet bepaald effectief tegen de stam met het grootste Safe gebied van de classic. Het enige wat jullie doen is random clears dood lopen en er niets mee op schieten. 400k aan verdediger van de dag en dan geen dorpje rijker noem ik gewoon dood zonde.
 

DeletedUser78389

Guest
YoWhite niet zo serieus. Mijn reactie was een als grap bedoeld op Krepox aangezien wij er 1 mooi rapportje tussen hebben zitten. Misschien ook meer maar deze zag ik toevalig.
 

DeletedUser3435

Guest
Het zou zomaar kunnen, maar aangezien het om een front dorp gaat waar dan ook geen mobiele deff meer staat denk ik dat de vedediger niet in het voordeel is. Maar ach iedereen maakt wel eens een dodge fout.
Hoe kan jij nu weten dat het mobiele defence is? Je maakt jezelf weer mooi belachelijk met van die domme uitspraken.. Zoals ik al zei hebben jullie nog steeds geen 2 volle defence dorpjes van ons kunnen mollen denk ik hoor. :D
 

DeletedUser78389

Guest
Hoe kan jij nu weten dat het mobiele defence is? Je maakt jezelf weer mooi belachelijk met van die domme uitspraken.. Zoals ik al zei hebben jullie nog steeds geen 2 volle defence dorpjes van ons kunnen mollen denk ik hoor. :D

aangezien ik meer rapportjes van het dorp heb. Daardoor wist ik dat het een deff dorp moest zijn en je dodged hopelijk niet in zo'n dorp alleen je mobiel om zo weinig os te laten staan. Anders had degene die bezig was echt niet opgelet tijdens het dodgen, maar als ik het mis heb zeg het maar.
 

DeletedUser3435

Guest
aangezien ik meer rapportjes van het dorp heb. Daardoor wist ik dat het een deff dorp moest zijn en je dodged hopelijk niet in zo'n dorp alleen je mobiel om zo weinig os te laten staan. Anders had degene die bezig was echt niet opgelet tijdens het dodgen, maar als ik het mis heb zeg het maar.
Dus jij zou je mobiele defence laten staan om ervoor te zorgen dat er minder OS gemold wordt?
 

DeletedUser78389

Guest
Dus jij zou je mobiele defence laten staan om ervoor te zorgen dat er minder OS gemold wordt?

Verkeerde gedacht of zoals jij zou zeggen: "Je maakt jezelf weer mooi belachelijk met van die domme uitspraken.."

Nee ik had beiden weg gestuurd. Ik zou nooit het risico nemen een volle clear die geen front clear is bij mij te deffen met die muur en dat aantal troepen.

Leuk he dat wij samen front hebben ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36420

Guest
@krepox onder welk account speel jij? Met al die interessante discussie's hier, wil ik de stats ook een beetje in de gaten houden.
 
Bovenaan