Top/Flop speler(s)

DeletedUser78389

Guest
Daarom is het hem ook geraden dat hij dat niet doet. Leek me vrij logisch :(.

Dus je schrijft het is je geraden, maar je bedoelt het is je niet geraden? Of is het sarcastisch bedoeld? In dat geval begrijp ik je, maar om op zo'n manier sarcasme over te brengen is lastig als je het schrijft en niet zegt.
 

DeletedUser78318

Guest
Zijn de vele interns van Serratus op? Aangezien ze een stagnatie hebben van 2 dagen.
 

DeletedUser78389

Guest
Ronselen? Wij doen er geen moeite voor hoor alles wordt aangeboden.
 

DeletedUser78084

Guest
Love you all ^^

Dat wij gratis dorpjes krijgen aangeboden soms kunnen we vrij weinig aandoen, tenzij jullie ze liever niet zouden pakken zodat de vijand ze kan pakken natuurlijk.
 

DeletedUser75803

Guest
Love you all ^^

Dat wij gratis dorpjes krijgen aangeboden soms kunnen we vrij weinig aandoen, tenzij jullie ze liever niet zouden pakken zodat de vijand ze kan pakken natuurlijk.
Net zoals je stam maatje zeker, vragen of ze je co willen worden omdat je die zo dringend nodig hebt. En dan wanneer die een goede uitleg willen en een eventueel plan van aanpak maar snel zeggen dat je niet wilt hoeven smeken om een co :D.
 

DeletedUser60797

Guest
Net zoals je stam maatje zeker, vragen of ze je co willen worden omdat je die zo dringend nodig hebt. En dan wanneer die een goede uitleg willen en een eventueel plan van aanpak maar snel zeggen dat je niet wilt hoeven smeken om een co :D.
Net zoals je stam maatje zeker, vragen of ze je co willen worden omdat je die zo dringend nodig hebt. En dan wanneer die een goede uitleg willen en een eventueel plan van aanpak maar snel zeggen dat je niet wilt hoeven smeken om een co :D.

Lijkt me een vrij harde beschuldiging, zeker als je hem zo vaag op het forum zet... met deze stijl zou je best voor de telegraaf kunnen gaan schrijven:p
 

DeletedUser3435

Guest
Laten we na de reactie van JJNL77 WAL alsjeblieft niet meer serieus nemen.. Ook dat zelfs Selena WAL al flamed in hun lijstjes.. Tja dat is gewoon geniaal.
 

DeletedUser75803

Guest
Lijkt me een vrij harde beschuldiging, zeker als je hem zo vaag op het forum zet... met deze stijl zou je best voor de telegraaf kunnen gaan schrijven:p
We are anonymous had Thefunnyman gevraagd om als Co te spelen op dat account en dat hij Thefunnyman dan zou internen.

Of je bedoelt het feit dat ik de manier waarop die dorpjes gratis geworden zijn betwijfel? In dat geval is het gewoon laf ja. WAL gooit JustMeForLife er uit en recruit dan een nieuwe grotere speler er voor in de plaats met de intentie om dan JustMeForLife te internen. Ze hadden prima zo door kunnen spelen maar pakken dus op deze laffe manier gratis dorpen.
 

DeletedUser63335

Guest
We are anonymous had Thefunnyman gevraagd om als Co te spelen op dat account en dat hij Thefunnyman dan zou internen.

Of je bedoelt het feit dat ik de manier waarop die dorpjes gratis geworden zijn betwijfel? In dat geval is het gewoon laf ja. WAL gooit JustMeForLife er uit en recruit dan een nieuwe grotere speler er voor in de plaats met de intentie om dan JustMeForLife te internen. Ze hadden prima zo door kunnen spelen maar pakken dus op deze laffe manier gratis dorpen.

Hahahahah ja het is dat ik de PM niet meer heb.. Maar was gewoon een fusie. Jmfl hebben we er vroegtijdig uit gegooid ivm de tribelock, want ja, liever met 6 spelers verder dan met 5. Is nog best een risico geweest op deze manier, anders hadden we wel JMFL ons account laten edelen. Maargoed. :p
 

DeletedUser78084

Guest
Laten we na de reactie van JJNL77 WAL alsjeblieft niet meer serieus nemen.. Ook dat zelfs Selena WAL al flamed in hun lijstjes.. Tja dat is gewoon geniaal.

Niemand heeft gezegd dat je ons serieus moet nemen. Doe wat je wilt, wij spelen wel vrolijk verder o_O
 

DeletedUser78084

Guest
Jij internt lekker verder, nogal een verschilletje met echt 'spelen' hoor.

Ben net terug van vakantie, deze intern is idd niet echt spelen :) Maar wel noodzakelijk, anders gaan de dorpjes naar de vijand.
 
Bovenaan